Gjest Lori Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Ja, jeg klandret meg seg hele tiden, for jeg mente mine følelser var urimelige. Men begynner å innse at de kanskje ikke var det. Hvordan hadde dere følte det, om din kjæreste kun hadde EN virkelig venn. Og det var en dame han hadde vært hemmelig forelsket i (varierende i intensitet) i TOLV år. Han falsk pladas for henne første gand de møttes, og drømte om å vinne henne i alle år etter. Hang etter henne som en grupie, stillte opp for alt, ofret seg selv totalt, alt bare for å få lov å være i nærheten av henne. Drømte om å få være pappaen til barnet hun fikk (hvor faren ikke var i bildet) og prøvde å "snike" seg inn som reservepappa. Han vant henne selvfølgelig aldri. Når jeg møtte han var hun hennes "bestevinne" (ihvertfall i fra hans perspektiv), og stort sett den eneste vennen han hadde. Han snakket masse om henne, alltid veldig positivt, besøkte henne, ringte etc. Ville at jeg skulle bli med også da. Han påsto at han var helt ferdig med henne, og at jeg derfor ikke hadde grunn til å reagere. Men kanskje det ikke var så rart at jeg hadde det helt forferdelig med denne situasjonen...
Gjest Lori Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 Beklager skrivefeil, det gikk litt fort i svingene.
Steinar40 Skrevet 10. januar 2013 #3 Skrevet 10. januar 2013 Fyren høres ikke ut til å være helt god i hue, nei.
Gjest Lori Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 Fyren høres ikke ut til å være helt god i hue, nei. Vil du si at det er formildende at han senere har sagt at det han følte for henne bare var en illusjon, og ikke egentlig hadde noe med henne å gjøre, kunne vært hvem som helst. Og at kontakten med meg har gjort at han aldri kunne fallt for en som henne igjen. At det bare var hans ensomhet han katalysterte over på en drøm om henne som aldri var reell, at følelsene aldri var ekte?
Gjest LineaAlba Skrevet 10. januar 2013 #6 Skrevet 10. januar 2013 Jeg hadde ikke greid å takle dette. Tror nok jeg hadde gått fremfor å bli og alltid lure.
Gjest Lori Skrevet 10. januar 2013 #7 Skrevet 10. januar 2013 Jeg hadde ikke greid å takle dette. Tror nok jeg hadde gått fremfor å bli og alltid lure. Det er det jeg endte med å gjøre nylig, etter et år.. Men det at jeg ikke vet, plager meg enda... :/
Steinar40 Skrevet 10. januar 2013 #8 Skrevet 10. januar 2013 Vil du si at det er formildende at han senere har sagt at det han følte for henne bare var en illusjon, og ikke egentlig hadde noe med henne å gjøre, kunne vært hvem som helst. Og at kontakten med meg har gjort at han aldri kunne fallt for en som henne igjen. At det bare var hans ensomhet han katalysterte over på en drøm om henne som aldri var reell, at følelsene aldri var ekte? Nei. Ikke så lenge han fortsetter å ha kontakt med henne. Da høres det ikke riktig ut.
Gjest Lori Skrevet 10. januar 2013 #9 Skrevet 10. januar 2013 Nei. Ikke så lenge han fortsetter å ha kontakt med henne. Da høres det ikke riktig ut. Han kuttet også kontakten med henne, etter et halvt år, men jeg følte bare han gjorde fordi jeg ønsket det. Dessuten så har de vært lange perioder uten kontakt før, av forskjellige grunner, men alltid gjennopprettet kontakten igjen. Så det at de ikke har hatt kontakt i løpet av det siste halve året, betyr ikke at de ikke kan gjennopprette kontakten igjen når de vil. Vil du si det er formildende at han kuttet kontakten?
Steinar40 Skrevet 10. januar 2013 #10 Skrevet 10. januar 2013 Han kuttet også kontakten med henne, etter et halvt år, men jeg følte bare han gjorde fordi jeg ønsket det. Dessuten så har de vært lange perioder uten kontakt før, av forskjellige grunner, men alltid gjennopprettet kontakten igjen. Så det at de ikke har hatt kontakt i løpet av det siste halve året, betyr ikke at de ikke kan gjennopprette kontakten igjen når de vil. Vil du si det er formildende at han kuttet kontakten? Det kommer jo an på hvordan han oppførte seg overfor deg. Som regel merker man når noen viser en ekte interesse og virkelig vil noe. Merker man ikke dette så er det noe som er feil.
Gjest Lori Skrevet 10. januar 2013 #11 Skrevet 10. januar 2013 Det kommer jo an på hvordan han oppførte seg overfor deg. Som regel merker man når noen viser en ekte interesse og virkelig vil noe. Merker man ikke dette så er det noe som er feil. Han viste ekte interesse, til og at han virkelig ville noe. Men følte alikevel hele tiden at en del av han aldri vil bli helt ferdig med henne. Eller at hun var "drømmen" han aldri fikk, og jeg det realistiske valget...
Steinar40 Skrevet 10. januar 2013 #12 Skrevet 10. januar 2013 Han viste ekte interesse, til og at han virkelig ville noe. Men følte alikevel hele tiden at en del av han aldri vil bli helt ferdig med henne. Eller at hun var "drømmen" han aldri fikk, og jeg det realistiske valget... Ja, det er jo mye mulig det selvfølgelig. Og en annen sak er jo hvor lang tid det ville gått før hun var tilbake i livet hans igjen.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2013 #13 Skrevet 10. januar 2013 At TS i det hele tatt vurderte den her fyren som kjæreste fatter jeg ikke. Ler og ler.
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2013 #14 Skrevet 10. januar 2013 Min eks-mann hadde en slik venninne. Men de hadde sex og hang mye sammen. Men hun ble sammen med en annen, han med meg. Etter en haug med år så finner jeg ut at de har kontakt bak min rygg. Etterhvert finner jeg også ut at de har sex fortsatt. Vær glad du gikk nå og ikke sitter der gift og har to barn med den dusten av en mann. (og denne venninnen hun vil ikke være sammen med min eksmann, bare "være gode venner" og få hjelp når hun trenger det..)
Gjest Lori Skrevet 10. januar 2013 #15 Skrevet 10. januar 2013 Min eks-mann hadde en slik venninne. Men de hadde sex og hang mye sammen. Men hun ble sammen med en annen, han med meg. Etter en haug med år så finner jeg ut at de har kontakt bak min rygg. Etterhvert finner jeg også ut at de har sex fortsatt. Vær glad du gikk nå og ikke sitter der gift og har to barn med den dusten av en mann. (og denne venninnen hun vil ikke være sammen med min eksmann, bare "være gode venner" og få hjelp når hun trenger det..) Huff så forferdelig! :(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå