Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du og exen begge er single, og det er mer enn ett år siden dere gjorde det slutt. Ville du hatt sex med han/hun?

De fleste av oss husker "min første kjærlighet", og derfor lurer jeg på om dere vil:

Ha kontakt, men som en venn

Ha exen som en beskjent

Som bestevenn

Hatt sex i jevne mellomrom (fuckfriends)

Ville exen noe vondt

eller annet?

Nevn også når gammel du var da dere ble sammen og når det ble slutt.

Anonym poster: 1db67eefe9e65a4872a587c8a5e304a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke, glad jeg aldri ser han. Vi var 14-15.

Skrevet

Nei. Det skaper bare forvirring når en av dere finner en ny kjæreste. Eks er eks.

Anonym poster: 8ee4646cd53d2b15b6a5f6b0fc3bc75e

Skrevet

Sammen da vi var 18, slutt da jeg var 22. Ingen vond tone mellom oss, ønsker ikke mer kontakt enn det vi har i dag - kanskje én gang hvert annet år eller noe. Nei, jeg ville ikke hatt sex med ham.

Anonym poster: a85d98985b189783e10a434d0e29ae1c

Skrevet

En ex er en ex, så hvorfor noen velger å ennå være venner er for meg et mysterium. Det går helt fint ann å snakke av å til,spørre hvordan det går,øsnke hverandre godt, men ikke et skikkelig vennskap. Det blir bare trøbbel med den som kommer etter , å man vet aldri når gammle følelser kan dukke opp igjen.

For å svare på spørsmålet ditt, jeg hadde nok aldri hatt sex med min første ex igjen. Jeg har verken følelser eller tenner på han på den måten nå, så det hadde nok aldri skjedd. Nå har vi ikke hatt kontakt på et par åt,da det er en god stund siden vi var sammen(16), så jeg kan egentlig ikke utelukke at om jeg hadde vært med han hver dag i flere uker at svaret hadde vært det samme. Derfor det er farlig å være venn med exen ;)

Skrevet

Ikke faen!

Den feite, stygge, uærlige merra kan bare ha det så godt!

Gjest LineaAlba
Skrevet

Snakkes aldri, har null interesse av han eller noen andre jeg har ligget med før. Ønsker ham alt godt, men det er helt unaturlig for meg å være venner etterpå.

Skrevet

Niks, han er en gift mann. Er for lengst kommet over den seksuelle fascinasjonen for den mannen.

Skrevet

Ja, hun er fortsatt pen.

Anonym poster: 5ce5b46294251c3d71f87ad0e6f2e271

Skrevet

Nei, det tviler jeg sterkt på. Følte meg ferdig med ham da jeg var 23, nå er jeg 35. Har ikke sett ham på 12 år heller. Av mine ekser er det kanskje én jeg ville hatt sex med om begge var single, men da jeg ikke har sett ham heller på en ti års tid (og ingen av oss er single) er det ikke godt å si. Husker jeg brukte tid på å komme over ham og var veldig tiltrukket. Men vi ville ikke fungert i et forhold, så det finnes bedre ting å ta seg til :)

Anonym poster: fc95c039db95a6663cef6d900f2b0cf9

Skrevet

Jeg hadde sex med eksen 2 (?) år etter at det ble slutt. Ble sammen igjen, trygt og godt forhold. Forlovet oss i fjor :)

Skal kanskje nevnes at jeg aldri sluttet å være forelsket i ham, selv om jeg i perioder hatet ham.

• Liker 2
Skrevet

Jeg går for den nederste, jeg ønsker ham noe vondt. Den ondskapsfulle dusten :kjefte:

Anonym poster: 48bf657d83db5c3e555fac6d43fe72d2

Skrevet (endret)

Jeg har møtt han de siste årene. Det var et trist syn som møtte meg, han så rusa ut, tynn, skitten, hang med mennesker som også så rusa ut. Så nei jeg kunne ikke det. Det er min første kjæreste jeg snakker om.

Endret av Evilposelos
Skrevet

Hadde aldri i livet hatt sex igjen med noen av mine ekser. Men, han som var min første sexpartner og var en god venn på den tiden, kunne jeg vurdert å gjøre det igjen med.

Anonym poster: e07abf7251e56c187714040e0f3cdd43

Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

Hvis du og exen begge er single, og det er mer enn ett år siden dere gjorde det slutt. Ville du hatt sex med han/hun?

De fleste av oss husker "min første kjærlighet", og derfor lurer jeg på om dere vil:

Ha kontakt, men som en venn

Ha exen som en beskjent

Som bestevenn

Hatt sex i jevne mellomrom (fuckfriends)

Ville exen noe vondt

eller annet?

Nevn også når gammel du var da dere ble sammen og når det ble slutt.

Spørs jo helt hvilken ex det er snakk om. Hun ene skulle jeg med glede ha vært fuckfriends med dersom jeg var helt singel (jeg var 26). Hun andre skulle jeg gjerne hatt tilbake med full pakke, for å være ærlig, og sånn kommer det nok alltid til å være (jeg var 23). Hun tredje er litt slitsom, så der får det holde med sporadisk kontakt (jeg var 19). Jeg ønsker ingen av ex'ene mine noe vondt.

Endret av SpaceBaby
Skrevet

Spørs jo helt hvilken ex det er snakk om.

den første. Det står i overskriften ;)

nei, vi har ikke kontakt.

Anonym poster: 1dfcbd76487ba3009f35ae76ee8eeae2

Gjest SpaceBaby
Skrevet

den første. Det står i overskriften ;)

nei, vi har ikke kontakt.

Aha! :klaske:

Da går jeg for "ha som bekjent" og ikke noe mer enn det.

Skrevet

Min første eks kunne jeg aldri tenkt meg å ha sex med igjen. Vi har hatt litt kontakt som venner. Det er 11 år siden vi var sammen.

Anonym poster: b3da3565625daa508fc2c247a7c62488

Skrevet

Nei, men vi har kontakt som venner. Vi var 16 da vi ble sammen og det varte i ett og et halvt år.

Jeg ser ikke noe problem i å ha ekser som venner så lenge ingen har forhåpninger om noe mer. :vetikke:

Skrevet

Ikke om vi var de siste menneskene på denne jord hadde jeg tatt i ham med en tang en gang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...