Gå til innhold

Forelsket i dame på jobben

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er veldig betatt av ei dame på jobben. Hun må være en av de mest sjarmerende jeg har møtt. Hun er også veldig pen, snill og omtenksom. Blir helt satt ut bare jeg møter på henne. Har lyst til å bli bedre kjent med dama, men har ikke snakket alt for mye med vedkommende.

Hvordan kan jeg på best mulig vis gå frem for å si at jeg er betatt, og har lyst til å bli bedre kjent?

Anonym poster: a5324ede88b383a04c9a9e6ba4dd4548

Videoannonse
Annonse
Gjest SpaceBaby
Skrevet

Er veldig betatt av ei dame på jobben. Hun må være en av de mest sjarmerende jeg har møtt. Hun er også veldig pen, snill og omtenksom. Blir helt satt ut bare jeg møter på henne. Har lyst til å bli bedre kjent med dama, men har ikke snakket alt for mye med vedkommende.

Hvordan kan jeg på best mulig vis gå frem for å si at jeg er betatt, og har lyst til å bli bedre kjent?

Dette er så individuelt at jeg tror ikke det er mulig å gi noe generelt svar på det. Men dersom du først er ute etter et generelt svar, vil jeg påstå at ingenting sier "jeg liker deg" bedre enn å blotte seg for noen.

AnonymBruker
Skrevet

ta det rolig og ikke si at du liker henne, snakk med henne om det går, så flørt forsiktig og så videre.

selv har jeg også arranger sosiale aktiviteter som vors, grilling, men flere av de på jobben og håpt på at hun skal møte opp.

Anonym poster: bfaa4aee1309c3c105b657bfa08191da

AnonymBruker
Skrevet

ta det rolig og ikke si at du liker henne, snakk med henne om det går, så flørt forsiktig og så videre.

selv har jeg også arranger sosiale aktiviteter som vors, grilling, men flere av de på jobben og håpt på at hun skal møte opp.

Tøft gjort, funket det?

AnonymBruker
Skrevet

Dette er så individuelt at jeg tror ikke det er mulig å gi noe generelt svar på det. Men dersom du først er ute etter et generelt svar, vil jeg påstå at ingenting sier "jeg liker deg" bedre enn å blotte seg for noen.

Blotte seg som i å vise hud, eller å åpne seg?

Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

Blotte seg som i å vise hud, eller å åpne seg?

Som i å flekke tiss, ja. Det var overhodet ikke min intensjon å si noe smart.

Endret av SpaceBaby
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Som i å flekke tiss, ja. Det var overhodet ikke min intensjon å si noe smart.

Tror ikke det er så smart, nei.

Skrevet

Min erfaring er at det er best å være tydelig med sine intensjoner tidligst mulig. Det viser at du er selvsikker og ikke er redd for å bli avvist. Jeg har sagt til en jente rett ut at jeg synes hun er jævlig sexy, og etter reaksjonen hennes å dømme kunne jeg like greit laget vindmølle med tissen foran henne.

Men hva vet jeg, er singel selv, så ikke ta det jeg skriver for god fisk.

Gjest SpaceBaby
Skrevet (endret)

Tror ikke det er så smart, nei.

Nei, tror heller ikke det. Men din tolkning var jo litt smart, da. Det som er deal sealer for noen damer er deal breaker for andre damer, så til syvende og sist er alt man kan gjøre å være seg selv i stedet for å tilpasse seg det man tror andre mennesker forventer. Så finner man forhåpentligvis også noen man passer sammen med istedet for noen man må forandre seg for.

Endret av SpaceBaby
Skrevet

Nå har du fått noen par hint på hvordan du skal ta kontakt.

Så da får vel jeg komme å si hold deg unna.

Tenk så kjipt det blir det blir hvis dere jobber mye sammen og det blir slutt?

Awkward?

Skrevet

Tøft gjort, funket det?

vært sammen med 2 stykker på jobben(butikk så ruleringen av ansatte er ganske stor). Klart har jo ikke blitt sammen med alle jeg har prøvd meg på, men det kan jo være at de andre ikke likte meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...