Gå til innhold

"Du logger av hver gang jeg logger på"

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja fikk den idag av en jente jeg liker. Er sikkert tusenvis av lignende spørsmål, men hva mener hun med dette? Det som er interessant er at jeg først trodde at følelsene ikke var gjensidige, så i det siste så har hun (håper jeg) begynt å vise interesse. Og nå nylig fikk jeg slengt den opp i fjeset.

Anonym poster: a9340982a8ccfdc3b9e30ba06474e5e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antar det betyr at hun synes det virker som om du logger av hver gang du logger på, rett og slett? Om det er snakk om Facebook. Er hun interessert sjekker hun sikkert om du er pålogget, og så legger hun sikkert merke til at du kanskje slutter å være pålogget.. Er vel bare å avkrefte det dersom det ikke stemmer og du ikke gjør det med vilje..?

• Liker 3
Skrevet

Hehe, typisk jente :P Overtolkning!

Hun er sikkert interessert i deg siden hun alltid sjekker ut om du er pålogget når hun logger på. Det at du vanligvis logger deg ut når hun kommer på, tolker nok hun som om at du prøver å unngå henne.

• Liker 6
Skrevet

Hun mener at du logger av rett etter at hun har logget seg på, og da får hun ikke snakket med deg. Dette tolker hun som avvisning. Så slutt og logg deg av hele tiden :ler:

• Liker 8
Gjest energibånd
Skrevet

Slike ting legger jeg også merke til om jeg er interessert eller har noe på gang med en mann. Om han logger ut hver gang jeg logger inn, kan jeg sikkert innbille meg at han unngår meg og ikke vil snakke med meg. Irrasjonell tankegang? Absolutt. Men når man er forelsket, er man ikke bestandig så rasjonell.

Skrevet

Enig med alle over. ;)

Anonym poster: 6660d216db79e4826d68100d33c6fddc

• Liker 1
Skrevet

Skulle til å skrive et innlegg, men kan bare gjøre som AB over meg her.. Enig med alt som er skrevet :)

• Liker 2
Skrevet

HEHE!!! det der opplever jeg også =P Jeg tror det egentlig er tilfeldig. Jeg fikk en meld av en mann som sa det til meg. Så det er ikke bare damer som overanalyserer ;)

Anonym poster: 1a2e12756cba75b5075d400747f951f4

• Liker 2
Skrevet

Hehe det var også det jeg tenkte. Men jeg er redd for at det er jeg som overanalyserer hvis jeg tar det dithen at hun er interessert ^^, Og virket som at hun unngikk å snakke om det emnet etter at hun sa det. Vel vel, får se hva det leder til

Anonym poster: 134eb91cc02ee7e4127176db679db23b

Skrevet

Hehe det var også det jeg tenkte. Men jeg er redd for at det er jeg som overanalyserer hvis jeg tar det dithen at hun er interessert ^^, Og virket som at hun unngikk å snakke om det emnet etter at hun sa det. Vel vel, får se hva det leder til

Vell, hvorfor skulle hun eller legge merke til når du logger ut?

Tror ikke man tilfeldigvis får med seg sånn om man har flere enn 4 venner på face, men det går jeg ut fra at hun har.

• Liker 1
Skrevet

Du får ha lykke til med denne frøkenen ;) Håper det skjer noe positivt der :)

• Liker 2
Skrevet

Haha I know the feeiling. Det er faktisk ganske vondt å føle at en man liker logger av hver gang man logger på. Vi jenter er så flinke til å legge så mye mer i ting enn hva det faktisk er, så jeg tolker det dit hen at han ikke er interessert når det gjelder meg selv.

Anonym poster: 33d85f59f5aff6dec581367e753f15d2

Skrevet

Når en jente sier det til deg, betyr det at hun vil snakke med deg! Hun like ikke at du logger av, og kanskje hun har tenkt til å starte samtalen men så logger du av. Om du liker jenta burde du starte samtalen oftere og vise at du ikke logger av fordi hun logger på!

Anonym poster: a01eb4e1f52d36c19e050afd18081927

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...