Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som motar bostøtte, når på dagen får dere inn pengene ?

Har søkt bostøtte og skal få svar rundt den 10 i mnd. Altså, jeg søkte i desember og får svar nå i januar. Om jeg får det innvilget, vil jeg da mota brev fra dem i morgen ? Greit å vite om man plutslig har penger på konto men ikke vet fra hvem :)

Anonym poster: 8e02a95bc54c5c3ea0cff9cfddff94ab

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, du får ikke noe brev på at det er innvilget, du får bare pengene på konto. Når på dagen de kommer, kommer an på banken din. Det vil stå på kontooversikten at pengene kommer fra Husbanken.

Anonym poster: 4dac6a8393fec805e8301dc5ab439045

• 9 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 10.1.2013 den 0.00):

Nei, du får ikke noe brev på at det er innvilget, du får bare pengene på konto. Når på dagen de kommer, kommer an på banken din. Det vil stå på kontooversikten at pengene kommer fra Husbanken.

Anonym poster: 4dac6a8393fec805e8301dc5ab439045

Gjør man fortsatt ikke det? Gammel tråd, jeg vet. Men skulle få svar fra husbanken innen 20ende om jeg fikk bostøtte, men ikke hørt noe enda. Kan beg bare få de rett på konto imorgen? 

Anonymkode: 1263c...773

AnonymBruker
Skrevet

Du får melding på mobilen når bostøtte er innvilget da kan du gå inn å se når det blir utbetalt og hvor mye

Anonymkode: 0a0c5...125

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Du får melding på mobilen når bostøtte er innvilget da kan du gå inn å se når det blir utbetalt og hvor mye

Gått 1.5mnd nå. Fryktelig lang tid, enda ike fått svar. Er alenemor og ca 22 .000 brutto. Vet om det blir innvilget da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gått 1.5mnd nå. Fryktelig lang tid, enda ike fått svar. Er alenemor og ca 22 .000 brutto. Vet om det blir innvilget da? 

Hvilke kommune bor du i? Jeg bor i sandnes og her er max inntekt 24000

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gjør man fortsatt ikke det? Gammel tråd, jeg vet. Men skulle få svar fra husbanken innen 20ende om jeg fikk bostøtte, men ikke hørt noe enda. Kan beg bare få de rett på konto imorgen? 

Du får logge deg inn på Husbanken og se under "Min bostøtte" eller "Meldinger". 

Anonymkode: a2a53...95f

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jo du får et vedtaksbrev inne på husbanken sin hjemmeside, så du må logge inn å sjekke :) . 

Edit: ups, ser du har fått svar fra før

Endret av Rosatoast
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...