Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jaa..,. da har det seg sånn at min hærlige (trodde jeg ihvertfall) kjæreste fortalte at han hadde vært utro med en som han kjenner.

Jeg ble ihvertfall veldig lei og såret, men mest skuffet, trodde liksom han aldri kunne gjøre noe sånt...

jeg vet liksom ikke hva det værste er, at han faktisk lå med enn annen eller at han ikke turte å fortelle det til meg før han dro på reise og han fortalte det via facebook itilegg? :/

problemet mitt er jeg vet ikke om jeg tørr å stole på han igjen? har ingen anelse hva jeg skal gjøre, er såå lei meg og har grått hele ettermiddagen,sikkelig sliten i øynene nåå :/

men får snakke med han og se hva vi gjør nå han kommer tilbake.

Anonym poster: 7c75e77331d7cbf89784f00ebc418435

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når kjæresten din går gjennom facebook for å fortelle utroskapen så sier det litt om han.

han er ikkje voksen nok til å si det rett til deg.

EN GANG UTRO ALLTID UTRO husk det.

men det viktigste er kommunikasjon du må sette deg ned og spørre hvorfor han gjorde det og bli enig om hva dere skal gjøre,ellers vil du gå å være redd heile tiden.

det er viktig og en annen ting er jo om du vil være i lag med en type som liksom skal kun elske deg og ingen andre.

det er veldig vondt når noen er utro mot deg,har opplevd det skjølv.

det viktigste er at du må spørre han hvorfor han gjorde det::

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Hvorfor vil du være sammen med en mann som har pult en annen kvinne bak din rygg?

Jeg hadde gått på dagen..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du være sammen med en mann som har pult en annen kvinne bak din rygg?

For noen er verden svart/hvitt, når man blir eldre så blir det også flere gråsoner.

Også er det de som bare mener så altfor mye og dømmer i hytt og pine, og ender opp med å tilgi verre ting enn de før har dømt folk for. Kan du ikke bare godta at alle ikke er som deg, ikke alle situasjoner er svart/hvitt, det finnes ALLTID to sider av samme sak, om ikke flere. Det er også sånn at mennesker feiler av og til og uten å være ondskapsfulle og egoistiske. Mens noen er selvfølgelig bare egoistiske og vil alltid være drittsekker. Men TS spurte ikke om hun skulle ta han tilbake, så hvorfor dette intense behovet for å reklamere med hva du ville gjort. Og dette i en situasjon med to mennesker du ikke kjenner, et hendelsesforløp du ikke vet noe om, grunner du aldri har hørt, en side av saken du aldri vil kjenne til. Enda dømmer du.. For har han vært utro så er det kroken på døra, helst dødsstraff.

Jeg hater også utroskap, jeg har aldri opplevd dette, men jeg vet at livet ikke er svart/hvitt og ting kan være helt annerledes enn du tror.

Anonym poster: 66b8f9ec1175518f3a8bfb04ffa975e5

• Liker 4
Skrevet

Dump ham. Utroskap er utilgivelig i mine øyne.

• Liker 2
Gjest Gjesten
Skrevet

Dette er sånt typisk svar fra en som ikke har opplevd det selv, men den dagen det skjer så skriker de øynene ut og trygler fyren om å ikke gå ifra henne.

Skrevet

Uff, dump idioten! Han er ikke verdt ett øre.

Selv om det kanskje er tungt nå, vil du føle deg bedre senere. Du kommer alltid til å være usikker hver gang han er ute. Det vil slite deg ut.

Anonym poster: 64298671e343f4f966a3946a982d9d3f

Skrevet

Dette er sånt typisk svar fra en som ikke har opplevd det selv, men den dagen det skjer så skriker de øynene ut og trygler fyren om å ikke gå ifra henne.

Pff.

Jeg har opplevd det. Gå. Han er ikke verdt det.

Gjest LonelyAngel
Skrevet

Jeg regnet med etter å ha lest TS sitt innlegg at disse er veldig unge (under 25) og da ville jeg faktisk funnet meg en ny.

Skrevet

Jeg var utro engang med en jeg kjenner. I fylla. Har til dags dato ingen aning om hvorfor jeg gjorde det. Og det førte til alt for mye sorg å smerte. Men jeg og han jeg var utro mot er fremdeles ilag 3 år etterpå.

Det er usselt og fælt å være utro. Men "en gang utro alltid utro" stemmer overhodet ikke for min del. Jeg elsker samboeren min, og er lykkelig for at et idiotisk valg i fylla ikke ble totalt skjebne svangert for vår del.. :)

Prat med ham og hør om han angrer i alle fall.. Det er jo bra at han fortalte det framfor at du fikk høre det av andre..

Anonym poster: 7bf0e337d58ae0f25ab3e13b15849dcb

Skrevet

Jeg stoler enda ikke på ektemannen min, her skjedde det for over ett år siden, men det svir enda.

Men det går litt bedre dag for dag...

Anonym poster: c4aec8ccda9320d0c63de0830fdc8a01

Skrevet

Jaa..,. da har det seg sånn at min hærlige (trodde jeg ihvertfall) kjæreste fortalte at han hadde vært utro med en som han kjenner.

Jeg ble ihvertfall veldig lei og såret, men mest skuffet, trodde liksom han aldri kunne gjøre noe sånt...

jeg vet liksom ikke hva det værste er, at han faktisk lå med enn annen eller at han ikke turte å fortelle det til meg før han dro på reise og han fortalte det via facebook itilegg? :/

problemet mitt er jeg vet ikke om jeg tørr å stole på han igjen? har ingen anelse hva jeg skal gjøre, er såå lei meg og har grått hele ettermiddagen,sikkelig sliten i øynene nåå :/

men får snakke med han og se hva vi gjør nå han kommer tilbake.

Jeg har opplevd utroskap - og nei - verden er ikke svart/hvit. Jeg prøvde å tilgi og legge det bak meg, men opplevde det for et altfor stort svik. Jeg angrer på at jeg ikke bare brøt med en gang. Det var bare utrolig slitsomt å være sammen med en jeg ikke stolte på, og jeg kastet bare bort tid og følelser.

Men du vet jo best hvordan situasjonen er for deg.

Mitt tips:

- Ingen barn

= BRYTE.

Skrevet

Jeg har opplevd dette selv, eller han klinte med en annen da. eller to andre.. Jeg har alltid tenkt at om noen gjør noe slikt mot meg så skal jeg bare gjøre det slutt. Men når det skjer en selv så er det ikke like lett... Jeg hadde mistanke og måtte på en måte dra det ut av han, men jeg valgte å tilgi han. Han er en snill gutt egentlig, og jeg var jo så glad i han. Nå er dette en del måneder siden og jeg har endelig tillit til han igjen. Men om du vurderer å tilgi han, så må du la han vise at han angrer!!

Anonym poster: dc51cddd9c22df4deedddd594ec7f569

Skrevet

Er lett for folk som ikke er i din situasjon å si at du bare skal dumpe han. Men jeg er uansett enig med de som skiver det. Gjør det slutt med han. Og om han vil kjempe for deg, så blir du nok ikke kvitt han så lett. :)

Så får du da ta det der fra.

Men ikke for å gni salt i såret ditt, ts... Men kjæresten din har faktisk vært inni et annet kvinnfolk. Er det en person du vil være med?

Skrevet

Ryddet for innlegg skrevet på dialekt.

Tekola, mod.

Skrevet

Jeg har opplevd utroskap.. jeg tilga og utroskapen fortsatte. Man kan ikke si at alle som har vært utro en gang vil være det igjen.. men måten han sa det til deg på.. (les: skrev det til deg!) gjør at jeg stemmer for dumping! Ufint og feigt!

Gjest Sunheart
Skrevet

Helt enig!
Skrevet

TS her :)

jaada det viste seg at han ikke angret på det han gjorde og fortalte meg at han kunne gjort det igjen (Foor en drittsekk) såå han dumpa faktisk meg fordi han ville ikke såre meg viss han gjorde det igjen..(auch, det gjorde litt vondt, men ble glad :) ..

hærreguud trodde en voksen mann på 30 faktisk var voksen, meen tok viss grundig feeil. såå nå er jeg singel og litt lei meg foreløpig men kommer nok fort over det tenker jeg , men glaaad at jeg ble kvitt han. :D :D

takk for alle søtee mennesker soom faktisk svarte.

• Liker 1
Skrevet

Vær glad du slapp fortsettelsen med han.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...