Gå til innhold

Hvor mange gjester var/blir dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vi blir maks 50. I etterkant skulle jeg onske at vi hadde kunnet be minst 60.... Men da hadde vi maattet bytte lokaler, og vi falt veldig foir Bjornsgard saa det veide tyngst....

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Det står 54 navn på lista vår nå. Håper så mange som mulig av dem kan og vil komme på den store dagen. Da har vi omtrent 30 fra slekta og drøyt 20 venner.

Gjest Poirot
Skrevet
Til dere som inviterer rund 60 stykker' date=' hvor mye regner dere med at budsjetter kommer på? Jeg er nysgjerrig... :)[/quote']

Ca 100.000. Vi skal ha det på et sted hvor alt ordnes, hverken vi eller våre foreldre ønsker å handle inn alkohol, dekke bord, fixe servitører osv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Til Andrine:

Det er helt umulig å sammenligne budsjetter på den måten. Det kommer veldig an på hva slags lokale du velger. Hvis man leier lokaler der man kan ordne mye selv, blir det billigere. Særlig hvis du har venner og familie som vil trå til på "dugnad".

Og prisene varierer nok en del rundt om i landet også. Jeg har inntrykk av at det er ganske mye dyrere i Oslo-området og i andre større byer enn om du har det et sted på bygda.

Men store bryllup koster penger, ja. Man kan evt invitere færre til middag og mange til kaffe og fest hvis man skal spare på utgiftene.

Lister meg ut av tråden nå, for dette var en liten avsporing.

Skrevet

Vi hadde ca 80 gjester til middag, forelre, besteforeldre, tanter, onkler og søsken med familier, Og selvsagt våre tre nærmeste venneepar (som var forlovere og toastmaster). Synes dette var fryktelig mange, men begge har store familier. Til kaffe inviteret vi alle våre venner og da var vi oppe i ca. 130.

Skrevet
Til dere som inviterer rund 60 stykker' date=' hvor mye regner dere med at budsjetter kommer på? Jeg er nysgjerrig... :)[/quote']

Me inviterte 55, 53 kom, så me var altså 55 til saman. Budsjettet var på mellom 50 og 60000, og rekneskapen (ganske imponerte over oss skølv som har ført opp alt! :wink:) viser omtrent 54 000 - då er ALT inkludert - frå overnatting for forlovarar til papir til invitasjonane...

Me hadde eit alkoholfritt bryllaup - det gjorde det nok billigare enn mange sitt. Ellers hadde me festen på hotell, med alt inkl. i prisen, hadde fine blomar og ny kjole og sånn - følte absolutt ikkje at det var eit 'sparebluss-bryllaup'. Men så har me ein ganske enkel smak òg då, så me ynskte oss aldri så mykje 'dill'...

Du kan bestemme prisen på bryllaupet ditt stort sett sjølv - som du ser her inne, så er det stor variasjon i pris sjølv om ein har like mange gjester... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...