Gå til innhold

spotting,kort mens, kvalm, spotting, masse mens,kvalm? hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noe hjelpe meg litt her, jeg fatter ikke noe av meg selv.

Før jul spottet jeg som vanlig, før mens, det kom brunt på papiret, så fikk jeg mens, men blødde ikke mye, og den varte veldig kort, så mellom denne mensen var jeg en del svimmel, kvalm, trøtt, så har jeg spottet igjen nå med litt brunt og litt rosa på papiret, så kom mensen igår, blødde ikke veldig mye, bruker grønn OB og den var ikke full akkuratt, men idag morges hadde jeg mye menssmerter og jeg blødde sååå kraftig og måtte løpe en gang i timen å bytte tampong siden klokka 7 idag morges, så mye har jeg aldri blødd før! nå har det roet seg litt..

Jeg vet ikke om jeg skal gå å teste meg, om det er nødvendig eller om dette er vanlig mens eller hva det er, jeg kombinerer bare dette med kvalmen og svimmelheten jeg har hatt siden forrige mens jeg hadde.

Jeg føler meg så teit når jeg tester meg selv også er den negativ, jeg står der med testen i hånda og føler meg dum for jeg tror i hodet mitt jeg er gravid.

Derfor hører jeg med dere her inne, hva syns dere dette virker som? noe å teste seg for?

Takker alle for svar :)

Anonym poster: fc85ad750a2a38a310d6aadde2d3b111

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Anonym poster: e2889d1ad1b590f33c77a0db29754ed7

Skrevet

Når du blør så mye er du ikke gravid. Høres ut som om hormonene klusser med deg. Ikke så mye annet å gjøre enn å se om det går seg til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...