Gå til innhold

Har du en OBH Nordica iskremmaskin?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan funker den? Fornøyd? Jeg fristes veldig av reklamen.

Anonym poster: e1494665514a3eb9013cc69f101ad48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En kompis har den, han sier den lager svært fin is. Han kan en masse oppskrifter som blir like deilige hver gang. Synd jeg er intolerant overfor melkeproteiner, isen hans ser så sinnsykt god ut.

Om du vil, synes jeg du skal slå til. Han laget en Hellstrøm Karamellis oppskrift i den ismaskina en gang, og det ble seriøst kjempebra resultat, alle sa det smakte like godt som det så ut.

Anonym poster: 78c50372acf9a98d3c8ec41d0cfbf567

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Jeg fant også denne på nett da jeg begynte å lete litt rundt. Det ser ut til at den lager sorbèt kun på frukt og bær, altså en veldig sunn måte å lage det på, uten fløte og sukker. Ble litt i villrede nå, men jeg skal kjøpe en maskin i løpet av denne mnd.

http://www.elkjop.no/product/hjem-og-pleie/kjokkenapparater/YONANAS/princess-yonanas-iskremmaskin

Anonym poster: e1494665514a3eb9013cc69f101ad48a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en iskremmaskin men har funnet ut at det er raskere å lage den for hånd. Jeg pisker kremfløte stiv,

Så visper jeg eggeplommer,sukker og frøene i en eller to vanlijestenger til eggedosis og blander dette med kremfløten. Putter det hele i en isboks og setter i frysen. Trenger ikke røre siden kremen er pisket.

Etter noen timer er det blitt deilig vaniljeis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...