AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 For 2,5 år siden gjorde jeg det slutt av andre grunner enn utroskap. Vi møttes litt etter bruddet og det skulle senere vise seg at han hadde vært utro mot meg i 5 mnd da jeg gjorde det slutt OG mot henne med meg da vi møttes i ca 6 mnd etter bruddet,men dette var ikke jeg klar over i det hele tatt før denne dama sendte meg en mld på face og forklarte alt der pga han hadde dumpa henne for han trodde han kunne bli sammen med meg igjen. Noe jeg aldri vurderte. Men jeg ble ganske sur og såret for sviket at han var utro bak min rygg etter sådanne år som samboere, men glad jeg trossalt hadde gjort det slutt av andre grunner og derfor var ferdig med fyren,! Den nye dama ( 15 år eldre enn han og 3 barn ) tok han tilbake tross at hun vet han var utro . Og de bor nå sammen, Her forleden var jeg på byen og så exen kline med en annen dame enn samboeren sin og jeg klarer liksom ikke å la være å fryde meg ! Syntes det bare er så sinnsykt festlig at hun som han var utro med også blir lyve og bedratt.... Men så til spørsmålet .... Bør ikke denne dama skjønne at han ville fortsette å være utro ? ( vet at de ikke har et åpent forhold for det sa han når jeg spurte og bønnfalt meg om å ikke si noe ) Eller er det slik at dere eldre damer (45+) er så redde for å være alene at dere bare finner dere i slikt ??? Anonym poster: 518c911bb3ea06a94ce506a19483e61a
Gjest Bud Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Skjønner ikke at dere orker å samle på slik søppel.. Klart hun burde forstå det!
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har vært utro en gang i ett tidligere forhold, men jeg vet at jeg ALDRI kommer til å være det igjen. Det koster for mye, sårer for mange, og skuffer for mange. Man kan være ung og dum og gjøre en feil, heldigvis er vi mange som lærer av våre feil. Anonym poster: 3b5d3dbae23a5a9f3818d10d3aa69aef 2
Gjest GJEST Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 Jeg tror at "en gang utro alltid utro" er en fin tommelfinger regel som gjelder generelt (Jada det er sikkert et fåtall som virkelig har forandret seg, men tror ikke dette gjelder mange). Har aldri selv vært i forhold med noen som jeg vet har vært utro og jeg er ikke sikker på om jeg hadde klart å innlede ett, selv om det ikke hadde rammet meg (enda). Det sier bare så enormt mye om en person som faktisk har vært utro. Jeg tror at mange kvinner og menn i alle aldre er desperate, redd for å være ensom, redd for "å dø alene" osv, så redd at de tar til takke med mye rart som de burde være foruten. Bare se på alle tråden her der kvinner og menn skriver om problemer i forholdet (ofte utroskap) og avslutter med "men jeg vill ikke gå fra han/hun, er så redd for å ikke finne en ny en eller bli alene i evigheter.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har også vært utro, men aldri mer etter at jeg fant den rette mannen. Anonym poster: 4966aa2a2b199fab0e0b5fd29215bb00 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #7 Skrevet 9. januar 2013 Alle damer,ikke bare de over 45 er redde for å ende opp ensomme, alle damer kan være naive og håpe på det beste, det kan også være kjærlighet i bildet som gjør at ho er "Blind" for hans feil. Men egentlig burde alle kvinner vite at hvis de starter et forhold med å være "den andre kvinnen" (altså at mannen er utro med dem) så er karma der for å slå ned tilbake på det. Hva mer kan man forvente? hvorfor er akkurat du spesiell? Det han kan gjøre med deg, kan han gjøre mot deg også.. Anonym poster: cc5487be2e51201dfcdcce71fe6c1a30 1
Gjest Elissima Skrevet 9. januar 2013 #8 Skrevet 9. januar 2013 Det er umoralsk å være utro. Skulle vært straffbart. Tror kanskje et lite fåtall lærer av det men de fleste som er utro har nok lett for å gjøre det igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #9 Skrevet 9. januar 2013 En gang utro betyr ikke alltid utro nei. Men i dette tilfellet er det nok det. Anonym poster: bf32e700bb9e58558d5d7d0022c93bf9 2
Havbris Skrevet 9. januar 2013 #10 Skrevet 9. januar 2013 Du stiller to spørsmål: 1. En gang utro = alltid utro? Dette er en myte. Noen er notorisk utro og fortsetter leken. Andre lærer, fordi de ser hva de har utsatt sin partner for. Og tar konsekvensene ved å gå i parterapi etc 2. Eller er det slik at dere eldre damer (45+) er så redde for å være alene at dere bare finner dere i slikt ??? Vi eldre damer er ikke like, vi er ingen egen kategori mennesker. Noen er sikkert redd for å være alene, andre har sine grunner for å fortsette forholdet og andre kaster mannen på dør. Hilsen eldre dame på 50 + 3
Gjest SpaceBaby Skrevet 9. januar 2013 #11 Skrevet 9. januar 2013 Du stiller to spørsmål: 1. En gang utro = alltid utro? Dette er en myte. Noen er notorisk utro og fortsetter leken. Andre lærer, fordi de ser hva de har utsatt sin partner for. Og tar konsekvensene ved å gå i parterapi etc Enig. Vil også få legge til at det ofte er en grunn, noe som har med forholdet å gjøre, at folk er utro. Sexnekt (for menn) og mangel på oppmerksomhet (for damer) er et par grunner jeg ser går igjen her på forumet. At man har vært utro i et ulykkelig forhold betyr ikke at man også kommer til å være utro i et lykkelig forhold. 5
Teriyaki Skrevet 9. januar 2013 #12 Skrevet 9. januar 2013 Noen er idioter som er utro gang på gang. Andre igjen er det kun en gang, skammer seg og angrer, og gjør det ikke flere ganger. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #13 Skrevet 9. januar 2013 Jeg tror ikke engang utro betyr alltid utro, noen har vært utro i én periode av livet, men utviklet seg etter det. Men det er jo ikke den beste måten å starte et forhold på: å både holde på med eksen (eller deg mens dere fortsatt var sammen?) og "den man ender opp med". Da er han ikke sikker på at han vil satse på hun nye heller, tenker jeg. Han er kanskje halvhjertet i forholdet og roter rundt med andre fordi han ikke bryr seg. Synd for ham og synd for dama, og du burde være glad du har kommet deg videre i livet. Anonym poster: 804e15c1f808baf58dbf92c669087d24
FrøkenC Skrevet 9. januar 2013 #14 Skrevet 9. januar 2013 (endret) Utroskap er i alle fall en av de vondeste smertene man kan påføre partneren sin.... Tvers igjennom noe jævla råttenskap. Endret 9. januar 2013 av FrøkenC 1
kristian82 Skrevet 9. januar 2013 #15 Skrevet 9. januar 2013 En gang utro alltid utro ? Vil si det kommer ann på alderen til personen når han/henne var utro, om de lærte noe av det, om de fortalte det til partneren ved første mulighet og slike ting. Dog er utroskap etter min mening knyttet opp mot personlighetstype. Folk flest endrer seg ikke/klarer ikke å endre sine personlighetstrekk. Sånn sett mener jeg sjangsen for utroskap er langt større om man har en partner som har vært utro tidligere. Mye av utroskapshandlingen - med påfølgende løgn til partner og uberørte når han/henne forteller hvordan julebordet var - innebærer visse små sosiopatiske/psykopatiske trekk hos den som er utro og sånt forsvinner ikke over natten.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #16 Skrevet 9. januar 2013 Jeg tror ikke engang utro betyr alltid utro, noen har vært utro i én periode av livet, men utviklet seg etter det. Men det er jo ikke den beste måten å starte et forhold på: å både holde på med eksen (eller deg mens dere fortsatt var sammen?) og "den man ender opp med". Da er han ikke sikker på at han vil satse på hun nye heller, tenker jeg. Han er kanskje halvhjertet i forholdet og roter rundt med andre fordi han ikke bryr seg. Synd for ham og synd for dama, og du burde være glad du har kommet deg videre i livet. Anonym poster: 804e15c1f808baf58dbf92c669087d24 Ja jeg er over han for lenge siden og glad for det Men klarer liksom ikke å la være å "gosse" meg fordi han fortsatt er utro mot hun han gikk bak ryggen min med. Ja vet det er skikkelig barnslig , men imitt hodet er det Karmaen som biter henne i rompa Men når jeg tenker meg om så er det jo hans karma som burde ha snudd....... TS Anonym poster: 53672e226f4545033ec68f9199a1e07f
fitness_ Skrevet 9. januar 2013 #17 Skrevet 9. januar 2013 "If he will cheat with you, he will cheat on you" ... KARMA
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2013 #18 Skrevet 9. januar 2013 Enig. Vil også få legge til at det ofte er en grunn, noe som har med forholdet å gjøre, at folk er utro. Sexnekt (for menn) og mangel på oppmerksomhet (for damer) er et par grunner jeg ser går igjen her på forumet. At man har vært utro i et ulykkelig forhold betyr ikke at man også kommer til å være utro i et lykkelig forhold. Riktig, men det er fremdeles, etter min mening, forkastelig da en heller burde ha nokk personlig integritet til å avslutte forholdet før en hopper på en annen mann/kvinne. En gang utro = alltid utro er ikke nødvendigvis sant for alle, det er jo fullt mulig å være utro en gang i sitt liv og da gir jo ikke det utsagnet mening om en tolker det bokstavlig. Det gir vel heller en pekepinn på hvem man kan forvente med større eller mindre sanynlighet skal være utro. En som har vært utro i et ulykkelig forhold har vertfall manglet, etter min mening, helt essensiell personlig integritet på det tidspunktet. Noen endrer ikke tankegang og fortsetter å være utro, noen får seg et bedre forhold med en annen og er ikke utro fordi de ikke mangler den samme oppmerksomheten (men har egenlig ikke forandret seg og går som en tikkende bombe klar for et nytt bedrageri dersom motgangen skulle ha vært der) mens noen lærer og endrer faktisk holdningene sine når de ble tatt med buksne nede (bokstavlig talt). Poenget er at skulle jeg sagt noe om den generelle trenden, dvs. at jeg skulle gjette om enten person A eller person B kom til å være utro imorgen (gitt at en av de kom til å være det) og det eneste jeg hadde av informasjon var at A hadde vært utro tidligere. Så ville jeg satt penger på A (og sikkert vunnet på sikt).
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #19 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har også vært utro, men aldri mer etter at jeg fant den rette mannen. Anonym poster: 4966aa2a2b199fab0e0b5fd29215bb00 Dette tror jeg er veldig sant! Jeg var også utro i et tidligere forhold, men kunne aldri vært det med han jeg er sammen med nå. I ettertid ser jeg at grunnen til utroskapet var fordi jeg aldri var glad nok i eksen, og er i dag veldig takknemlig for at han gjorde det slutt, ellers hadde jeg aldri truffet min nåværende kjæreste Anonym poster: fb68c40db58e66b18d9ed018fb8eb732
Gjest Amazing Cunt Wig Skrevet 9. januar 2013 #20 Skrevet 9. januar 2013 Hvis alle som var utro skulle vært utro igjen og igjen så betyr jo det en jævla mye utroskap, eller er det samma gruppe utro menn som holder på med samme gruppe utro kvinner, gang på gang på gang...............?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå