AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Noen som vet om bøker som beskriver familierelasjoner? jeg har fått i lekse å finne en bok som handler om det, men finner svært lite. Har ikke bøker, så må finne utdraget på internett. Noen som har noe erfaring innenfor det? Setter pris på alle svar! Anonym poster: b3d708a83719f0a80d60b52a4f42447b
NewYorkNewYork Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 (endret) Hanne Ørstavik har veldig ofte rare familierelasjoner i sine bøker. En bok fra tidlig 2000-tallet het noe slikt som "Aldri så sant som jeg er virkelig" (eller noe slikt) og handler om et ganske dysfunksjonelt forhold mellom en mor og en datter. Boken er relativt kort. Edit: Jeg regner med at det var en skjønnliterær bok du skulle ha? Endret 10. januar 2013 av NewYorkNewYork
Gjest tinbjo1 Skrevet 10. januar 2013 #3 Skrevet 10. januar 2013 (endret) Det er ikke så viktig hvilke type bok det er, så lenge det handler om familierelasjoner.Jeg fikk i oppgave om å finne et utdrag fra en bok.. Men finner svært lite på internett.. Endret 10. januar 2013 av tinbjo1
NewYorkNewYork Skrevet 10. januar 2013 #4 Skrevet 10. januar 2013 Og siden den er så mye i media for tiden: Halvbroren av Lars Saabye Christensen handler også om familierelasjoner. Hele grunnlaget for historien ligger i forholdet mellom halvbrødrene Fred og Barnum. I tillegg er dynamikken og forholdet mellom moren, bestemoren og oldemoren viktig for historien.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå