Gjest aam1972 Skrevet 10. januar 2013 #1 Del Skrevet 10. januar 2013 Lurer egentlig bare på hva dere der ute gjør for å få trent magemusklene, det er så mange ulike øvelser å velge mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sh97 Skrevet 10. januar 2013 #2 Del Skrevet 10. januar 2013 jeg liker å se på aerobic-videoer på youtube og gjøre det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pia22 Skrevet 10. januar 2013 #3 Del Skrevet 10. januar 2013 Dette er et veldig bra mage-program http://www.trening.no/treningstips/517.o2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 10. januar 2013 #4 Del Skrevet 10. januar 2013 dynamisk planke + reka og en øvelse hvor man henger i chinsen og løfter beina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 10. januar 2013 #5 Del Skrevet 10. januar 2013 For å aktivt trene magen bruker jeg ofte en av, eller en variant av disse: L-sit, hollow hold, hollow rock, toes to bar, knees to elbow, sit up, tuck sit, v-up, planke, og sideplanke. I tillegg er det mange andre øvelser der man bruker mye mage som er vel så god core trening: Pushups varianter blant annet ring push ups. Andre TRX/ring-øvelser: ring support hold, back/front lever, Alt kan søke på youtube. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 10. januar 2013 #6 Del Skrevet 10. januar 2013 (endret) Planke, sideplanke, sånne skrå situps hvor man veksler mellom høyre og venstre annen hver gang, eller strake beinhev (heter det det?). Endret 10. januar 2013 av Vera Vinge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle Gunnes Skrevet 10. januar 2013 #7 Del Skrevet 10. januar 2013 Som over her samt siderotasjon med ball på ca 7 til 9 kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pene sko... Skrevet 10. januar 2013 #8 Del Skrevet 10. januar 2013 Crunches og strake beinhev(?) + den slags plankeeffekten jeg får av å ta masse armhevinger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 10. januar 2013 #9 Del Skrevet 10. januar 2013 Trener ikkje mage spesifikt, får køyrt seg gjennom knebøy, markløft, pushups etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Athene Skrevet 10. januar 2013 #10 Del Skrevet 10. januar 2013 Kjører styrke på mage på to av ukas økter. Det går stort sett i beinstrekk, hofteløft, skrå situps, planke, dynamisk planke, båt, sideplanke, I tillegg trener jeg kettlebells en gang innimellom, og det kjenner jeg tar godt på mage/rygg. Men den aller viktigste øvelsen for magen er tøffe motbakkeintervaller, og kjenner også at squash tar veldig godt rundt midjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aam1972 Skrevet 10. januar 2013 #11 Del Skrevet 10. januar 2013 For å aktivt trene magen bruker jeg ofte en av, eller en variant av disse: L-sit, hollow hold, hollow rock, toes to bar, knees to elbow, sit up, tuck sit, v-up, planke, og sideplanke. I tillegg er det mange andre øvelser der man bruker mye mage som er vel så god core trening: Pushups varianter blant annet ring push ups. Andre TRX/ring-øvelser: ring support hold, back/front lever, Alt kan søke på youtube. Har vert p åyoutube, og jeg synes du bør poste et bilde av magen din ;-) Den må jo se helt fantastisk ut om du gjør alle disse øvelsene :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aam1972 Skrevet 10. januar 2013 #12 Del Skrevet 10. januar 2013 Kjører styrke på mage på to av ukas økter. Det går stort sett i beinstrekk, hofteløft, skrå situps, planke, dynamisk planke, båt, sideplanke, I tillegg trener jeg kettlebells en gang innimellom, og det kjenner jeg tar godt på mage/rygg. Men den aller viktigste øvelsen for magen er tøffe motbakkeintervaller, og kjenner også at squash tar veldig godt rundt midjen. Hvor mye tid ( ev mange reps) bruker du på magen i løpet av økten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #13 Del Skrevet 10. januar 2013 Har vert p åyoutube, og jeg synes du bør poste et bilde av magen din ;-) Den må jo se helt fantastisk ut om du gjør alle disse øvelsene :-) Abs are made in the kitchen. Anonym poster: a9e76b10f935ae910d47154221950b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aam1972 Skrevet 10. januar 2013 #14 Del Skrevet 10. januar 2013 Abs are made in the kitchen. Anonym poster: a9e76b10f935ae910d47154221950b37 Det er jeg jo enig med deg i. Flat mage får man fra hva man spiser, men sterk mage får man vel ikke på kjøkkenet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alina X Skrevet 11. januar 2013 #15 Del Skrevet 11. januar 2013 Hip thrust, vanlige situps, roterende situps, stående sit ups, planke,båten og diverse øvelser ved hjelp av maskiner på treningssenteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supraspinatus Skrevet 11. januar 2013 #16 Del Skrevet 11. januar 2013 Har vert p åyoutube, og jeg synes du bør poste et bilde av magen din ;-) Den må jo se helt fantastisk ut om du gjør alle disse øvelsene :-) Abs are made in the kitchen. Anonym poster: a9e76b10f935ae910d47154221950b37 AB har helt rett! Men en sterk core er nyttig og gir deg god kroppskontroll. Også når du er oppned. Magen min ble ikke flat før jeg la om til lavkarbokost. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå