Gå til innhold

Kan magen sprekke?

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan man spise så mye at magesekken sprekker?

Videoannonse
Annonse
Gjest Moonshadow
Skrevet

Synes jeg husker å ha hørt at man spyr før den tid.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja, tror man gjerne spyr før den sprekker.. men det kan visst skje, har jeg hørt. Tror du stopper å spise lenge før det er noen fare i hvertfall..

Gjest Seleena
Skrevet

:o Høyrest vondt ut!

Ikkje for å spore av men.... om man held på ein fis i fleire timar, slik at det "hopar" seg opp i tarmsystemet, kan tarmane sprekke då?

Gjest Anonymous
Skrevet

Hoho! :hoho::hoho:

Det har jeg også tenkt på.. men jeg vil gjerne se den som greier å holde på en fjert i flere timer! Og hvorfor skulle man det? Det går jo an å smyge..

Skrevet
:o Høyrest vondt ut!

Ikkje for å spore av men.... om man held på ein fis i fleire timar, slik at det "hopar" seg opp i tarmsystemet, kan tarmane sprekke då?

Tror ikke det :blunke: Gassen vil nok velge minste-motstands-vei. Samme hvor mye man kniper er det nok lettere for gassen å komme ut endetarmen enn å sprenge tarmveggen.

Gjest Seleena
Skrevet
Hoho!  :hoho:  :hoho:  

Det har jeg også tenkt på.. men jeg vil gjerne se den som greier å holde på en fjert i flere timer! Og hvorfor skulle man det? Det går jo an å smyge..

Du vil IKKJE slippe ein fjert midt i ei forelesning, for å ikkje snakke i ein buss full av slitne medelevar ;)

¨Say no more¨

Gjest Anonymous
Skrevet
[quote="Du vil IKKJE slippe ein fjert midt i ei forelesning, for å ikkje snakke i ein buss full av slitne medelevar ;)

¨Say no more¨

Vil, nei, men må man så må man :ler:

Du kan jo gå på do og gjøre det.. men hvis du er på en veldig full buss, må du kanskje knipe igjen litt :hoho: Eller gi noen andre skylda.

Kanksje dette er en potensiell diskusjon her; hvordan unngå å bli oppdaget..

Gjest Seleena
Skrevet

He he, då eg va lita var eg veldig flink til å skjule at det var eg som fjerta. Men eg plar sitje avmed ei som kjenner meg godt på skulen, og HO hadde nok kjent at det var meg.

Dessutan, fjerten min luktar ikkje godt :hoho:

Gjest Anonymous
Skrevet

:hoho:

Ikke min heller, i grunnen.. :hoho:

Vel, skulle uhellet være ute, le av det. Det er vel egentli ikke stort annet å gjøre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...