Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noe du må huske på med hvit sofa er å ikke latt noen med ny, mørk dongeribukse sitte i den. Jeg og en venninne hadde kjøpt helt nye bukser fra Bik Bok, og sofaen så ikke ut etter at vi hadde satt i den.

Anonym poster: 2fee3faa73e30133cafb076e37457fa0

Takk for tipset!

Vil egentlig anbefale deg beige/naturfaget! Jeg har en slik, og etter mange fester, kaffesøl, øl og rødvin kan du faktisk ikke se en eneste flekk! Dette trekket kan ikke taes av, så det har bare vært "vasket vekk" med kluter osv. Og jeg har hatt sofaen i snart 3 år :-) Nå er det supersalg på Living osv da, kanskje greit å ta en titt der? Min sofas egentlige verdi var 10.000 og vi fikk den for 4.500.. Og alle som er på besøk forelsker seg i sofaen :fnise:

Ja jeg vet at beige er et bedre alternativ, jeg er bare veldig lei av beige og finner ikke en varianet av beige jeg orker i den sofaen. Den lysebrune er ganske fin, men da blir hele illusjonen med mørkelilla gardiner ødelagt :ler:

Living har mye fint, men pga størrelsen på stua så gjør det seg best med en 3 seter. Fant ingen 3 setere på nettet jeg kunne like, men kanskje ikke alt legges ut der? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror faktisk det blir hvit Karlanda, jeg ønsker å finne billigst og greiest sofa akkurat nå. Får heller være flink til å ha et pledd over der jeg sitter :)

Skrevet

Vi har hvit ektorp og to barn. Ikke noe problem. Trekkene tas raskt av og inn i vaskemaskinen og det går fin-fint å tørke intlrketrommelen etterpå :)

Skrevet

Vi har hvit ektorp. Trekkene kan vaskes på 60 grader, men helt rene blir de ikke. I tilegg har to av trekkene til sitteputene krympet selv om de er vasket etter anvisningen OG strekt etter vask. Vi skal kjøpe oss skinnsofa bare vi får spart opp penger til det og finner en vi liker.. Hvit sofa er no herk..

Ektorp er god å sitte i da, og jeg har ikke merket at fyllet kommer ut..

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Vi har hvit ektorp. Trekkene kan vaskes på 60 grader, men helt rene blir de ikke. I tilegg har to av trekkene til sitteputene krympet selv om de er vasket etter anvisningen OG strekt etter vask. Vi skal kjøpe oss skinnsofa bare vi får spart opp penger til det og finner en vi liker.. Hvit sofa er no herk..

Ektorp er god å sitte i da, og jeg har ikke merket at fyllet kommer ut..

Hvit sofa er noe herk, ja, hadde det der jeg leide før. Jeg synes egentlig skinnsofaer er fine, tror de kommer tilbake igjen i motebildet. Følger ikke med på motebildet, men har jo lagt merke til at stoffsofa har vært det "store" i noen år nå?

Er en ting jeg ikke liker, og det er svarte skinnsofaer. Det er så typisk ungkarsstil over det, en brun sofa er å foretrekke.

Skrevet

Hvit sofa er noe herk, ja, hadde det der jeg leide før. Jeg synes egentlig skinnsofaer er fine, tror de kommer tilbake igjen i motebildet. Følger ikke med på motebildet, men har jo lagt merke til at stoffsofa har vært det "store" i noen år nå?

Er en ting jeg ikke liker, og det er svarte skinnsofaer. Det er så typisk ungkarsstil over det, en brun sofa er å foretrekke.

Vet ikke hvilke farge vi blir å velge, men med ei jente på tre måneder så er det snart på tide å tenke på å bytte.

Skrevet

Hvit sofa funker fint her i huset, i hvertfall for barn og voksne, men kattepotespor gir jo en viss sjarm eller? Jeg sprayer med Vanish og bruker litt klor i maskinen når jeg vasker trekkene (Ektorp), men det er jo kjedelig å gjøre dette ofte.

Skrevet

Huff jeg synes hvit sofa er noe skikkelig drit. Føler den blir skitten bare jeg ser på den.. Vil anbefale deg å følge med på finn jeg! Jeg kjøpte en brukt, svart sofa for ikke så lenge siden til halvpris og er meget fornøyd. Er jo ypperlig å kjøpe brukt om man vil ha kvalitet, men ikke bruke for mye penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...