AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Hei, Jeg lurte på, hva tenker dere om, hvor lenge etter er det greit å gjenoppta kontakt? Situasjonen min er den at det er en kompis jeg kunne tenke meg å treffe igjen. Han studerer i Bergen for tiden, og jeg skal mest sannsynlig besøke noen slektninger der etterhvert. Jeg bor selv på østlandet. Denne fyren og jeg gikk sammen på et studie for snart 5 år siden. Vi hadde veldig god kontakt under studiet og ble gode venner, vil jeg si. Kanskje kunne det blitt til mer, med mer tid sammen, men så kom vi inn forskjellige steder og det ble med det. Det første året etter hadde vi litt sporadisk kontakt, men den har vi mistet etterhvert. Så derfor lurer jeg, er det naturlig at jeg spør om han vil være med å ta en kaffe? Det er jo blitt 5 år! Hvordan kan jeg legge det frem? Anonym poster: 7b9be18578c71d2ca095658755524b28
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 Ja! :-) Det hender ofte med meg at jeg mister kontakten med folk jeg egentlig liker veldig godt bare fordi vedkommende blir for fjern og hverdagen er travel. Dere blir nok ikke bestevenner igjen, men en kaffe for å mimre litt er alltid hyggelig uansett! Anonym poster: 8abb35daaf9775000828e51d8f4f58cd 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #3 Skrevet 10. januar 2013 Jeg synes det høres koselig ut. Start med en hei? Hvordan går det med deg om dagen? Jeg skal på besøk innover og lurte på om du ville treffes? Hehe, det er jo en lett sak da =) Kan han ikke så kan han ikke. Anonym poster: bc56f38a8a069be093d14cace777a8ae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå