Anciol Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 HUn var så flink , at jeg synes hun fortjener noe:) og hun ligger i sengen min, og hviler nå tenkte å overraske henne med noe!
Rubies_ Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 En opplevelse! Det er det beste man kan få hos foreldrene sine. Skitur, aketur, en tur i dyrehagen, badeland, osv.
Gjest EryMax Skrevet 10. januar 2013 #3 Skrevet 10. januar 2013 HUn var så flink , at jeg synes hun fortjener noe:) og hun ligger i sengen min, og hviler nå tenkte å overraske henne med noe! Barbiedukke eller noe annet hun liker?
Anciol Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #4 Skrevet 10. januar 2013 Barbie blir litt dyrt , hun fikk en del slike til jul, så hun har nok slike dukker!
Gjest EryMax Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 Barbie blir litt dyrt , hun fikk en del slike til jul, så hun har nok slike dukker! Ta henne med på kino å se Oppdrag Nemo i 3D om hun liker å se film. Jeg likte den filmen veldig godt når jeg var lita
kulu-kulu Skrevet 10. januar 2013 #6 Skrevet 10. januar 2013 (endret) Is! Nei...det har hun vel fått nok av ettersom hun har tatt mandlene. Hvor gammel er hun? Husker første gangen jeg tok med jentene mine for å leie film. Det var skikkelig stas å få velge film , snakket lenge om det Endret 10. januar 2013 av kulu-kulu
muttra Skrevet 10. januar 2013 #7 Skrevet 10. januar 2013 en tur i svømmehall/badeland, gå på kino, og no er det jo salg så kanskje gå å kjøpe en genser eller bukse om hun trenger det
Anciol Skrevet 10. januar 2013 Forfatter #8 Skrevet 10. januar 2013 (endret) Hun er 4 år gammel;) må nok vente med fysisk aktivitet med henne i ca 2 uker sa legen. Men kanskje en tur på kino når hun blir friskere. Hun får masse is, og vann med isbiter i Endret 10. januar 2013 av Anciol
Gjest Eurodice Skrevet 10. januar 2013 #9 Skrevet 10. januar 2013 Hun er 4 år gammel;) må nok vente med fysisk aktivitet med henne i ca 2 uker sa legen. Men kanskje en tur på kino når hun blir friskere. Hun får masse is, og vann med isbiter i Masse is? Jeg tror ikke det er så lurt for en liten kropp. Hun kan bli kvalm og kaste opp, og det river i en sår hals.
skruf Skrevet 10. januar 2013 #10 Skrevet 10. januar 2013 Masse is? Jeg tror ikke det er så lurt for en liten kropp. Hun kan bli kvalm og kaste opp, og det river i en sår hals. De skal faktisk ha masse saftis (så mye de orker) etter å ha tatt mandlene:) Minstejenta mi tok mandlene da hun var 7, og det første hun fikk etter operasjonen var en saftis på pinne av sykepleieren.... Men det er saftis som er anbefalt. 7
skruf Skrevet 10. januar 2013 #11 Skrevet 10. januar 2013 Da jenta mi tok mandlene så tok vi en jentedag på byen når hun var blitt bedre. Vi ruslet rundt i sentrum, gikk på utekafe og spiste lunsj (dette var på sommeren, gikk i parken og matet fuglene, før vi avsluttet med en tur på lekebutikk der hun fikk velge seg en liten ting:) 2
Gjest pysepusen Skrevet 10. januar 2013 #12 Skrevet 10. januar 2013 Leie en film og kose dere sammen med den? 2
Anciol Skrevet 11. januar 2013 Forfatter #13 Skrevet 11. januar 2013 Da har jeg bestemt at når hun blir bedre tar vi oss en jenteur til byen:) Men leier en film (Cinderella) idag så hun kan ligge på sofaen og se 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå