Spent... Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Hei, I min bedrift jobber jeg med lønn og har gjort dette i snart 1 år. Vi har hatt en HR leder, men han sluttet sommeren 2012. Det har blitt til at jeg har tatt over en del av oppgavene som falt naturlig inn under HR. Jeg har vært i dialog med min sjef om jeg kan få jobbe både med HR og lønn, men dette må først klargjøres med "øverste hold" , noe som kan ta noe tid. Siden HR og lønn går mye sammen, og jeg er svært interessert i dette, har jeg tatt på meg HR oppgavene med glede. Likevel begynte jeg å tenke at det kanskje ville være logisk hvor jeg fikk en ny kontrakt (midl. evt.) der det står at jeg både jobber med HR og lønn. Jeg føler også at dette burde ha en betydning for mine lønnsvilkår. På kontrakten burde det kanskje stå lønns - og HR ansvarlig inntil ny HR leder er på plass (eksempel). Er jeg på villspor med disse tankene? Bedriften har spart mye penger på at jeg har tatt av meg HR oppgavene, da jeg har samme lønn som før jeg begynte med det. Takker for tilbakemelding!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå