Gå til innhold

Er denne frokosten sunn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hva slags skinke?

Ville hatt noe frukt og grønt i tillegg. Nå spør du ikke om noe ifht. trening eller vekt, så da legger jeg vitaminer og mineraler i ordet 'sunn', derfor ville jeg hatt noe mer frukt og grønt. Jeg ville slengt på en smoothie laget med appelsinjuice og naturell yoghurt og masse bær.

Endret av Glynis
Skrevet

Alt for lite!!!!

Frokost er det viktigste måltidet. Hva er det egentlig som feiler folk som deg? :klo:

Anonym poster: a4463531363ebeb4e4146e760e42caaf

• Liker 2
Skrevet

Jeg savner også melkeprodukt (yogurt, melk, ost)?

Skrevet

Den sunneste frokosten består av fiber, frukt, grønt, kjøtt og melkeprodukt.

(Ser da bort i fra dem som ikke spiser kjøtt, men kanskje burde(!), og dem som ikke tåler melkeprodukter..................)

• Liker 1
Skrevet

Alt for lite!!!!

Frokost er det viktigste måltidet. Hva er det egentlig som feiler folk som deg? :klo:

Hva er det for et svar? Ikke alle har matlyst om morgenen. Selv greier jeg bare ett knekkebrød eller en yoghurt, ingenting som feiler meg av den grunn.

Kom med tips til hvordan hun kan gjøre frokosten sunnere da, i stedet for å bare slenge frekkheter.

Skrevet

Hva er det for et svar? Ikke alle har matlyst om morgenen. Selv greier jeg bare ett knekkebrød eller en yoghurt, ingenting som feiler meg av den grunn.

Kom med tips til hvordan hun kan gjøre frokosten sunnere da, i stedet for å bare slenge frekkheter.

Kom med et tips over :tommelsmil:

Skrevet

Og forresten, det er ikke frekkheter. Jeg blir så oppgitt av folk som måler opp skinkebiter og teller knekkebrød-kalorier. Er det rart det er spiseforstyrrelser her i verden?

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...