Gå til innhold

Når tok du lappen?

Anbefalte innlegg

Gjest loveumuch
Skrevet

Hvilken bil var din første, og når tok du lappen? :)

Skrevet

tok lappen i desember 06, min første bil var Honda civic 01 modell.

Gjest LadySizz
Skrevet

Min første bil var og er en VW Golf 3,98 modell. Tok lappen for 1år siden om noen dager :)

Skrevet

Det var i 08 at jeg fikk lappen. Bilen er der etter, en Skoda Fabia 08-modell. Har den fremdeles.

Skrevet

Fikk lappen i 2002, tror min første bil var en Nissan Primera.

Skrevet

Jeg fikk billappen i 2005, og min første bil kjøpte jeg i 2006, på NZ. Det var en 92-modell Mitsubishi Galant med automatgir. Hadde aldri kjørt slik bil før og ei heller på venstre side av veien før bilen var min.. Hadde 6 fantastiske måneder med denne bilen :)

Skrevet

Tok lappen da jeg var 18, altså 5 år siden. Har fortsatt ikke eid en helt egen bil. Når jeg var nyoppkjørt lånte jeg mamma sin, og nå bruker jeg samboeren sin:)

Skrevet

Jeg tok lappen i1989/90, og min første bil var en VW Golf.

Skrevet

Tok lappen i 2003, min første bil var en Nissan Primera som jeg kjøpte sammen med min daværende samboer. Min første helt egne bil kjøpte jeg i 2011 og det er en Nissan Micra 2003 modell.

Skrevet

Kjørte opp på attenårsdagen i 2001, og kjøpte en Honda CIvic ikke så lenge etterpå. Husker ikke helt årsmodell, men det var kanskje 92?

Skrevet

Tok lappen for snart 3 år siden, da var jeg nesten 20 år gammel. Hater å kjøre bil, men kjøpte meg en gammel golf i fjor.

Skrevet

Tok lappen i 07, og min første bil var en bmw 318 cab 97 mod. :)

Anonym poster: f0970c9a1b20bcbe2f2b596f356266c6

Skrevet

Kjørte opp i 1986

Anonym poster: 1377e2e4b73eb023de3e6768c6e76a80

Skrevet

Kjørte opp for 2 år siden (ganske nøyaktig :danse:) og første bilen min kjøpte jeg i november 2012, det er en opel vectra(stasjonsvogn) 2000 modell. må ha plass til alle hundene mine :fnise:

Skrevet

Fikk lappen våren 2011, men har ikke sett behovet for å kjøpe egen bil når jeg kan bruke andres.. :fnise:

Annonse
Skrevet

2006.

Min første bil var en gammel Opel Kadett. Jeg var så glad i den bilen! :hjerte:

Gjest annemor30
Skrevet

Kjørte opp i 1996 og hadde da en Fiesta 76 modell :fnise: Fine bilen min som jeg ga 6000 for;)

Skrevet

1993 og min første bil var en VW Polo :)

Skrevet (endret)

2009 og min første bil som jeg enda eier er honda civic 96 automat.

Endret av Simonsays
Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

2011. Enda ikke kjøpt min første bil :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...