AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Handler du po blush.no? Jeg har handlet på Blivakker et par ganger, men nå i idet siste har de hatt så lite utvalg av de produktene jeg bruker, så da tenkte jeg å prøve Blush. Bestillte varer i går, og fikk mail idag om at de hadde ikke den shampoen jeg bestillte på lager, så kunne jeg bestille en annen om jeg ville. Gikk deretter inn på Min side, og så at varene er sendt. Ringte inn og snakket med en mann som sa at det var veldig rart at varene ble sendt uten at jeg svarte på mailen. Han sa at han kunne kreditere hele bestillingen så kunne jeg bestille varer på nytt. Skulle få bekreftelse om at det var gjort, men enda ikke fått noe. Og jeg tør ikke bestille varer før jeg har fått bekreftelse. Og har ikke lyst å bestille kun shampoen, for da må jeg betale porto, når det ikke var min feil i utgangspunktet. Skal jeg ringe dem imorgen? Hva er dine erfaringer med Blush? Anonym poster: e7737c9574384fa691bf17c33b5b1619
Gjest Tidssone Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har bare gode erfaringer med blush og jeg bestiller ganske mye der.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 Så bra Flere som er fornøyde? Anonym poster: e7737c9574384fa691bf17c33b5b1619
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Jeg er også fornøyd med Blush. Anonym poster: dc8514acbf81abec6f8bdd538a1f0017
Gjest Euforia Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 Det er visst samme mann som står bak blivakker og blush. Jeg bestiller ikke fra blivakker fordi jeg er skeptisk til om produktene er ekte, så derfor bestiller jeg heller ikke fra blush. :-)
Gjest Borghild Skrevet 10. januar 2013 #6 Skrevet 10. januar 2013 Bestilte mye der før, men etter at jeg opplevde elendig service der i høst skal jeg aldri mer bestille der. Drittbutikk! Og at det er samme gubbe som driver bli vakker er grunn nok til å styre unna etter alt det jeg har hørt om bli vakker. Dessuten er reklamen irriterende og ekkel.
Tibbie Skrevet 10. januar 2013 #7 Skrevet 10. januar 2013 Jeg bestiller meget ofte fra Blush. De har ganske greie priser, ofte rabatter og det er lett å finne kupongkoder for denne netthandelen. Dette i tillegg til at de har superrask frakt! Jeg har ingenting negativt å si. Ring dem i morgen du Ikke for å kjefte eller for å være gretten, men bare for å høre hva du skal gjøre. Om de har gjort en tabbe, kanskje de viser god service og gir deg gratis frakt på shampooen? 1
Tibbie Skrevet 10. januar 2013 #8 Skrevet 10. januar 2013 Her er forresten noen kupongkoder på Blush, om noen er keen på å spare penger 100 kroner rabatt i bestillingen er den nyeste! http://www.kupongkode.com/blush
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #9 Skrevet 10. januar 2013 Fornøyd med Blush. Og dere som er redd for å få falske varer: De handler fra akkurat samme lagre og leverandører som for eksempel feelunique.com. Anonym poster: 9504adcdfdac59ff60ef0eb12484672d
Memena Skrevet 10. januar 2013 #10 Skrevet 10. januar 2013 Hvor har dere det fra at det er samme mann bak Blush og blivakker? De er jo de to argeste konkurrentene. Mannen bak blivakker er også eier av Brandsal of Norway, Netthandelen og det nye dr Lykke (stort sett bare jalla alt sammen). Jeg handler absolutt ikke fra blivakker, har gjort 2 ganger og det var nok. De messer hele tiden om at de har gratis frakt og ber folk om å "like og dele" alt på facebook, i slike tråder som folk tror de kan vinne noe, men egentlig bare kan vinne en auksjon på netthandelen.De har jo også lagt på prisene sine tilsvarende som den gang de hadde rådyr frakt (som feks netthandelen fortsatt har), så gratis frakt her spiller 0 rolle for meg. Blush handler jeg fra og jeg betaler gjerne de 39 kronene i frakt dersom jeg handler for under 399 kroner, da frakta er 39 kroner og pakken er hos meg 2 dager etter bestilling stort sett hver gang, samt at de er billigere enn blivakker(de sender jo også treigere enn om jeg bestiller fra utlandet.) Blush har samme eiere som Komplett.no og mpx bla, og tidligere jernina.no. IKKE blivakker..stor forskjell på å være eier av komplett.no og netthandelen i mine øyne. Jeg har alltid vært fornøyd med dem. Og tror nok fint du kan ringe kundeservice og be de ordne den saken for deg TS, det er jeg sikker på at de gjør
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #11 Skrevet 10. januar 2013 Nei. Hvorfor i alle dager skulle jeg det? Feelunique FTW! Anonym poster: ed7b3e7689bc6685f952541d06558f6c 4
Memena Skrevet 10. januar 2013 #12 Skrevet 10. januar 2013 Nå skal det forresten sies at jeg aldri har kjøpt sminke eller hudpleie derfra, kun hårprodukter. Så sminke/hudpleie derfra kan jeg ikke uttale meg om. Jeg har også bestilt fra de utenlandske sidene, men jeg er en person som gjerne skulle hatt ting "i går". Så sminke og hudpleie kjøper jeg i parfymeri, mens jeg ofte bestiler hårprodukter fra Blush. Jeg er vel sjelden hos frisøren også uten å ta med meg noe derfra, og jeg har aldri opplevd forskjell på hårproduktene jeg har kjøpt hos frisør og på Blush. Sitter nå med to hårkurer som er like, en fra Blush og en fra frisør, og det er ingen forskjell på de to, bortsett fra prisen.
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #13 Skrevet 10. januar 2013 Fornøyd med Blush. Og dere som er redd for å få falske varer: De handler fra akkurat samme lagre og leverandører som for eksempel feelunique.com. Anonym poster: 9504adcdfdac59ff60ef0eb12484672d Kilde? Anonym poster: 1ccf152ae7ed65728bb19d7f9fbb49f0 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #14 Skrevet 10. januar 2013 Hei, TS her Da har jeg snakket med dem og de har kreditert hele bestillingen, så da bare bestiller jeg på nytt. Dere som rakker ned på Blivakker og Blush, jeg bryr meg ikke, har aldri opplevd noe negativt med Blivakker, er frisør og kan med sikkerhet si at de produktene jeg har bestillt fra de er samme som man får kjøpt hos frisør. Så jeg tror det ikke før jeg får se det, inntil da handler jeg på Blush så er jeg noen penger rikere Anonym poster: e7737c9574384fa691bf17c33b5b1619 2
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #15 Skrevet 10. januar 2013 Og hadde du handlet fra feelunique så hadde du vært enda noen penger rikere Helt greit at du ikke bryr deg, men det er kanskje andre som gjør det, og som dermed slipper å kaste bort pengene sine når de leser andre sine erfaringer her inne Anonym poster: 1ccf152ae7ed65728bb19d7f9fbb49f0
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #16 Skrevet 11. januar 2013 Må nok være ærlig og si at jeg er kjempe missførnøyd med servicen på blush, det har jeg erfart idag. Fikk mail imorges om at mine varer var sendt og så skulle jeg også fått sporingsnr. men det fikk jeg ikke. Ringte inn, og en mann sa at det er ikke rart at jeg ikke fant sporingsnr. for pakken er blitt sendt som brevpost. Okei. tenkte jeg. Så i ettermiddag fikk jeg mail om at pakken min blir pakket ikveldt og sendt. WHAT? Ringte til blush, og de sa at jeg fikk feil info før idag, og at pakken enda ikke var sendt. Kunne ikke si når jeg fikk den. Jeg ble så frustrert og sa at det var første og siste gang jeg handlet hos dem og la på. Så mye styr, guuuuud!!! Anonym poster: e7737c9574384fa691bf17c33b5b1619
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2013 #17 Skrevet 11. januar 2013 Hilsen TS over her Anonym poster: e7737c9574384fa691bf17c33b5b1619
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå