Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et rart spørsmål.

Jeg har bare vært i et forhold. Det ble slitt ned over flere år. Jeg prøver å analysere ned ting som gikk galt det er viktig for meg å vite.

Jeg tror jeg på et tidspunkt både elsket henne høyt men følte et behov for å utforske andre damer seksuellt. Jeg hadde grusom skyldfølelse for dette for jeg elsket henne sånn. Jeg tenker at skyldfølelsen tilsier at jeg elsket henne til tross for det. Jeg vet vi hadde seksuelle problemer i forholdet. Kanskje det var derfor.

Hva tror dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fungerer IKKE å være utro.

• Liker 1
Skrevet

Ting som gikk galt ja, skal vi se. Vel - utroskap blir vel sjeldent akseptert i forhold, uansett hvor stort "behov man har for å utforske andre damer seksuelt".

Skrevet

Jeg var aldri utro. Og ville ikke vært det heller.

Det var noe jeg tenkte på som lagde en indre konflikt. Dette var noen år ut i forholdet.

Skrevet

Jeg var aldri utro. Og ville ikke vært det heller.

Det var noe jeg tenkte på som lagde en indre konflikt. Dette var noen år ut i forholdet.

Da tenker jeg at du ønsket sex med andre damer fordi det var noe galt med deres eget sexliv som dere ikke tok tak i. Det kan jo være ødeleggende. Videre tenker jeg at det ofte er andre problemer som ligger bak de sexuelle (særlig om det er snakk om mangel på sexlyst fra ene parten sin side).

Du sier ikke så mye i hovedinnlegget. Er vel du som vet best selv...?

Skrevet

Jeg tenker ikke at noe nødvendigvis var galt i forholdet, men at hun er din første kjæreste/sexpartner?

Mange er nysgjerrige og vil prøve litt forskjellig før de slår seg til ro. Det er synd å gå ut av noe veldig bra, for å finne ut at det frie og utforskende ikke er noe bedre.

Tenk så bra sex man kan få med noen man kjenner godt, stoler på og kan eksperimentere med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...