Gå til innhold

Frisør

Gjest 2013 bryllup

Anbefalte innlegg

Gjest 2013 bryllup
Skrevet

Jeg prøver å finne ut hva frisør for bruden koster, men det er jammen ikke lett. Lite info på internett så jeg har sent mail til ganske mange frisørsalonger i distriktet for å spørre. Prisen jeg har fått oppgitt av to salonger er 3500 inkludert oppsett av hår, sminke og prøvetime.

Det jeg lurer på før jeg bestemmer meg er hvordan denne prisen er? Jeg har nemlig ikke peiling!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter litt googling fant jeg et nettsted som leide ut stylister, de tok 3900,- Endel frisører jeg har sjekket med i Oslo tar ca 3500,- så virker ikke urimelig.

Skrevet

Jeg bor i Bergen og her ser det ut til å være 4000 som er vanlig. Jeg syntes først det var altfor dyrt, ble helt sjokkert, men etter å ha sendt flere emails og sjekket mange hjemmesider så viser det seg at det er det du må ut med for oppsett, prøvetime og sminke. Med mindre du går til en av de få billige, som jeg føler er litt risky... Fant en som tar 700 for oppsett og 600 for sminking, men tør ikke booke der fordi jeg er redd for at resultatet ikke blir bra nok når det er snakk om såpass stor prisforskjell.

Så 3500 er en bra pris.

Skrevet

Jeg har funnet en frisør som sminker meg og tar håret mitt. Jeg skal ikke ha prøvetime, og frisøren kommer hjem til meg i Oslo! For dette betaler jeg kun 700 kr!

Prøve å legg inn på mittoppdrag.no å se hva du får tilbud om. Det er mange professjonelle frisører der ute som tar slike oppdrag MYE rimeligere enn salongene.

Anonym poster: d09a3454c8071730810985af0402ec53

Skrevet

Blir å betale ca. 3000 for frisør, sminkør og prøvetime

Anonym poster: 67b8b72c68fe0b862e185d0eed054c46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...