Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2013 #1 Skrevet 10. januar 2013 Jeg elsker han, vi er kjærester, han puler rundt.Jeg har godtatt så mange ganger. Gjør så vondt. Kan han slutte. Kan han plis nøye seg med meg. Vær så snill!
Tibbie Skrevet 10. januar 2013 #2 Skrevet 10. januar 2013 Jeg tror du er ute etter en måte å komme over han på(?). Ulempe å være forelsket i douchebags! 1
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2013 #3 Skrevet 10. januar 2013 Mye muligt.. Aller helst vil jeg at han skal forandre sexbehovet med andre. Jeg er en flott jente som mange ville dødd for å være sammen med, så er jeg sammen med han som viser null respekt. Jeg ser han er usikker og redd for å miste mennesker, så han vil ha bevis på at jegvil ha han uansett hva. Åså er han slem som gjør det selvfølgelig. Det er bare at det ligger så mye bak alt det han gjør. Har ikke noe med at han ikke elsker meg å gjøre. Så jeg kan gifte meg med han i morgen om jeg vil Han forguder meg. Men samtidig så gjør han dette mot meg. Han eier ikke respekt. Alle han sine behov må dekkes, koste hva det koste vil.
Alina X Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 Har ikke noe med at han ikke elsker meg å gjøre. Så jeg kan gifte meg med han i morgen om jeg vil Han forguder meg......ehm, dette henger ikke helt sammen med den oppførselen han utviser mot det da.. Som alltid vil jeg bare spørre: Hvorfor bli i et forhold med en som oppfører seg dårlig? Hvorfor bli i et forhold du ikke er lykkelig i? Har du NULL selvrespekt? Skjønner meg ikke på sånne kvinner som deg ass..
Cho Kon It Skrevet 10. januar 2013 #7 Skrevet 10. januar 2013 Hvorfor gidder du å bruke deg opp på en idiot som det? 3
Gjest Eeris Skrevet 10. januar 2013 #8 Skrevet 10. januar 2013 Han er ikke bare respektløs, han driter fullstendig i deg og dine følelser. En som elsker ei dame, ville aldri gjort slik igjen og igjen. En gang utro, okey - forholdstest, tilgi å gå videre. Men skjer det igjen så vil han nok aldri forandre seg. Vil du virkelig være med en som dypper kuken i høna til andre damer, for så homme hjem med stanken deres å være med deg? FYKJ. 1
Gjest LineaAlba Skrevet 10. januar 2013 #9 Skrevet 10. januar 2013 Det der vil han aldri slutte med. Du må gi slipp på håpet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå