Gå til innhold

Han skræva mot meg - liker han meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når en gutt sitter med bena godt fra hverandre mot meg lissom, betyr det at han liker meg? Dessuten ser han på puppene mine av og til

Anonym poster: a5777df96d9b4e892a2927bad7b0f985

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje han slapp en fis?

(Mange menn sitter på den måten uansett)

• Liker 1
Skrevet

Han ville nok bare forhindre at noen satt seg ilag med ham.

Skrevet

Ja, og hvis han heiser beina bak nakken og slever med tunga ute kan du være helt sikker :)

Anonym poster: 4e8c108bede3a98f13c1962975ac1566

• Liker 2
Skrevet

Er det her tull?

Gutter sitter jo gjerne sånn til vanlig..

Anonym poster: ddb313200c34244f8cbc691e86a2dc37

• Liker 3
Skrevet

Har lest litt om kroppsspråk - men tror neppe man kan bruke det som en fasit. Men menn har visst en tendens til å prøve å gjøre seg "større" om de er i nærheten av en kvinne de liker. Rette seg opp, ut med brystkassen. Hender på hoftene. Pluss fokus mot "sakene" sine. Gjerne hendene i belte, brede bein (!!!) etc.

Eller noe i den duren. Husker ikke akkurat i farten. Men man kan lese mye ut av kroppsspråket til folk. Noen mer enn andre selvfølgelig.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor drev TS og kikket på skrevet hans, lurer jeg på.

• Liker 3
Skrevet

Fikk meg en god latter da jeg så overskriften din!

At en gutt skræver mot deg når han sitter trenger ikke bety noe som helst, såfremt det ikke er veldig unaturlig å sitte den veien han sitter. Vi gutter sitter sjelden med samlede bein. På den annen side har jeg også lest en artikkel som sier det Ferny mener å ha hørt, nemlig at vi gutta ubevisst prøver å gjøre oss større og kanskje lede oppmerksomheten mot skrittet når vi ser ei dame vi liker.

At han ser på puppene dine betyr i beste fall at han synes du har fine pupper. Vi menn kikker på pupper hele tiden, såpass ærlig har jeg ingen problemer med å være.

Skrevet

Hehe da liker jeg mange jenter og gutter :P

Men snakk med ham, så finner du sikkert ut om han liker deg :)

• Liker 1
Skrevet

Hehe da liker jeg mange jenter og gutter :P

Men snakk med ham, så finner du sikkert ut om han liker deg :)

"Hei. Jeg ser at du skræver mot meg. Liker du meg?"

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var 17 trodde jeg en gutt la kraftig an på meg. Blant annet satt han kjempebredt med bena, og liksom dro krakken jeg satt på rett mot seg. Han var veldig glad i å legge arma rundt meg, og det var klemming rett som det var. Jeg var den eneste som bare ikke visste at han var åpent homo. ;)

Anonym poster: 1d42d014cac5907feafb14d04ec17576

• Liker 1
Skrevet

Da jeg var 17 trodde jeg en gutt la kraftig an på meg. Blant annet satt han kjempebredt med bena, og liksom dro krakken jeg satt på rett mot seg. Han var veldig glad i å legge arma rundt meg, og det var klemming rett som det var. Jeg var den eneste som bare ikke visste at han var åpent homo. ;)

Anonym poster: 1d42d014cac5907feafb14d04ec17576

LOL

Gjest Katten.
Skrevet

Jeg sitter mesteparten av tiden med bena spredt litt ut. Det er mest behagelig for meg, rett og slett.

Skrevet (endret)

"Hei. Jeg ser at du skræver mot meg. Liker du meg?"

"Hei hvordan går det med deg/Hei hva gjør du/Hei har du hørt det og det/Hei så du det og det/Hei kan du hjelpe meg med noe/Hei skal du på den og den festen/Hva gjorde du i juleferien" -så fortsetter du/dere samtalen.

Masse av muligheter, ligger ikke i hva du sier (hvis du får til en samtale så er du i "boks") det som er vanskelig er å faktisk tørre å starte en samtale og selvfølgelig det å be ham med ut eller for å "finne på noe".

Men dette forutsetter selvfølgelig at du liker ham.

Endret av SubHuman
Skrevet

skræv tilbake:) da gir du et tegn om at du også liker han. så kan dere begynne å utveksle blikk, og kanskje si hei til hverandre etterhvert :D

Gjest brutal mann
Skrevet

Når en gutt sitter med bena godt fra hverandre mot meg lissom, betyr det at han liker meg? Dessuten ser han på puppene mine av og til

Han er svett på ballene og liker puppene dine. Men hey, det gjør nok 47,32% av verdens kjønnsmodne mannlige befolkning uansett.

Skrevet

Jeg sitter mesteparten av tiden med bena spredt litt ut. Det er mest behagelig for meg, rett og slett.

Pff, flørtepusen :P

Anonym poster: 4e8c108bede3a98f13c1962975ac1566

Skrevet

Når en gutt sitter med bena godt fra hverandre mot meg lissom, betyr det at han liker meg?

Isåfall liker samtlige menn på t-baner og tog meg svært godt. :wow:

Hvorfor drev TS og kikket på skrevet hans, lurer jeg på.

Han poster nok snart en tråd om det og spør om hun liker ham. Ahh, aint love sweet. :hug:

Anonym poster: 38d9303fc2b7fa0c984b454703377ef7

Skrevet

Kanskje han slapp en fis?

(Mange menn sitter på den måten uansett)

Det var nok det, ihvertfall hvis han ikke satt helt rett, og den ene skinka var litt hevet. Bra teori.

Ellers artig med menn som skrever ualminnelig mye. Som om de inviterer damene, "sjekk den pakka jeg har plass til mellom beina".

Skrevet

Haha! Jeg hadde en samtale med en kamerat om dette med gutter og sittestillinger. Han informerte meg fint at han foretrakk å sitte med bena godt fra hverandre for å lufte, rett og slett. Han sa at deler av utstyret tidvis kunne klistre seg til ene eller andre låret, og det ble visst ubehagelig og varmt, i følge ham :) Så. Det handler kanskje, kjedelig nok, om komfort..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...