Shantee Skrevet 14. mars 2004 #1 Skrevet 14. mars 2004 http://www.bonsaikitten.com/bkintro.html Hvilke mennesker har glede av dette? Å ha katter som pynt i en flaske? Jeg blir kvalm!
Gjest Hege Skrevet 14. mars 2004 #2 Skrevet 14. mars 2004 Jeg kan berolige deg med at dette ikke er ekte vare. Kun noe tull som har versert på nettet i lang tid. Slike ting er ikke mulig å gjøre, men det er alltid mulig å manipulere bilder slik at det ser ekte ut. Bare tull altså. Heldigvis.
Gundel Gaukeley Skrevet 14. mars 2004 #3 Skrevet 14. mars 2004 He-he. Dette synes jeg faktisk var litt morsomt. Utrolig hvor mye arbeid folk gidder å legge bak det å lure folk.
CalvinCalvin Skrevet 14. mars 2004 #4 Skrevet 14. mars 2004 He-he. Dette synes jeg faktisk var litt morsomt. Utrolig hvor mye arbeid folk gidder å legge bak det å lure folk. Personlig synes/syntes jeg ikke dette er/var det minste 'morsomt'. Første gang jeg kom over dette begynnte jeg å gråte. 'Trøsten' kan dog være at det etter sigende ikke er virkelig, kun en manipulert fremmstilling. Jeg kontaktet diverse dyrevernsorganisasjoner første gang jeg kom over dette hvor jeg ble 'beroligget' med at det ikke var 'virkelig'. Jeg ble også fortalt at hvor enn vondt det måtte være, så jobber disse menneskene til daglig med tilfeller som tar for seg tortur av dyr som igjen langt overgår denne saken. :cry: [They.. who delight in the suffering and destruction of inferior creatures, will not be apt to be very compassionate or benign to those of their own kind-John Locke]
Gjest Moonshadow Skrevet 14. mars 2004 #5 Skrevet 14. mars 2004 Heldigvis er det bare en spøk. En syk spøk sådan men bare en spøk.
Gjest Lampeskjermen Skrevet 14. mars 2004 #6 Skrevet 14. mars 2004 Dette stiller nok en gang spørsmålet. Finnes det grenser for hvor langt en kan trekke humor? For min del går dette langt over en slik grense. Dette er usmakelig. At det er fake og en spøk er en ting. Det som skremmer meg er at det finnes mennesker som finner på slikt og synes det er morsomt. Jeg tror man må ha et ganske sykt forhold til dyr for i det hele tatt å finne på noe slikt. Skjermen
Gjest Moonshadow Skrevet 14. mars 2004 #7 Skrevet 14. mars 2004 Jeg ble også skjokka når jeg så det første gangen for noen mnd siden. Når jeg fant ut at det var spøk så sendte jeg mail til han som hadde laget det og fortalte akkurat hva jeg mente om saken. Naturlig nok fikk jeg ikke noe svar fra han, regner med mange har gjort det samme. Det som er skummelt med sånne ting er at det kan sette ideer i syke hoder rundt om kring.
Gjest Lampeskjermen Skrevet 14. mars 2004 #8 Skrevet 14. mars 2004 Det som er skummelt med sånne ting er at det kan sette ideer i syke hoder rundt om kring. Her er jeg enig TinaK. Syke hoder trenger ikke mer næring til fantasien. Dette er litt på siden, men likevel.. Jeg husker hvordan Alice Cooper bilder med døde dyr prydet en del bladet på 80 tallet. Store tilhengerskarer jublet på konsertene mens han kverket dyrene. Sykt sykt sykt. Men du verden hvor lett folk henger seg på. En ting er at Alice Cooper var gal, noe annet er de tusener som jubla... Det er skremmende det. Skjermen
Dødspingvinen Skrevet 14. mars 2004 #9 Skrevet 14. mars 2004 Utrolig ekkelt. Trodde egentlig det var sant jeg. Det finnes jo utrolig mye syke ting ute i verden. Kjenner at jeg faktisk ble ganske kvalm av dette.
Gjest 1111 Skrevet 14. mars 2004 #10 Skrevet 14. mars 2004 Synes ikke det var morsomt i det hele tatt. kjenner mange som trodde på dette og som fortsatt tror det er realitet dette med katter i flasker. personlig finner jeg ingen humor i dette :o
Arwen Skrevet 14. mars 2004 #11 Skrevet 14. mars 2004 Jeg blir uvell selv om jeg vet det ikke er sant. Brekker meg nesten og får klump i halsen...
Jellyfish Skrevet 14. mars 2004 #12 Skrevet 14. mars 2004 Synes det er helt utrolig hva enkelte mennesker kan finne på - om så bare på spøk. Hvordan kommer man på slike ideer da? Blir helt kvalm jeg!
Naken Skrevet 14. mars 2004 #13 Skrevet 14. mars 2004 Dette trodde jeg ikke på. Det er jo bare for dumt! Forøvrig var det heller ikke morsomt.
Gjest care Skrevet 14. mars 2004 #14 Skrevet 14. mars 2004 He-he. Dette synes jeg faktisk var litt morsomt. Utrolig hvor mye arbeid folk gidder å legge bak det å lure folk. :-( utrolig trist at noen synes dette er morsomt, selv om det skal forestille en spøk- en syk spøk.
MarianneE Skrevet 15. mars 2004 #15 Skrevet 15. mars 2004 Kall meg gjerne humorløs, men dette var så absolutt ikke morsomt i mine øyne. Heller tragiskt.
Gjest Virvel Skrevet 15. mars 2004 #16 Skrevet 15. mars 2004 Det er en utrolig dårlig spøk, men jeg skjønner ikke helt hvordan folk kan tro på det heller...? Jeg har fått mail med underskriftskampanjer mot den siden mange ganger, og hver gang sender jeg en mail tilbake til avsender og opplyser om at det bare er tull. Første gangen jeg så den var jeg helt overbevist om at det ikke kunne være ekte, det var bare for sykt, men det er utrolig hvor mange som går på den. (For ikke å snakke om den der "videresend denne mailen til alle du kjenner, ellers blir adressen din slettet!")
Gjest Moonshadow Skrevet 15. mars 2004 #17 Skrevet 15. mars 2004 De fleste som driver underskriftskampagne vet at det er tull men vill få bort siden alikavell!! Det er mange syke mennesker rundt om som kan finne på å prøve noe lignende når de ser det, derfor bør siden fjærnes uansett.
vivi Skrevet 15. mars 2004 #18 Skrevet 15. mars 2004 Jeg må innrømme at jeg trodde på dette svineriet! Kan absolutt ikke se hva som er morsomt her.. Og med tanke på alle de gale meneskene ute i verden........ Begynte å gråte da jeg så bildene. Ingenting forundrer meg lenger når det gjelder menneskers behandling av dyr. :-(
Shantee Skrevet 16. mars 2004 Forfatter #19 Skrevet 16. mars 2004 Vel, jeg er lettet over at det bare var tull. Forøvrig vet jeg ikke på hvilken plan denne humoren ligger... Kanskje noen der ute faktisk fikk en "idé" da hun/han så siden?
Flo* Skrevet 17. mars 2004 #20 Skrevet 17. mars 2004 Vel' date=' jeg er lettet over at det bare var tull. Forøvrig vet jeg ikke på hvilken plan denne humoren ligger... Kanskje noen der ute faktisk fikk en "idé" da hun/han så siden?[/quote'] Med fare for å bli lynsjet må jeg innrømme at jeg synes det var en festlig spøk. Fin gaveide til folk som ønsker seg katt, men har allergi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå