Freaky Fly Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Heisann! For en del måneder siden begynte jeg å "holde på litt" med en gutt jeg delvis kjente fra før. Vi har lenge møttes jevnlig på vors og lignende, men aldri vært noe mer enn bekjente. Han har dog alltid virket litt sjarmerende og interessant for meg, men jeg gjorde aldri noe ut av det. Men, som sagt - for noen måneder siden endte vi opp sammen om kvelden, hadde det veldig koselig med mye prating, kosing på sofaen og hadde sex. Sov sammen hele natta, stemningen var god dagen etter (som den som regel sikkert er etter ONS), og kosen fortsatte litt. Dette skjedde igjen helgen etter, med sex, kos og prat både kvelden og morgenen etter. Etter denne "starten" har vi som regel endt opp sammen hver gang vi har møttes på vors, byen og lignende, og vi har også hatt en liten fylleprat om "hvor vi står", det at vi kun koser oss uten følelser så lenge vi kan - mye pga jeg reiser til et annet land i slutten av februar. Så - ting har generelt fungert veldig bra. Det er og har vært veldig deilig å få oppfylt "behovet" for sex, nærhet og kos hvor begge to er klar over at det ikke kan bli noe mer enn det, altså ikke noe forhold basert på følelser. Alt har klaffet både om kvelden, natten og som edru dagen etter, hvor vi også pleier å tilbringe noen timer sammen. Har også møttes edru på filmkveld hvor stemningen er helt fin, uten noe kos og lignende pga andre folk og sånt selvfølgelig. Også kommer "dilemmaet". En ting er at jeg er veldig fornøyd med å ha en "fast" person å kose meg med etter en kveld på byen, men for min del kunne vi gjerne tatt den et steg lengre og også møttes i hverdagen, med andre ord bli fuckfriends som ikke bare har sex på fylla. Jeg er bare litt usikker på hvordan jeg skal tolke hans interesse. Han er ikke særlig aktiv på facebook, men vi har pratet der noen ganger og da er han aktiv, svarer og stiller spørsmål tilbake - men, det er som regel alltid jeg som må ta kontakt. "Sist gang" holdt jeg meg fra å ta kontakt, og det tok så lang tid fra vi pratet/møttes at jeg nesten hadde lagt litt fra meg hele greia - helt til vi møttes igjen på et vors og var tilbake til "det gamle" (var kun snakk om noen få uker siden sist, altså). Den eneste kontakten vi har hatt nå siden helgen som var er noen bilder frem og tilbake på snapchat. Min tanke er - han kan jo ikke være totalt uinteressert, da ville han jo for det første ikke vært så imøtekommende når vi møtes, eller svare så ålreit og mye på facebook, eller ta kontakt på snapchat. Men samtidig tar han jo veldig sjeldent kontakt ellers? Nå skal det jo sies at jeg ikke tar mye kontakt jeg heller, fordi jeg ikke vil mase. Jeg er forøvring 20, han 23. Fra min side er det ikke følelser i bildet, siden jeg snart skal reise, men det er jo klart at jeg har en slags crush på han Så da lurer jeg bare på hva dere tenker - skal jeg la hele greia være som den er? Leve i "usikkerhet" fordi jeg ikke vet hvor jeg har han helt til vi plutselig møtes, eller skal jeg rett og slett bare heve meg over det og ta litt mer kontakt selv? Slik som det er nå tror jeg ikke jeg tør å ta initiativ til å finne på noe uten videre, men om jeg hadde merket litt mer interesse fra han kunne jeg nok turt det. Uff, typisk jente-fundering, og dette ble ganske langt. Men om noen har noe å si så kom med det, og gjerne fortell hvordan ting har gått frem med dine evt. fuckfriends
Nettinettet Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Du skal reise, hvorfor lage mer ut av det. La det være som det er og se hva som skjer.
Freaky Fly Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2013 Ja, du har rett i det Nå mener jeg heller ikke å gjøre noe mer ut av det som i å inkludere noen følelser eller noe, men rett og slett bare at vi kan ha den "kosen" litt oftere, sånn.. Hvorfor ikke. Men, det er mye mulig det er like greit å la det ligge. Litt kjedelig å reise fra noe som kunne blitt et potensielt "fuckfriend-forhold", men sånn er det jo bare! :-)
Gjest brutal mann Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Om du tror du bare vil ha fyren som knullekompis så lyger du for deg selv.
Freaky Fly Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2013 Om du tror du bare vil ha fyren som knullekompis så lyger du for deg selv. Jaha? Det kan jo hende du har rett i det, men jeg merker godt at jeg absolutt ikke er ute etter noe seriøst forhold - jeg er verken klar for eller har lyst på kjæreste for tiden. Men, som mange andre har jeg et behov for nærhet og kos som er deilig å få oppfylt, og det passer meg mye bedre og da ha en fast person. At jeg synes det kan være litt morsomt å "jakte" litt, og at jeg liker den følelsen når jeg føler jeg får det litt til, skal jeg ikke nekte for.. Men noen følelser kjenner jeg ikke for øyeblikket, må jeg si..
Freaky Fly Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2013 Joda, det er jo ikke umulig - men har det så mye å si da, når jeg da tydeligvis lyver/nekter såpass nye for meg selv at jeg er helt overbevist om at jeg ikke er ute etter noe mer? Reiser jo i tillegg snart mange tusen mil unna, så det er grenser for hva som kan skje på den tiden også - før alt faktisk blir helt uaktuelt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå