Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gått dette kurset?

Hvor mye koster det?

Deres erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har gått dette kurset her?

Skrevet

tydligvis ikke noen her som hr gått dette kurset....

Skrevet

Prisen får du vel oppgitt om du spør på treningssenteret som holder kurset?

Skrevet

Jeg gikk på Grete Roede med ei som hadde gått på Easy Life, hun hadde gått ned mye og hatt masse energi da hun gikk på pulveret. Men for henne var problemet å gå over i vanlig kosthold igjen, hun gikk rett og slett opp i vekt selv om hun lå i underskudd på kalorier.

Så jeg ville hørt en del med de om hvordan overgangen mellom pulver til mat er og hva man kan forvente da...

Selv synes jeg kanskje Grete roede ol er bedre, mest fordi pulver høres ganske kjedelig og dyrt ut...

Angående pris fant jeg dette på en blogg

Det koster 1499 kr pr mnd i 6 mnd. Shakene koster 699 kr pr uke. Det er også et engangsbeløp du betaler når du skriver kontrakten. Det er på 1200 kr. Det inkluderer 3 kroppsanalyser (1 ved oppstart, 1 etter 3 mnd og 1 etter 6 mnd), bag, tskjorte, shakeflaske, treningsnøkkel og kursperm.

Anonym poster: f17b04bb28bc3660ae502accbbf647aa

Skrevet

EN bekjent av meg gikk på dette og følte det var fantastisk. Hun mente hun endelig hadde fått et verktøy til å holde den vekten hun ønsket, men hun gikk ikke tilbake til vanlig mat da.. hun spiste ofte suppene og shakene istedenfor vanlig mat.

Som med alt annet tror jeg man må se på det som en livsstil endring og ikke bare en lettvint måte å kvitte seg med kiloene.

Mener hun sa hun betalte rundt 1500kr i månede + maten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...