Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Godt voksen kvinne her som har vært sammen med kjæresten min i 2 år. På denne tiden har jeg følt at kjæresten min har vært svak for, uten å ha gjort noe, et par av sine venninner. Spesielt da denne kvinnen som har bodd langt borte så lenge jeg har vært sammen med han. Nettopp pga avstand har jeg ikke tenkt på hun som noe trussel. Nå skal hun da flytte hit fikk jeg vite i dag av han, siden hun hadde gått fra samboeren sin. Kroppen min reagerte så sterkt når han sa det, jeg ble fysisk dårlig og fikk klump i magen med en gang. Nå klarer jeg ikke vise noe glede og være glad slik jeg normalt er nå som jeg sitter i stuen hans. Vi bor ikke sammen. Hvordan skal jeg takle min voldsomme reaksjon på dette? Jeg leser meg selv som om at jeg frykter denne kvinnen og deres vennskap.

I følge han har de aldri hatt sex. Leste en gang en sms på tlf hans, fra rett før han traff meg, at han hadde lenge vært svak for hun og at hun var så sexy.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg personlig hadde nok kanskje sett på dette som en (lite reell?) trussel. Jeg mener ikke å fyre opp under bekymringene dine, men jeg ville nok på et tidspunkt før hun flytter hit, tatt en prat med kjæresten. Eventuelt også nevne meldingen du har sett og spørre rett ut hva han tenker rundt det at hun flytter hit. Jeg hadde nok blitt litt utilpass med situasjonen selv.

På en annen side så skriver du at dere har 2 år sammen, så regner jeg med at dere har etablert et ganske sterkt forhold og at han er glad i deg. Det er jo selvsagt en ubehagelig tanke å tenke at han har vært interessert i denne damen, men dersom dere har et godt etablert forhold har du vel realistisk sett lite å bekymre deg for. Jeg tenker litt at om noe skulle skjedd, så hadde det skjedd by now.

Skrevet

Dette med å ha venninner når man er i et forhold er pent sagt vanvittig.

Men har du (TS) såkalte kompiser selv så har du faktisk ingenting du skulle sagt.

Gjest Sunheart
Skrevet

Hvor finner dere alle de der mannfolkene med alle de her venninnene?

Mine kjærester har aldri hatt kvinnelige venninner de har funnet på ting med.. Må være et fenomen sørpå :P

Skrevet

Dette med å ha venninner når man er i et forhold er pent sagt vanvittig.

Men har du (TS) såkalte kompiser selv så har du faktisk ingenting du skulle sagt.

Jeg har ingen kompiser nei og er enig i at det er vanvittig. Bemerker meg også, etter hva han selv har fortalt, at han kuttet dem ut da han var gift for noen år tilbake.

Skrevet

Hvor finner dere alle de der mannfolkene med alle de her venninnene?

Mine kjærester har aldri hatt kvinnelige venninner de har funnet på ting med.. Må være et fenomen sørpå :P

Han gjør ingenting med dem, det har han sluttet med etter mitt ønske (jeg syntes det var unaturlig og rart). Men det ringes og meldes.

Skrevet

Jeg har ingen kompiser nei og er enig i at det er vanvittig. Bemerker meg også, etter hva han selv har fortalt, at han kuttet dem ut da han var gift for noen år tilbake.

Da bør dere ta en prat om det der du sier at du ikke syns at han skal venninner fordi du ikke har mannlige venner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...