Gå til innhold

Jeg har ikke stil!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri interessert meg for mote, og det gjør jeg fremdeles ikke. Jeg hadde en litt rocka stil før, men etter jeg begynte i uniformert arbeide har det stort sett blitt til at jeg går i uniform eller treningstøy. Hver gang jeg skal noe, f.eks på en date, eller bare ut på en kaffe har jeg det samme problemet. Jeg har ingenting å ha på meg! Jeg har virkelig ikke klær! I tillegg har jeg gått ned ca 20 kg på 1,5 år, og derfor er alt i skapet for stort.

Jeg har innsett at jeg må investere i en ny garderobe, men jeg finner ingenting jeg liker!

En dag kan jeg ha lyst til å ha den rocka stilen, men synes egentlig jeg har vokst litt fra det. Neste dag kan det være pudder rosa eller classy.

Så hvordan finner man stilen sin? Jeg har surfet nettbutikker i hele kveld for å se om det er noe fint på salg å kjøpe, men det er liksom ingenting jeg får skikelig lyst på. Har noen basic olabukser og noen svarte/hvite gensere i min størrelse fra før, blir som regel det jeg går i da, men litt kjedelig?

Anonym poster: 1e8b96425fa4b54faebfea5029a275fd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se her ja! Nå ble jeg veldig inspirert! Likte spesielt denne stilen. Følte det var litt meg, litt rocka, men mer voksent og feminint enn de dimmu borgir genserne jeg har liggende :fnise:

Nå skal jeg jammen ta meg en runde til på nettbutikkene og se om ikke jeg klarer å finne noe som kan passe meg :)

Takk for hjelpsom link!

• Liker 1
  • 3 uker senere...
Skrevet

Jeg har aldri interessert meg for mote, og det gjør jeg fremdeles ikke. Jeg hadde en litt rocka stil før, men etter jeg begynte i uniformert arbeide har det stort sett blitt til at jeg går i uniform eller treningstøy. Hver gang jeg skal noe, f.eks på en date, eller bare ut på en kaffe har jeg det samme problemet. Jeg har ingenting å ha på meg! Jeg har virkelig ikke klær! I tillegg har jeg gått ned ca 20 kg på 1,5 år, og derfor er alt i skapet for stort.

Jeg har innsett at jeg må investere i en ny garderobe, men jeg finner ingenting jeg liker!

En dag kan jeg ha lyst til å ha den rocka stilen, men synes egentlig jeg har vokst litt fra det. Neste dag kan det være pudder rosa eller classy.

Så hvordan finner man stilen sin? Jeg har surfet nettbutikker i hele kveld for å se om det er noe fint på salg å kjøpe, men det er liksom ingenting jeg får skikelig lyst på. Har noen basic olabukser og noen svarte/hvite gensere i min størrelse fra før, blir som regel det jeg går i da, men litt kjedelig?

ÅÅÅ dette var som å lese om meg selv... trener mye hund og er ute i skog og mark så fort jeg får sjansen, med det resultat at min "uniform" er blitt superundertøy, ull, fleece og ellers andre varme, men lite flatterende klær.

Har et mål om å bli flinkere å kle meg litt mer feminint/etter min alder på jobb i løpet av dette året, og har derfor satt av penger til å kjøpe inn en basisgarderobe. Men trenger noen tips jeg også. Liker veldig godt den rocka stilen, men sliter med å finne ting som passer sammen.

Skrevet

Finnes det noen kjendiser du synes kler seg kult?:) Synes stilen til Rachel Bilson er helt fantastisk kul i alle fall. Veldig casual chic.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...