Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I 5 år har jeg hatt veldig lyst på Hove, men det kommer altid noe i veien. I år har jeg bestemt meg for at jeg skal. Men jeg lurer på hvordan det er der. Er der hytter som man kan leie eller må man ha telt? Var det vært det? Ble du positivt eller negativt overasket?

Anonym poster: 996e51db6162916b46aa9e02a10b9a48

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror man kan leie privat eller inne på en annen camp enn Hovecampen, men usikker. Telt går bedre enn man tror, for alle er ute hele tiden, uansett.

Det er en utrolig artig uke, men nå som jeg begynner å bli 20+, passer det ikke like bra siden det er litt dominert av 16-18åringer. Men så finner man ganske fort andre som også er 20+ da :)

AnonymBruker
Skrevet

Tror man kan leie privat eller inne på en annen camp enn Hovecampen, men usikker. Telt går bedre enn man tror, for alle er ute hele tiden, uansett.

Det er en utrolig artig uke, men nå som jeg begynner å bli 20+, passer det ikke like bra siden det er litt dominert av 16-18åringer. Men så finner man ganske fort andre som også er 20+ da :)

jeg mente 4 år, men jeg har hatt lyst siden jeg var 14, men da var jeg for ung. Men hvordan er det med toaletter der? er det slike bokser de har på norway cup og sånne ting, eller er det skikkelig?

Anonym poster: 996e51db6162916b46aa9e02a10b9a48

Skrevet

Da er du midt i målgruppa! :)

Ja, de har slike bokser. De kan bli veldig ekle, men det vender man seg kjapt til. De har også noen skikkelige doer åpne på dagtid, men det er ETT STED på hele campen blant flere tusen :P

Skrevet

Jeg har også hatt lyst siden hele opplegget startet, og i år skal jeg endelig :) Det hører litt med å sove i telt på festival, så man får bare drite i komfort og stillhet for et par dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...