@shygirl@ Skrevet 13. mars 2004 #1 Del Skrevet 13. mars 2004 Er det noen somhar bestilt noe derfra? Jeg skjønner ikke hvordan i alle dager jeg skal få til å bestille til Norge... Har registrert meg, men kommer liksom ikke videre.... Hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 13. mars 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 13. mars 2004 De sender vel til norge...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 13. mars 2004 #3 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg mener de sender til Norge, ja. Etter litt leting fant jeg denne Klikk på shipping policy linken så får du info om shipping. Den ligger langt nede på siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jeanine Skrevet 13. mars 2004 #4 Del Skrevet 13. mars 2004 Jeg bestilte via mail. Gå inn på den linken saeria har lagt inn. Trykk på click here, etter der hvor det står email, fax or mail. Der finner du email-adressen deres og et skjema du kan må følge (svare på) når du bestiller. Jeg skrev skjemaet inn i mailen og fylte inn opplysningene. Fikk svar bare noen minutter etterpå. De er veldig raske å svare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@shygirl@ Skrevet 14. mars 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 14. mars 2004 Tusen takk for tips! Skal prøve å bestille kjolen nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå