Gå til innhold

Gå uten BH i kjole - store pupper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 65 H i bh størrelse og vil gjerne gå i stroppløse kjoler eller kjoler med bar rygg men er det i det hele tatt mulig? Hvilken bh kan jeg isåfall bruke? Puppene henger så de trenger masse støtte.. :(

Anonym poster: fab4109a81d1e921618b8e2d8a8f7a91

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis puppene henger og trenger støtte kan du ikke gå uten BH, nei. Jeg synes ikke stroppløse kjoler er fint uansett, spesielt ikke hvis man har tunge pupper, men hvis du absolutt vil så finnes det jo en haug av stroppløse BHer. Det finnes også BHer som bare klebes på foran, men det fungerer drastisk bedre med små pupper.

Vi har da alle vårt å ta hensyn til, og dette er ikke verdens undergang. Jeg kan fint gå uten BH, men går allikevel aldri med stroppløse kjoler eller åpen rygg. Livet går videre!

Anonym poster: d366d617dc244c2652b3231a6d2d6daa

• Liker 4
Skrevet

Syntes stroppløse kjoler er kjempefint jeg :-) kjøp bh uten stropper!

På change har de nok noen bra som gir ordentlig støtte :)

Skrevet

veninna mi har massive pupper ho syntes wonderbra sin stroppeløse ga bra støtte kan kanskje prøve den. men om du skal ha åpen rygg veit jeg ikke helt

AnonymBruker
Skrevet

Du må gå på en skikkelig undertøyssalong og få de til å hjelpe deg med å finne en BH som passer til kjolen du vil gå med. Det finnes noen BHer som er laget slik at du kan feste de på mange forskjellige måter osv.

Det aller viktigste er iallfall at du ikke finner på å gå uten BH. Det er lite kledelig når man har store pupper, ihvertfall visst de henger.

Anonym poster: a0e01dec7c9d79cbe81a7378bedb13ac

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gå uten bh blir uaktuelt. :) Tusen takk for svar alle sammen. Regner med at jeg må gå til en skikkelig undertøysbutikk og ikke cubus ol.

AnonymBruker
Skrevet

Spørs hva du mener med henger. Synes mange er litt strenge med seg selv. Har selv ganske store bryster som selvsagt ikke står helt rett ut., men er heldig for brystvortene peker framover. Litt vanskelig å forklare, men det fungerer for min del, i den rette kjolen.

Anonym poster: bcb6bf56f5a847fa93d87b79a384023d

• Liker 4
Gjest Eurodice
Skrevet

Det aller viktigste er iallfall at du ikke finner på å gå uten BH. Det er lite kledelig når man har store pupper, ihvertfall visst de henger.

Sier hvem? Det kommer vel an på øyet som ser, tenker jeg.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Gå uten bh blir uaktuelt. :) Tusen takk for svar alle sammen. Regner med at jeg må gå til en skikkelig undertøysbutikk og ikke cubus ol.

:enig:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sier hvem? Det kommer vel an på øyet som ser, tenker jeg.

Sier jeg. Det må da vel være få som synes det er greit å se to store hengende meloner i fritt fall. Har store hengepupper selv altså.

• Liker 3
Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Sier jeg. Det må da vel være få som synes det er greit å se to store hengende meloner i fritt fall. Har store hengepupper selv altså.

Nå skriver ikke Ts noe om at puppene henger så veldig, da. Det er ikke enten små struttepupper eller digre meloner. Jeg vet ikke hva 65 H tilsvarer i min størrelse, 85 cm i omkrets. Jeg bruker C-cup og har lekre pupper om jeg skal si det selv, og jeg går ofte uten bh uten at puppene dingler det minste. ;).

Endret av Arabella
  • Liker 2
Gjest Darthoven
Skrevet

Det skal være ganske ekstremt før jeg ikke synes to store BH-løse pupper ser pent ut under ei kjole for å si re sånn!

• Liker 2
Skrevet

Jeg tenker nei, men det er fordi jeg synes svært få kler stroppeløs kjole.

Det er noe med måten de presser brystene nedover på - som jeg ikke synes er kledelig. Det gjelder alle størrelser.

Når brystene blir større synes jeg i tillegg det kan se litt "nå veltes alt ut" og voldsomt ut, kanskje spesielt når man har veldig god støtte - nettopp fordi effekten blir så stor.

Det jeg synes er kjempeflott i en noe utringet topp ser ganske ukledelig ut i stroppeløst.

For meg er de eneste som kler stroppeløst de med ganske små bryster, jeg har 75 C og føler selv jeg ikke kan gå med det - dvs; jeg kan, og trenger ikke støtte - men det ser likevel ikke spesielt bra ut sammenliknet med andre type kjoler.

Men om man liker det, og absolutt vil - så gjør man det selvsagt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nå skriver ikke Ts noe om at puppene henger så veldig, da. Det er ikke enten små struttepupper eller digre meloner. Jeg vet ikke hva 65 H tilsvarer i min størrelse, 85 cm i omkrets. Jeg bruker C-cup og har lekre pupper om jeg skal si det selv, og jeg går ofte uten bh uten at puppene dingler det minste. ;).

65H er stort. Altså mulig du har like store pupper, men det ser unektelig mye større ut på en 65 omkrets kropp. Nei, det blir bare ikke bra.

• Liker 1
Skrevet

65H er stort. Altså mulig du har like store pupper, men det ser unektelig mye større ut på en 65 omkrets kropp. Nei, det blir bare ikke bra.

Øyet som ser. Jeg syntes det kan være pent :-) riktig bh, og riktig kjole :-)

Skrevet

Øyet som ser. Jeg syntes det kan være pent :-) riktig bh, og riktig kjole :-)

Selvsagt blir det fint med BH. Men nå snakker vi uten BH.

• Liker 1
Skrevet

Selvsagt blir det fint med BH. Men nå snakker vi uten BH.

Kan da være fint uten bh også. Spørs hvordan kjolen sitter og hvordan puppene er :-)

Skrevet

Kan da være fint uten bh også. Spørs hvordan kjolen sitter og hvordan puppene er :-)

Vel, jeg synes ikke det, når det gjelder naturlige, store duvende bryster. Det blir noe annet med harde silikonpupper som står av seg selv. Men i det første innlegget skrev du "med riktig" bh, så da ville jeg bare poengtere at jeg selvsagt synes det blir fint med riktig bh.

• Liker 1
Skrevet

Vel, jeg synes ikke det, når det gjelder naturlige, store duvende bryster. Det blir noe annet med harde silikonpupper som står av seg selv. Men i det første innlegget skrev du "med riktig" bh, så da ville jeg bare poengtere at jeg selvsagt synes det blir fint med riktig bh.

Ok :-)

Smaken er som baken :-D

Skrevet

Jeg har omtrent samme strl som deg, og jeg bare si med en gang: BHer er ikke magiske ting som opphever tyngdekraften. Om på går på et skikkelig sted kan du finne helt OK stroppeløse til din størrelse, som vil gi et helt greit løft. Men det vil aldri, aldri bli like bra som en normal BH.

Anonym poster: dca5ccbf7a52d3fd9e59d1bf4de3b342

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...