Rainbow Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Ja, hvordan overfører man sms og bilder når den forrige telefonen er en gammel en med taster? Den har jo ikke mulighet til å laste ned fancy apper. Jeg kan heller ikke kopiere til simkortet og bare putte kortet inni den nye som jeg ellers ville gjort (Samsung Galaxy SII), for den nye tlf tar bare microsim. Minnekortet på telefonen har minimalt med lagringsplass, og det er rett og slett ikke plass til å overføre smsene dit heller. Er det noen ledning eller minne/sim-kortleser jeg kan kjøpe? Det er en usb-inngang på den gamle tlf, men men finner da pokker ikke en tre år gammel ledning som jeg aldri har brukt...
Lutetium 71 Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Er det noen ledning eller minne/sim-kortleser jeg kan kjøpe? Det er en usb-inngang på den gamle tlf, men men finner da pokker ikke en tre år gammel ledning som jeg aldri har brukt... Kan denne kabelen passe i gamlistelefonen? Hvis så trenger du bare en standard microUSB < > USB kabel til dataoverføringen, det kan tilogmed være at du kan bruke den ladekabelen du fikk med Samsungen (om den kan kobles fra selve laderen). Programvaren laster du ned fra Nokia
Rainbow Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2013 Woho, du er så snill og hjelper meg så mye! Tusen takk! Og det helt uten å himle med øya over at jeg ikke skjønner ting! Du har rett, kabelen fra Samsung-laderen passer! Utrolig, jeg som har lett gjennom en haug gamle ledninger for å finne en som passa! Eeeneste problemet er at jeg har mac og ikke Windows PC, som programvaren støtter. Men kan jo bruke samboerns data om jeg ikke finner en programvare som støtter mac.
Lutetium 71 Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 (endret) Flott! (Mækk er jo bare dyre skrapmaskiner uansett, kjøp deg en pese først som sist) Endret 9. januar 2013 av Lutetium 71
Rainbow Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2013 Flott! (Mækk er jo bare dyre skrapmaskiner uansett, kjøp deg en pese først som sist) Neinei, glad i macen min! Drømte om den i mange år før jeg fikk råd, hehe!
Lutetium 71 Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 (endret) Eller forresten, denne var da mye bedre! Endret 9. januar 2013 av Lutetium 71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå