AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Skal selge noen kjoler og en pakke med clip on extensions. Er ikke vant med å selge ting på nettet - burde jeg bruke FINN eller Side2 vintage? Noen som ellers har noen tips til meg når det gjelder å få solgt ting på nett? Trenger penger, og trenger å bli kvitt saker og ting..så ja Takk for hjelpen! Anonym poster: 7cc4fb917d450341992fbe07b10b4039
-Jiinxs- Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har brukt Finn.no til å selge filmer/spill, altså relativ billige varer. Men det er jo alltid et lite sjangsespill når du er selger. Ville brukt Finn sin betalingsgaranti. Vet ikke om jeg ville foreslått oppkrav siden det er dyrt, og om de ikke henter varen så vil du miste de pengene du betaler for å sende noe i oppkrav. Siste løsningen er å avtale et møte om det er mulig.
challenger Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 side2vintage finnes vel ikke lenger? Heter det ikke bazar nå da? Har selv prøvd å selge kjoler på finn, men opplever at det er veldig mange userise kjøpere. De sier at de skal ha det og det, men plutselig hører man ingenting fra de mer. Opplever dette ofte. Synes generelt det er vanskelig å få solgt klær på nett om du ikke har slike "populære" kjoler som ofte blir sett på bloggere osv. Virker som det er slike plagg som blir solgt, gjerne over prisantydning også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå