Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk iphone idag, og når jeg skal inn på App Store står det bare at den jobber, også er det helt hvitt. Etterhvert slutter den å jobbe, også forblir den hvit. Noen som vet? Er en iphone 4.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skjer hele tiden med min. Jeg går til Hjem skjermen, dobbeltrykker på den runde knappen og trykker på innkjøring forbudt skiltet på alle åpne programmer. Også åpner App store igjen.

Skrevet

Tusen takk, fikk det til :)

Skrevet

Det skjer hele tiden med min. Jeg går til Hjem skjermen, dobbeltrykker på den runde knappen og trykker på innkjøring forbudt skiltet på alle åpne programmer. Også åpner App store igjen.

Funker dette på 4s også? Jeg kommer ikke på nett i det hele tatt, og er superfrustrert...

Skrevet (endret)

Ja. Hvis du ikke kommer på nett kan det hjelpe å gå inn på innstillinger og slå av og på internett.

Endret av Topplue
Skrevet

Ja. Hvis du ikke kommer på nett kan det hjelpe å gå inn på innstillinger og slå av og på internett.

Har forsøkt dette uten hell, dessverre... Begynner å miste motet.

Skrevet

Bruker du wifi kan det jo hjelpe å slå av og på ruteren.

Skrevet

Ja, har slått av og på ruter og modem, slått av og på iphonen, slått av og på wifi-en på telefonen og nullstilt nettverkstilkoblinger og lagt inn på nytt...

Har også søkt rundt på nett og gjort det som foreslås der, men dessverre uten hell.

Prøvde tipset over her, men får ikke frem noe innkjøring forbudt-skilt..?

Skrevet

Dobbelklikk på hjem-knappen, så begynner programmene som kjører å riste, og de får et rødt kryss i hjørnet.

Kommer du ikke på nett med wifi eller i det hele tatt?

Skrevet

Dobbelklikk på hjem-knappen, så begynner programmene som kjører å riste, og de får et rødt kryss i hjørnet.

Kommer du ikke på nett med wifi eller i det hele tatt?

Takk. Da regner jeg med at ingen av programmenen kjører, siden ingen rister :)

Kommer på nett med 3g, men ikke med Wi-Fi. Og tror jeg nå har gjort alt det som anbefales/tipses om...

Skrevet

Kommer på nett med 3g, men ikke med Wi-Fi. Og tror jeg nå har gjort alt det som anbefales/tipses om...

Altså, det står at jeg har dekning, og det ser ut som alt er i skjønneste orden, men når jeg prøver å gå på nett, står alt bare og prøver uten resultat

Skrevet

WiFi er på, og du klikker på nettverket du skal inn på, taster passord? Datatrafikk er på?

Skrevet

WiFi er på, og du klikker på nettverket du skal inn på, taster passord? Datatrafikk er på?

Wifi er på, men når jeg går inn på telefonen etter noen minutters pause, står den på 3g og jeg må igjen trykke på mitt hjemmenettverk.

Trykker ikke passord, gjorde dette bare første gang etter nullstillingen.

Mobilnett er på, men jeg finner ikke noe som heter datatrafikk..?

Skrevet

Mobildata står det, helt spesifikt.

Min og "ramler ut" fra nettverket når telefonen ligger ubrukt en stund, men kobler seg på igjen rimelig kjapt når jeg trykker på noe.

Hva om du tar av "spør før tilkobling" på Wifi-Nettverk?

Skrevet

Når jeg går inn etter en pause, står det at wifi ikke er tilkoblet. Må gå inn og la telefonen søke opp hjemmenettverket.

Mobildata er på, og jeg har forsøkt både på og av på "Spør før tilkobling".

Skrevet

Jeg var litt for rask da jeg forklarte det tidligere i tråden. Når man har dobbelttrykket på Hjem-knappen må man holde fingeren over et programikon helt til de begynner å riste. Så kan du trykke på innkjøringforbudt-skiltet.

Skrevet

Så du kommer deg på nett med både wifi og 3G, men den ramler ut av det trådløse nettet når den ligger ubrukt en stund? Da vet jeg ikke :)

Skrevet

Så du kommer deg på nett med både wifi og 3G, men den ramler ut av det trådløse nettet når den ligger ubrukt en stund? Da vet jeg ikke :)

Det står at den er tilkoblet wifi-en, men jeg kommer ikke på nett.

Den står bare og prøver å laste inn helt til det kommer opp en melding om at den ikke kan koble til fordi tjeneren har sluttet å svare.

Med 3g kommer jeg på nett relativt raskt.

Tusen takk for at du er så tålmodig med meg :)

Skrevet

Og du er sikker på at du har koblet deg på rett nett og tastet rett passord? Klikk deg inn på det du liksom er koblet på, trykk glem dette nettverket og prøv på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...