Gjest Elissima Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Jeg skal fly til Canada snart og der er det kaldt. Men jeg har en 12 timers flytur, og aner ikke hvilke sko jeg skal ha på meg når jeg reiser.. Er jo trangt og i business class. Tenkte ta med timberland bootsene mine, men de er svææære og tar stor plass. Har også masse støvletter. Hvilke sko hadde dere valgt?
Gjest bambam Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Joggesko som ikke sitter for tett på foten Men da må du pakke med deg noen varme da i så fall. God tur!
Gjest *Maja* Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 Jeg elsker å reise i UGGs. Er som tøfler, er varme og gode og funker til det meste 2
Gjest Elissima Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Joggesko var smart! Da kan jeg bare skifte når jeg lander Takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 Er jo trangt og i business class Denne skjønte jeg ikke, med mindre du vanligvis flyr første klasse. Ellers er vel joggesko ok til bruk ombord. Anonym poster: 55a232302abc57e688e539fd969ec6a0
Gjest Uanonymbruker Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 Jeg pleier alltid å ta av meg skoene uansett og putte på ullsokker, så for min del spiller det ingen rolle hva jeg flyr i. Syns det er ekkelt å ha på sko så lenge og ikke kunne vifte med tærne
Gjest Funky Punk Skrevet 9. januar 2013 #7 Skrevet 9. januar 2013 Jeg pleier å ha på meg litt romslige joggesko når jeg skal ut å reise. Slike som jeg bare kan ta av og på uten å måtte knyte opp og igjen snøret, men bare stikke foten nedi. Da kan jeg få luftet føttene uten å måtte knote nedi mellom setene for å få av/på meg skoa Også bytter jeg heller sko når jeg er vel fremme og skal gjøre noe annet. Joggesko kan man jo gå i uansett om det er til varmere eller kaldere strøk man skal til
Gjest Elissima Skrevet 9. januar 2013 #8 Skrevet 9. januar 2013 Denne skjønte jeg ikke, med mindre du vanligvis flyr første klasse. Ellers er vel joggesko ok til bruk ombord. Anonym poster: 55a232302abc57e688e539fd969ec6a0 Sorry skrivefeil, mente økonomiklasse! Der er det trangt og dårlig plass til beina.
Gjest Wilhelmine Skrevet 9. januar 2013 #9 Skrevet 9. januar 2013 Ville gått for noen behagelige joggesko og skiftet når jeg kom fram
2shy Skrevet 9. januar 2013 #10 Skrevet 9. januar 2013 Jeg pleier alltid å ta av meg skoene uansett og putte på ullsokker, så for min del spiller det ingen rolle hva jeg flyr i. Syns det er ekkelt å ha på sko så lenge og ikke kunne vifte med tærne Enig med deg! Av med skoene, og på med tykke lugger. En god nakkepute, ipod, pledd, løse behagelige klær, og øyemaske for å få det mørkt, og alt er topp :D Lurt å ha med en litt tykkere genser, jeg syns ihvertfall det kan bli litt kjølig på sånne lengre turer. For all del ikke bruk støttestrømpe!
Gjest Uanonymbruker Skrevet 9. januar 2013 #11 Skrevet 9. januar 2013 Enig med deg! Av med skoene, og på med tykke lugger. En god nakkepute, ipod, pledd, løse behagelige klær, og øyemaske for å få det mørkt, og alt er topp :D Lurt å ha med en litt tykkere genser, jeg syns ihvertfall det kan bli litt kjølig på sånne lengre turer. For all del ikke bruk støttestrømpe! Jepp, det er hele min liste også, pluss bok og blad. Når jeg flyr ser det seriøst ut som om jeg har flyttet inn
2shy Skrevet 9. januar 2013 #12 Skrevet 9. januar 2013 Jepp, det er hele min liste også, pluss bok og blad. Når jeg flyr ser det seriøst ut som om jeg har flyttet inn Det er viktig å trives!
Wonders Skrevet 10. januar 2013 #13 Skrevet 10. januar 2013 ikke glem støttestrømper for å forhindre blodpropp og hovene føtter God reise 1
2shy Skrevet 10. januar 2013 #14 Skrevet 10. januar 2013 (endret) ikke glem støttestrømper for å forhindre blodpropp og hovene føtter God reise Er det noe som ga meg hovne føtter så var det støttestrømper! Hadde det på hele veien til Chicago, følte jeg skulle eksplodere. Tok de av, og det var helt nydelig! Passet heller på å sirkle mye rundt med føtter og armer, også gå meg litt turer for å strekke ut Endret 10. januar 2013 av 2shy
Wonders Skrevet 10. januar 2013 #15 Skrevet 10. januar 2013 Passet heller på å sirkle mye rundt med føtter og armer, også gå meg litt turer for å strekke ut God løsning
Chloe- Skrevet 10. januar 2013 #16 Skrevet 10. januar 2013 Personlig flyr jeg alltid i høye hæler. Føler jeg får bedre service på flyplassen og ombord da, i tillegg føler jeg meg bedre. Har ullsokker i håndbagasjen til selve overfarten. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå