Gå til innhold

Muligens hatt sex uten å huske noe og er kanskje gravid?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

I desember så hadde jeg det ganske hyggelig. Hang med folk drakk og røykte osv. Jeg fikk en annerledes røyk, jeg trodde jo alltid at det var vanlig rullings, Jeg har bare røyket det der 3 ganger i løpet av livet, og man mister vel ikke mensen av det? Hasj altså, hvis det var det jeg fikk.. De få gangene

Jeg ble veldig full de gangene. Fikk blackout den ene gangen. Og visste ikke hva jeg gjorde. Siste mensen var i slutten av november. Har heller aldri hatt sex, utenom (kanskje) denne situasjonen. Og jeg pleier aldri å få uregelmessig mens..

Jeg har kramper osv som jeg pleier å få like før mensen, men nå er det mest i ryggen, hodepine, kvalme osv.

Kan man virkelig hatt sex uten å huske det? Og kan jeg være gravid eller er dette bare noe jeg innbiller meg??

Eller er det noe annet enn graviditet, dette her?

Mvh 18 år gammel jente :)

Anonym poster: acf70d13c63d74eaad3ed91bbf3bec7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det enkleste er vel å kjøpe en graviditetstest på apoteket og finne ut av det. Vanskelig for oss å vite. Selvsagt kan du ha hatt sex om du hadde blackout. Hva som helst kan skje når man har blackout.

Du burde uansett sjekke deg hos legen om det er fare for at du har hatt ubeskyttet sex. Graviditet er ikke det verste man kan utsettes for i etterkant av ubeskyttet sex.

Moralpreken får du sikkert av de andre, tipper du har fått med deg at det ikke er smart å ta i mot ting på fest som man "antar" er OK.

• Liker 1
Skrevet

Det enkleste er vel å kjøpe en graviditetstest på apoteket og finne ut av det. Vanskelig for oss å vite. Selvsagt kan du ha hatt sex om du hadde blackout. Hva som helst kan skje når man har blackout.

Du burde uansett sjekke deg hos legen om det er fare for at du har hatt ubeskyttet sex. Graviditet er ikke det verste man kan utsettes for i etterkant av ubeskyttet sex.

Moralpreken får du sikkert av de andre, tipper du har fått med deg at det ikke er smart å ta i mot ting på fest som man "antar" er OK.

Ok. Takk for svar :) Jeg har lært, ja! Så absolutt.. Men er det lov til å ligge med noen idet heletatt, om de er så fulle og fjerne?

Anonym poster: 94e0ab694312b2d69921be92ac799ddf

Skrevet

Herregud!! Ta hand om dig bättre! Föreställ dig en verdifull person, en som är värt gott, -och så behandlar du dig själv som sådan från och med nu. Du är värt mer än att behandla dig själv så illa!

• Liker 7
Skrevet

Herregud!! Ta hand om dig bättre! Föreställ dig en verdifull person, en som är värt gott, -och så behandlar du dig själv som sådan från och med nu. Du är värt mer än att behandla dig själv så illa!

Behandler jeg meg selv dårlig? Hvorfor det ?

Skrevet

Du burde nok ta en tur til legen. Der kan du ta graviditetstest samtidig som du sjekker deg for sykdom om du tror du har hatt sex.

Skrevet

Du vet inte om du kan ha haft blackouts, eller du har haft det men vet inte vad du gjort och inte gjort. Du kanske förlorade oskulden på detta viset (utifrån vad jag förstod) och du tar emot droger från främmande personer eller i alla fall personer som ger dig saker du inte vet vad det är.

Nu kanske du är orolig för att du är gravid, det kan också hända att du har fått en fruktansvärd könssjukdom på köpet. Fråga inte mig om "varför du behandlar dig själv dåligt" när du vet svaret innerst inne.

Visste du att på ett köpsenter där jag bor (eller i närheten eller långt borta, vill inte skrämma någon) så använde narkomanerna och andra folk små ampuller fulla med blod - blod som var smittat av HIV. Folk sålde det och folk köpte det.

Det finns sjuka människor i världen och när du umgås med personer som du inte kan ställa denna frågan till själv (om du hade sex eller inte när du var med dem) så är det helt klart FEL personer att befinna sig i ett sånt hjälplöst tillstånd.

Skrevet

Japp, jag tog det jobbet idag ;)

• Liker 8
Skrevet

Hvorfor? Du har kanskje hatt sex uten å engang vite det? Og du synes ikke det er fælt? Og ligg unna hasjen, folk som røyker er tapere.

Anonym poster: 90284c6678c5ebb12806b91949d61444

• Liker 6
Skrevet

Hvorfor? Du har kanskje hatt sex uten å engang vite det? Og du synes ikke det er fælt? Og ligg unna hasjen, folk som røyker er tapere.

Anonym poster: 90284c6678c5ebb12806b91949d61444

Jada! Alle har gjort noe dumt engang. Det er ikke entydig med å være taper forde.

Anonym poster: f4fa3276bcc29c860d5d0d92ce13efab

Skrevet

Ok. Takk for svar :) Jeg har lært, ja! Så absolutt.. Men er det lov til å ligge med noen idet heletatt, om de er så fulle og fjerne?

Selvsagt er det ikke lov, men der er en del som ikke bryr seg om sånt.

Hasj er heller ikke lov, uten sammenligning forøvrig.

En ting er hva som er lov og ikke, hvilke rettigheter man har.

En annen ting er den beske realiteten. Der er mye rart der ute. Du er din nærmeste pårørende, og du må faktisk passe på deg selv, kjøre en rask risikobedømming før du gjør enkelte ting.

Der er mange forskjellige mennesker der ute. Ikke alle respekterer andres rettigheter.

Klem til det og lykke til. Få nå tatt den graviditetstesten, og så bestiller du time hos legen, forteller det som det var og får sjekket deg for alt mellom himmel og jord.

• Liker 1
Skrevet

Visste du att på ett köpsenter där jag bor (eller i närheten eller långt borta, vill inte skrämma någon) så använde narkomanerna och andra folk små ampuller fulla med blod - blod som var smittat av HIV. Folk sålde det och folk köpte det.

Til hvilket bruk? Sier ikke at dette kan ha skjedd en eller annen gang, et eller annet sted, men generelt sett er dette en vandrehistorie som går sine runder.

Skrevet

Til hvilket bruk? Sier ikke at dette kan ha skjedd en eller annen gang, et eller annet sted, men generelt sett er dette en vandrehistorie som går sine runder.

Det er ikke en vandrerhistorie, har jobbet med noe som gav meg rett til den type informasjon. En del brukte til seg selv så at de skulle få gratis morfin på sykehuset og andre för at forsvare seg. Ekkelt hva mennesker kan gjöre!

Skrevet

Nei, det er ikke lov. Det er voldtekt.

Og ta for guds skyld en graviditetstest! Og eventuelt en sjekk for kjønnssykdommer hos legen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...