AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Vi skal gifte oss på vinteren, med fakler, snø, kanefart og hele pakka! I Holmenkollen har vi fantastiske Sporten, som er i samme stil som Frognerseteren. Her betaler vi for musserende, buffe, tre gl.vin, kaffe avec, kaker og snacks. Her må altså gjestene kjøpe drikke selv til festen. De fleste vi kjenner bor i Oslo, så det blir billig å komme seg til og fra. På Nes har vi Villmarksforumet, et villmarkspreget festlokale hvor det er intimt - men samtidig romslig. Her betaler vi for velkomstdrikke, buffe, tre gl.vin, kaffe avec, snacks, kaker og tre gl. valgfri drikke til festen. Overnattingsmulighene varierer fra dobbeltrom i hotellbygning til svært enkel overnatting. Nes er 1t fra Oslo, så gjestene kan selv velge mellom overnatting eller taxi hjem. Hva hadde dere blitt gladest for å bli invitert til? Festlokale hvor man kan ta trikken hjem men må betale drikken etter maten selv, eller festlokale hvor man får litt mer, men må betale for overnatting fra 350kr - 1300kr inkl. felles frokost dagen derpå? Anonym poster: 26a1a4d1306cf98cc33cf48e5e3b32ce
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Vi skal gifte oss på vinteren, med fakler, snø, kanefart og hele pakka! I Holmenkollen har vi fantastiske Sporten, som er i samme stil som Frognerseteren. Her betaler vi for musserende, buffe, tre gl.vin, kaffe avec, kaker og snacks. Her må altså gjestene kjøpe drikke selv til festen. De fleste vi kjenner bor i Oslo, så det blir billig å komme seg til og fra. På Nes har vi Villmarksforumet, et villmarkspreget festlokale hvor det er intimt - men samtidig romslig. Her betaler vi for velkomstdrikke, buffe, tre gl.vin, kaffe avec, snacks, kaker og tre gl. valgfri drikke til festen. Overnattingsmulighene varierer fra dobbeltrom i hotellbygning til svært enkel overnatting. Nes er 1t fra Oslo, så gjestene kan selv velge mellom overnatting eller taxi hjem. Hva hadde dere blitt gladest for å bli invitert til? Festlokale hvor man kan ta trikken hjem men må betale drikken etter maten selv, eller festlokale hvor man får litt mer, men må betale for overnatting fra 350kr - 1300kr inkl. felles frokost dagen derpå? Anonym poster: 26a1a4d1306cf98cc33cf48e5e3b32ce Ups! Det skulle stå: fire gl. valgri drikke til festen på Nes, ikke tre! Anonym poster: 26a1a4d1306cf98cc33cf48e5e3b32ce
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 "Buffe"? Anonym poster: b28d996c44cc42ffdcd6f2cc999a27a4
Ea_ Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Jeg ville likt begge deler, men jeg elsker selskaper og tilstelninger da. Hadde det vært alternativ 2 hadde vi helt klart overnattet. Hvis jeg MÅ velge ville det kanskje vært på Nes fordi det er et sted jeg aldri har vært før.
Wonders Skrevet 10. januar 2013 #5 Skrevet 10. januar 2013 huff det var veldig vanskelig valg. Jeg har begynnt å skrive dette innlegget 3 ganger, og slettet det... Jeg klarer ikke velge. Har vært med på begge deler, og det er så forskjellige opplevelser...
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. januar 2013 #6 Skrevet 10. januar 2013 Hva hadde dere blitt gladest for å bli invitert til? Festlokale hvor man kan ta trikken hjem men må betale drikken etter maten selv, eller festlokale hvor man får litt mer, men må betale for overnatting fra 350kr - 1300kr inkl. felles frokost dagen derpå? Anonym poster: 26a1a4d1306cf98cc33cf48e5e3b32ce Dette hadde jeg foretrukket om jeg hadde vært gjest.
Suzy Skrevet 10. januar 2013 #7 Skrevet 10. januar 2013 Jeg hadde foretrukket å overnatte om jeg kjente brudeparet veldig godt - altså nære venner - og foretrukket å trikke hjem om de var litt mer perifere bekjente
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 10. januar 2013 #8 Skrevet 10. januar 2013 "Buffe"? Anonym poster: b28d996c44cc42ffdcd6f2cc999a27a4 TS mener nok buffét.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå