Gå til innhold

Hva syns du om eksen(e) til kjæresten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kunne dere blitt venner under andre omstendigheter?

Anonym poster: 3bc72936d02b9c478461992849091d04

Videoannonse
Annonse
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg kjenner mange som er venn med sine kjæresters ekser.

Skrevet

Jeg har aldri møtt henne så jeg aner ikke.

Skrevet

aldri. hun har prøvd å ødelegge mellom oss. uansett er hun harry :P veldig harry

Anonym poster: 9018e2f34717ed34a9dc392b9d83d810

Skrevet

Hva mener du med "kunne blitt venner"?

Hun ene jeg har hilst på, er ei flott jente, men de andre vet jeg lite om. Ellers må jeg jo berømme deres smak i menn da ;)

Skrevet

Han har ingen ekser. Veldig glad for det.

• Liker 4
Skrevet

Har aldri møtt noen av dem. To av dem har jeg hørt veldig mye om, både fra han selv og andre; hun ene hater jeg mer enn noe annet her i verden, mens hun andre høres utrolig kul ut og ei jeg lett kunne blitt venn med.

Skrevet

Kjenner dem ikke, men har inntrykk av at de er ganske oppegående damer. Utfra hva jeg vet om de han har hatt lengst forhold til (også via felles kjente, ikke bare hans versjon) ville jeg nok ikke hatt noen veldig nær relasjon til dem (hun ene er ganske konfliktskapende, krangler med alt fra butikkansatte til egen familie, hun andre krever mye oppmerksomhet og bekreftelse), men tror det hadde gått greit å omgås dem i noen sammenhenger ja.

Anonym poster: a59d534064bb30d01a059b2e29c205d1

Skrevet

1 av de 3 ja.

Anonym poster: 3f8ccb24ca54ae1cd03b4d4e2f2af460

Skrevet (endret)

Jeg har bare møtt én og hun omtaler meg konsekvent som 'stripperen' og Barbie av uviss - ettersom jeg verken er blond, av plast, bruker mye sminke eller glorete klær - grunn. Det er ganske underholdende, men jeg tviler på at vi kommer til å bli gode venner i nærmeste framtid. :ler2:

Endret av Cathrine88
  • Liker 1
Skrevet

Jeg bryr meg ikke om andres xkjærester. Jeg kunne blitt venner med noen bare de oppførte seg og ikke var sjalu og skal ødelegge. Så i utgangspungtet er det veldig vanskelig.

Anonym poster: fadb81e851922a19929c6b8f8435aa98

Skrevet

Min eks sine ekser:

Eks 1 har jeg aldri sett. Heller ikke hørt mye om, men de passet ikke sammen.

Eks 2 var søt. Men hun ble etterhvert bitchy.

Eks 3 var ikke søt. Men hun var smart.

Eks 4 var pen og positiv. Men ikke så reflektert..

Så jeg lurte litt på dømmekraften hans når det gjaldt damer... Så begynte jeg å lure på min egen dømmekraft og dumpet han. Folk forandrer seg jo...

Nåværende sine:

Eks1 var søt. Men ganske bossy etterhvert.

Eks2 var søt og stillferdig. De var for ulike og kommuniserte dårlig.

Jeg er også stille og rolig, men snakker godt med typen og vi har like verdier.

Skrevet

Jeg har ingen interesse av å vite hvor mange han har vært sammen med før meg, og har derfor ikke spurt. Vet om ei eks-dame, hun han har barn med og var ilag med i ca 20 år/gift med. Jeg kan aldri aldri bli venner med en slik som henne. Hun er en stor egoist, og evner ikke å noensinne sette barna sine framfor seg selv. Jeg har grått mange ganger i fortvilelse og frustrasjon fordi hun gir barna sine så dårlig omsorg, at jeg vil helst at ungene hans skulle vært hos ham/oss hele tiden. Men jeg har ikke stemmerett, selvsagt, i den saken.

Jeg vil for alltid måtte forholde meg til henne så lenge jeg har valgt ham som kjæreste, men nei, kan ALDRI bli venner med henne.

Skrevet

Jeg har ingen interesse av å vite hvor mange han har vært sammen med før meg, og har derfor ikke spurt. Vet om ei eks-dame, hun han har barn med og var ilag med i ca 20 år/gift med. Jeg kan aldri aldri bli venner med en slik som henne. Hun er en stor egoist, og evner ikke å noensinne sette barna sine framfor seg selv. Jeg har grått mange ganger i fortvilelse og frustrasjon fordi hun gir barna sine så dårlig omsorg, at jeg vil helst at ungene hans skulle vært hos ham/oss hele tiden. Men jeg har ikke stemmerett, selvsagt, i den saken.

Jeg vil for alltid måtte forholde meg til henne så lenge jeg har valgt ham som kjæreste, men nei, kan ALDRI bli venner med henne.

Når ungene er store nok så kan du stort sett gi faen i henne. Gled deg til det.

Skrevet

Jeg har møtt han hun har vært lengst sammen med noen ganger. Han er ganske lik meg av utseende, og hun har fortalt at vi har mange fellestrekk ellers også. Vi har til og med ganske lik bakgrunn...

Han kunne sikkert vært en kamerat under andre omstendigheter, men siden dette er tidligere samboer av henne, så har jeg ikke noe spesielt behov for det. Men han virker som en ålreit type, har ingenting imot ham.

Skrevet

Kan ikke si jeg fikk verdens beste inntrykk da jeg møtte henne, hun klenger seg inntil ham, skulle hele tiden stryke på ham og sjekke om jeg ble sjalu, etc.

Synes ikke noe om henne, synes bare det er trist at hun ikke klarer å innse at det er over..

Anonym poster: 1d7917b2854fd004f3f3caa52be108c6

Skrevet

Nei, langt derifra! Hun har prøvd å ødelegge mellom oss siden August, og prøver fortsatt!! Kjerringa der kunne fint flytta til andre siden av landet for min del!

Anonym poster: b77ed4e1910a54a25cf7849c816963f6

Skrevet

Nei, langt derifra! Hun har prøvd å ødelegge mellom oss siden August, og prøver fortsatt!! Kjerringa der kunne fint flytta til andre siden av landet for min del!

Anonym poster: b77ed4e1910a54a25cf7849c816963f6

Samme her egentlig. Men husk at hun ødelegger nok mest for seg selv!

Anonym poster: 1d7917b2854fd004f3f3caa52be108c6

Gjest Crazycatlady
Skrevet

Har ikke møtt henne, og han snakker ikke om henne. Greit for min del :)

Gjest camilla
Skrevet

Ex 1 er guttete av seg i oppførsel og delvis stil. Var en av gutta rett og slett. Kunne ikke blitt venner med henne da vi er totalt forskjellig med så og si alt. Spesielt miljø.

Ex 2 er jeg faktisk delvis venninde med, selvom vi har ganske mange differanser vi også. Hun ligger med alt og alle og elsker oppmerksomhet og klær seg særdeles utfordrende. Jeg elsker sex og kan være ganske freaky uten at det er noe jeg snakker om til andre. Har heller aldri bært løs, liker å kle meg litt sexy, men ikke slik i det hele tatt.

Ex 3 har helt annen stil og smak enn de to første. Jeg liker stilen hennes, hun er flink å kle seg. Er positiv og jeg liker henne egentlig godt bortsett fra at hun er ekstremt overhyggelig mot alle og smisker mye. Jeg er faktisk kollega med henne i en stor kjede. De gangene jeg har vært med henne har jeg oppfattet henne som en trivelig og arbeidsom jente. Så kansje! Pen er hun og. :-)

Damnit!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...