Gå til innhold

Hva er vanlig å ha på seg ute på byen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig å ha på seg ute på byen. Jeg er aldri ute, og pynter meg ikke ofte heller. Men nå skal jeg altså ut, og aner virkelig ikke hva man bruker å ha på seg. Jeg er 25 år. Hva kan jeg ha på meg da? Er det noen som bruker bukse? Eller må man ha kjole/skjørt?

Anonym poster: ad063f057e25b0f2440cd6a5e09c1208

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kommer litt ann på, både hvor jeg skal og hvem jeg er med:)

Går nesten aldri i kjole, så velger heller å gå i svart bukse og en pen topp. Pluss fint tilbehør :-)

Skrevet

Ser det er mange som går i fine topper, men har glemt underdel. Eller kanskje de synes hullkort er fint?

Alt går, bortsett fra treningsklær!

• Liker 1
Gjest Wilhelmine
Skrevet

Jeg bruker ofte bukser, f.eks. en litt pen, mørk highwaist jeans og en pen topp/blazer til. Synes det er veldig fint, samt ganske praktisk når det er kaldt!

Skrevet

Jeg bruker som regel en mørk bukse, med en pen topp og eventuelt blazer til. Syns bare det er stress med kjole/skjørt (og ikke minst kaldt på denne tiden av året!).

Skrevet

Ta på deg noe du føler deg komfortabel i. Du kan gjerne gå i bukse og en fin topp. Pynt opp med litt smykker og eventuelt høye hæler ;)

Skrevet

Det kommer an på utestedet. Kan du ikke spørre venninnene dine/de du skal ut med om hva de skal ha på seg? En pen dongeribukse og en pyntet topp og fint hår/sminke pluss noen hæler blir i alle fall sjeldent feil. Verken overpynta eller for hverdagslig.

Skrevet

Hvis jeg skal på byen bruker jeg stort sett alltid kjole, føler meg underdressed i noe annet. Skal jeg på pub eller andre fester bruker jeg gjerne chinos eller skinnyjeans, gjerne med en baggy/oversized topp/tank top til:)

Skrevet

Bruker alltid kjole.

Men det kommer jo an på stedet, hvis jeg bare skal på pub går jeg selvfølgelig ikke i kjole.

• Liker 1
Skrevet

RØD kjole, og ikke noe under.

• Liker 7
Skrevet

Bruker alltid kjole.

Men det kommer jo an på stedet, hvis jeg bare skal på pub går jeg selvfølgelig ikke i kjole.

Det gjør jeg. Men da med converse til ;)

Skrevet

Det gjør jeg. Men da med converse til ;)

Ja, men det kommer litt an på kjolen. Kan ikke ha paljetter og dr. Martens :P

Skrevet

Ja, men det kommer litt an på kjolen. Kan ikke ha paljetter og dr. Martens :P

Sier hvem?:)

• Liker 5
Skrevet

Jeg ender din regel opp med trang jeans og pen topp/bluse med smykker til. Men ønsker egentlig å bli flinkere til å gå med skjørt og kjole. Er bare redd for å krepere i denne kulden... :S

Skrevet

Sier hvem?:)

Ingen, men jeg ville ikke brukt det. :)

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet (endret)

RØD kjole, og ikke noe under.

:hoho: Et pluss til deg ...

De få gangene jeg er på byen går jeg med high waist-bukse, ballerinas, en søt topp, eller en enkel kjole med ballerina til. En sjelden gang høye hæler. Gjør meg litt mer flid med sminken og håret enn ellers.

Endret av Valiumsjunkie
Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Sier hvem? :)

Er litt oppbrukt, liksom. Altfor mange går i det.

Skrevet

Er litt oppbrukt, liksom. Altfor mange går i det.

Jeg har enda til gode å se det, men jeg støtter teorien ;)

Skrevet

Høye heler kun om sommeren egentlig. Eller så tryner jeg på glatta :P

Kjole, skjørt, bukse, ett fett. Jeg går med det jeg pleier å gå med til vanlig (med mindre jeg går i daffeklær) , men litt mer sminke, mer styla hår og mer smykker.

Skrevet

Om vinteren bruker jeg alltid svart bukse, med en fin topp og kanskje en blazer til :) Så pynter jeg opp med litt smykker/ringer og annet tilbehør :)

ta på deg noe du føler deg komfortabel i! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...