Gå til innhold

Eksklusivt bryllup i Oslo eller villmarkstema på Nes?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal gifte oss på vinteren, med fakler, snø, kanefart og hele pakka!

I Holmenkollen har vi fantastiske Sporten, som er i samme stil som Frognerseteren. Her betaler vi for musserende, buffe, tre gl.vin, kaffe avec, kaker og snacks. Her må altså gjestene kjøpe drikke selv til festen. De fleste vi kjenner bor i Oslo, så det blir billig å komme seg til og fra.

På Nes har vi Villmarksforumet, et villmarkspreget festlokale hvor det er intimt - men samtidig romslig. Her betaler vi for velkomstdrikke, buffe, tre gl.vin, kaffe avec, snacks, kaker og tre gl. valgfri drikke til festen. Overnattingsmulighene varierer fra dobbeltrom i hotellbygning til svært enkel overnatting. Nes er 1t fra Oslo, så gjestene kan selv velge mellom overnatting eller taxi hjem.

Hva hadde dere blitt gladest for å bli invitert til? Festlokale hvor man kan ta trikken hjem men må betale drikken etter maten selv, eller festlokale hvor man får litt mer, men må betale for overnatting fra 350kr - 1300kr inkl. felles frokost dagen derpå?

Anonym poster: 26a1a4d1306cf98cc33cf48e5e3b32ce

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi skal gifte oss på vinteren, med fakler, snø, kanefart og hele pakka!

I Holmenkollen har vi fantastiske Sporten, som er i samme stil som Frognerseteren. Her betaler vi for musserende, buffe, tre gl.vin, kaffe avec, kaker og snacks. Her må altså gjestene kjøpe drikke selv til festen. De fleste vi kjenner bor i Oslo, så det blir billig å komme seg til og fra.

På Nes har vi Villmarksforumet, et villmarkspreget festlokale hvor det er intimt - men samtidig romslig. Her betaler vi for velkomstdrikke, buffe, tre gl.vin, kaffe avec, snacks, kaker og tre gl. valgfri drikke til festen. Overnattingsmulighene varierer fra dobbeltrom i hotellbygning til svært enkel overnatting. Nes er 1t fra Oslo, så gjestene kan selv velge mellom overnatting eller taxi hjem.

Hva hadde dere blitt gladest for å bli invitert til? Festlokale hvor man kan ta trikken hjem men må betale drikken etter maten selv, eller festlokale hvor man får litt mer, men må betale for overnatting fra 350kr - 1300kr inkl. felles frokost dagen derpå?

Ups! Det skulle stå: fire gl. valgri drikke til festen på Nes, ikke tre!

AnonymBruker
Skrevet

"Buffe"?

Anonym poster: b28d996c44cc42ffdcd6f2cc999a27a4

Skrevet

Jeg ville likt begge deler, men jeg elsker selskaper og tilstelninger da. :biggrin: Hadde det vært alternativ 2 hadde vi helt klart overnattet.

Hvis jeg MÅ velge ville det kanskje vært på Nes fordi det er et sted jeg aldri har vært før.

Skrevet

huff det var veldig vanskelig valg. Jeg har begynnt å skrive dette innlegget 3 ganger, og slettet det... Jeg klarer ikke velge.

Har vært med på begge deler, og det er så forskjellige opplevelser...

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Dette hadde jeg foretrukket om jeg hadde vært gjest.

Skrevet

Jeg hadde foretrukket å overnatte om jeg kjente brudeparet veldig godt - altså nære venner - og foretrukket å trikke hjem om de var litt mer perifere bekjente :)

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

"Buffe"?

Anonym poster: b28d996c44cc42ffdcd6f2cc999a27a4

TS mener nok buffét.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...