Thomasine Skrevet 13. mars 2004 #1 Skrevet 13. mars 2004 Fikk ei knallrød veske av ei venninne... :o :o Den var faktisk stilig, men vet ikke hvordan jeg kan bruke den... :oops: ..er ikke så motebevisst av meg... Jeg kommer ikke til å investere i rød sko, kan jeg "matche" med noe annet... :klø: Trenger litt mote-tips!!! :)
Redhead Skrevet 13. mars 2004 #2 Skrevet 13. mars 2004 Rødt skjerf, rødt smykke, røde øredobber? Eller klær i en farve (skoene også): sort, beige eller en annen farge som passer til rødt, evt. med en rød topp i samme farge som veska. Har en rød veske selv og bruker den når jeg bl. a har klær i en farge på meg.
SunAndMoon Skrevet 13. mars 2004 #3 Skrevet 13. mars 2004 Svart og hvitt går/passer jo til alle farger!!
Saga Skrevet 13. mars 2004 #4 Skrevet 13. mars 2004 Sorte sko, rød nettingtopp over noe svart, røde øredobber/smykke som vises godt, rødt skjerf eller belte? Jeg har alle delene + de røde skoa
missfidget Skrevet 13. mars 2004 #5 Skrevet 13. mars 2004 Om det er knall rødt, da må du balansere hele antrekk. Hadde ikke tatt på meg NOE rødt i det hele tatt, men heller svart/hvitt kombinasjon i moderasjon. Dette synes jeg er en råstilige fargekombinasjon. Hvis du går i helt svart da synes jeg veske ble for sterk, derfor anbefale jeg litt hvitt å friske det opp litt å gjør det mindre sjokkerende. Men det går litt om hva slags vesker det er. Kan du beskrive den litt? Hva slags stil det er, hva slags stoff det er lagt av?
Thomasine Skrevet 13. mars 2004 Forfatter #6 Skrevet 13. mars 2004 Okej, da får jeg ta med meg veska og finne toppen i samme farge!! Takk for hjelpen, jen ter!! :) :bukke:
Thomasine Skrevet 13. mars 2004 Forfatter #7 Skrevet 13. mars 2004 Veska er i rød skinn-imitasjon. Den har hanker som står hele tiden, og den står av seg selv!! (..det liker jeg ved den... ) Hvis jeg har veska over skuldrene når selve bunnen av veska meg til livet. Skjønte du hva jeg mente...? :-? :-) Minner litt om denne, men min er RØD: http://www.purseperfect.com/main.htm .. gå inn på FION Imports på venstre side, og den heter Fion Leather Carmel Handheld --> første veska!! )
missfidget Skrevet 14. mars 2004 #8 Skrevet 14. mars 2004 Så gøy! Det hadde nok vært passelige til alt slags antrekk. Synes det er kjekt med farger å piffe opp antrekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå