Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Samboeren min driver å flørter med en annen jente, som han kjenner via meg. Sier at hun er sykt pen, søt, osv og har invitert henne ut for å ta en kopp kaffe, alt dette uten å si ifra til meg. Jeg tror ikke jenta er så veldig interessert i ham, men han ser ut til å like henne ganske godt.

Når han møter på henne eller hører navnet hennes blir han veldig glad, rødmer og smiler dumt...

Hva skal jeg gjøre? Vil jo verken ødelegge forholdet mitt eller vennskapet mitt...

Anonym poster: ca7fd2b11063843fbceef66b875b5b4a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det du sier er tilfelle, er vel forholdet ganske ødelagt allerede?

• Liker 8
Skrevet

Si fra til kjæresten din, selvfølgelig

Skrevet

Ta det opp med mannen før det blir verre!

Og få denne "venninnen" til å gjøre det klart at hun ikke er interessert i han.

Hun er jo ikke akkurat noen god venninne heller om hun drar ut med han, uten deg.

Anonym poster: 3c07714c3af53552328d052b196d56b8

Skrevet

Har spurt han om denne jenta tidligere, og han blir bare sur og ler av meg fordi han synes jeg er sjalu... (men det er vel ikke unormalt i en sånn situasjon?)

Si fra til kjæresten din, selvfølgelig

Skrevet

Hvis det er slik som du sier så er vel som en annen sa før meg her at forholdet ikke er helt som det skal, og hva gjelder din *vennine* så hadde jeg nok tatt meg en god alvorsprat med henne. Dette må dere få fikset og avklart før det er for sent, hvis det ikke allerede er det.

Skrevet

og hva gjør du med han?Han respekterer jo ikke deg eller forholdet dere har.

Skrevet

Vel, som sagt vil jeg jo ikke miste ham, så det er jo unødvendig å begynne å krangle pga en annen jente, eller? Jeg er jo som regel ikke sjalu, men det jo gjør litt vondt at han er interessert i andre, når han egentlig skal være med meg...

Gjest Sunheart
Skrevet

Unnskyld meg, men hvorfor vil du være sammen med en som ikke er interessert i deg?

Du til og med VET at han er forelska i ei annen jente, men du godtar det og vil fortsatt være sammen med han ?

Tror du er blitt gal jeg!

Hvem som frivillig utsetter seg for noe slikt? Selvpining på høyt nivå. Herregud, han vet jo at du klamrer deg fast til han og at han kan gjøre som han vil, for han har jo deg i bakhånd uansett. Du blir whatever!

Kom deg vekk! Få litt selvrespekt jente!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...