AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Hei, Tidligere i dag hadde min kjæreste og jeg analsex for første gang. Det var første gangen både for meg og henne, og vi likte det veldig godt begge to. Spørsmålet er, er det farlig å prøve dette igjen allerede i morgen? Jeg har en gjennomsnittlig penis på rundt 14 cm og som er gjennomsnittligg tykk. Anonym poster: 50bcda2795b2417994df6463df7c646c
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Altså, nå er det slik at analen er for avføring og vagina er for seksuell aktivitet + barnefødsler. Man bør ikke tukle for mye. I blant går sikkert fint, men husk på at analen ikke opprinnelig er laget for å få en penis inn i seg. Anonym poster: bbcc05a76835ae40cf5be4dcb6f758b6 6
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 I blant går sikkert fint, men husk på at analen ikke opprinnelig er laget for å få en penis inn i seg. Anonym poster: bbcc05a76835ae40cf5be4dcb6f758b6 Det er vel strengt tatt ikke munnen heller.... Anonym poster: 2b7b9017add4febc4cc6b852450bdc1f 6
Gjest Herr Heftig Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Man kna bli midlertidig permanent utvidet. Beskrivelsen er jo tullete, men jeg kunne ikke kalle det midlertidig fordi da ville man trodd det bare gjaldt under akten og ikke permanent, fordi da ville man trodd det var for alltid. Men alltså, det som kan skje ved hyppig analsex er at at lukkemuskelen (ringmuskelen heter det vel egentlig) ikke klarer å lukke seg helt, noe som kan føre til "bæsjesvette" mellom skinkene. Det er jo selvsagt også mulighet for analrifter (det blir sår i tarmen som kan svi og det kan komme ut lit blod, men ikke akkurat noen foss) og diverse andre ting. Uansett tror jeg ikke det vil være problematisk å prøve igjen i morgen, eller dagen etter det også. Dersom man holder på en uke i "strekk" kan jeg se noen problemer.
spørsmålstegnet Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 (endret) Kan du ikke søke på ANALPROLAPS på google-bilder, og dømme selv Uansett, Jeg vil anbefale deg å servere dama de maiskolber dagen før. Dette vil piffe oss analeventyret deres betraktelig mer! Endret 9. januar 2013 av spørsmålstegnet 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 Det er vel strengt tatt ikke munnen heller.... Anonym poster: 2b7b9017add4febc4cc6b852450bdc1f Det blir jo det samme analen er jo trang . det er ikke munnen. Anonym poster: bbcc05a76835ae40cf5be4dcb6f758b6 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #7 Skrevet 9. januar 2013 Altså, nå er det slik at analen er for avføring og vagina er for seksuell aktivitet + barnefødsler. Man bør ikke tukle for mye. I blant går sikkert fint, men husk på at analen ikke opprinnelig er laget for å få en penis inn i seg. Anonym poster: bbcc05a76835ae40cf5be4dcb6f758b6 Hva vet du om hva Gud tenkte? Anonym poster: 1520af6815b760c312bac0cea539daf1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #8 Skrevet 9. januar 2013 Hei, Tidligere i dag hadde min kjæreste og jeg analsex for første gang. Det var første gangen både for meg og henne, og vi likte det veldig godt begge to. Spørsmålet er, er det farlig å prøve dette igjen allerede i morgen? Jeg har en gjennomsnittlig penis på rundt 14 cm og som er gjennomsnittligg tykk. Anonym poster: 50bcda2795b2417994df6463df7c646c Du kan slappe helt av. Penis blir ikke ødelagt av analsex. Anonym poster: 1520af6815b760c312bac0cea539daf1 5
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #9 Skrevet 9. januar 2013 Kan du ikke søke på ANALPROLAPS på google-bilder, og dømme selv Uansett, Jeg vil anbefale deg å servere dama de maiskolber dagen før. Dette vil piffe oss analeventyret deres betraktelig mer! Det får man ikke av normal analsex med en penis noen cm opp i baken. Prolaps kommer gjerne av fisting, svært store dildoer osv. Hyppig som hver dag 3 ganger om dagen kan sikkert i det lange løp føre til at du kanskje ikke klarer å holde deg like lenge når du må på do. Normal frekvens er null problem. Må ikke høre på propagandaen fra de som begynner å gråte om de kommer bort i en rumpebolle med tuppen av fingeren. Anonym poster: 5eba57bb5a96c5eb9d604334a496ca64 4
spørsmålstegnet Skrevet 9. januar 2013 #10 Skrevet 9. januar 2013 Det får man ikke av normal analsex med en penis noen cm opp i baken. Prolaps kommer gjerne av fisting, svært store dildoer osv. Hyppig som hver dag 3 ganger om dagen kan sikkert i det lange løp føre til at du kanskje ikke klarer å holde deg like lenge når du må på do. Normal frekvens er null problem. Må ikke høre på propagandaen fra de som begynner å gråte om de kommer bort i en rumpebolle med tuppen av fingeren. Anonym poster: 5eba57bb5a96c5eb9d604334a496ca64 Det er jo akkurat det jeg sikter til. Han lengter jo så tilbake til The Dark Side, at han vil prøve det igjen imorgen. Dette kan jo utvikle seg. Skal vi diskutere definasjonen av ordet "hyppig" slik overskriften antyder? Hyppig bæsjedytting kan lett medføre slapp fisering, og deretter analprolaps
Gjest Raindrops Skrevet 9. januar 2013 #11 Skrevet 9. januar 2013 Dere trenger nok ikke å bekymre dere helt enda, verken for analprolaps (hva faen) eller Guds vrede. Avslapping og tid er alfa og omega for å unngå uhm.. bivirkninger, og hvis det bare er god gammeldags analsex så går det nok helt fint både med lukkemuskel og med penis. Jeg ville kanskje ikke hatt analsex hver eneste dag, men et par ganger i uka kan jeg ikke se noen problemer med. 4
Gjest SpaceBaby Skrevet 9. januar 2013 #12 Skrevet 9. januar 2013 Jeg tror folk oppretter sånne tråder som det her bare for å finne ut hvem på KG som går igjen i tråder om anal-sex og som derfor mest sansynlig også digger anal-sex. Derfor skal jeg for en gangs skyld ikke svare on topic i en sånn her tråd. 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #13 Skrevet 9. januar 2013 Jeg tror folk oppretter sånne tråder som det her bare for å finne ut hvem på KG som går igjen i tråder om anal-sex og som derfor mest sansynlig også digger anal-sex. Derfor skal jeg for en gangs skyld ikke svare on topic i en sånn her tråd. Er det ikke enklere å starte en tråd med "Hva syns du om analsex" som tittel? Anonym poster: 04358714a08c2150c0d91c37c0aa1062
Gjest SpaceBaby Skrevet 9. januar 2013 #14 Skrevet 9. januar 2013 (endret) Er det ikke enklere å starte en tråd med "Hva syns du om analsex" som tittel? Nei, for da unngår gjerne folk å gå i fella ved å skrive som AnonymBruker. Mye smartere å appellere til menneskers forfengelighet ved å spørre hva vi vet om anal-sex. Edit: Se der. Allerede to innlegg av meg på første sida. Rett i fella nok en gang. Well played, TS, well played. Endret 9. januar 2013 av SpaceBaby 3
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #15 Skrevet 10. januar 2013 Det er vel strengt tatt ikke munnen heller.... Anonym poster: 2b7b9017add4febc4cc6b852450bdc1f For et latterlig argument. Analen er trang, og kan utvides, og det gjør vondt for de som ikke liker det. Men du har rett, munnen er heller ikke ment for å ha en penis inni seg, og det er selvfølgelig også farer med det, for eksempel om mannen kommer litt for fort, og sæden kan kvele kvinnen. Men ellers så er det selvfølgelig større risker ved analesex enn oralsex. Men til ts, så vet jeg ikke om det er farlig, men ville nok ikke hatt det hver dag. Men to dager på rad er nok ikke noe som fører til at anus blir utvidet for alltid... Anonym poster: e9cab4984cabd37f94dead90a03b0a22
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2013 #16 Skrevet 10. januar 2013 For et latterlig argument. Analen er trang, og kan utvides, og det gjør vondt for de som ikke liker det. Men du har rett, munnen er heller ikke ment for å ha en penis inni seg, og det er selvfølgelig også farer med det, for eksempel om mannen kommer litt for fort, og sæden kan kvele kvinnen. Men ellers så er det selvfølgelig større risker ved analesex enn oralsex. Men til ts, så vet jeg ikke om det er farlig, men ville nok ikke hatt det hver dag. Men to dager på rad er nok ikke noe som fører til at anus blir utvidet for alltid... Anonym poster: e9cab4984cabd37f94dead90a03b0a22 Man kan dø av vanlig fitte-penetrering også, med tanke på hjertestans. Anonym poster: 83aaf895f9185371e10162d7716c0b4e
Bjørkeris Skrevet 10. januar 2013 #17 Skrevet 10. januar 2013 Dere kan tydeligvis fryktelig lite om analsex. Står det like dårlig til med resten av sex-kunnskapene deres? Hvor var dere i analsextimen? Nei det er ikke farlig, du kan ha analsex hele dagen om du vil. Det er som med vagina, du kan bli videre, men det kompenserer du med å få strammere muskler. Slappe muskler i analen er plagsomt, men ikke farlig, og de lar seg lett trene opp. Prolaps er skikkelig plagsomt, men det er heller ikke farlig. Det er lang vanligere med prolaps i vagina enn i anus.
Gjest nobilian Skrevet 11. januar 2013 #18 Skrevet 11. januar 2013 For et latterlig argument. Analen er trang, og kan utvides, og det gjør vondt for de som ikke liker det. Men du har rett, munnen er heller ikke ment for å ha en penis inni seg, og det er selvfølgelig også farer med det, for eksempel om mannen kommer litt for fort, og sæden kan kvele kvinnen. Men ellers så er det selvfølgelig større risker ved analesex enn oralsex. Men til ts, så vet jeg ikke om det er farlig, men ville nok ikke hatt det hver dag. Men to dager på rad er nok ikke noe som fører til at anus blir utvidet for alltid... Anonym poster: e9cab4984cabd37f94dead90a03b0a22 Sæden kan kvele kvinnen? Virkelig? Drukne i to spiseskjeer, liksom? 2
Aspera Skrevet 11. januar 2013 #19 Skrevet 11. januar 2013 For et latterlig argument. Analen er trang, og kan utvides, og det gjør vondt for de som ikke liker det. Men du har rett, munnen er heller ikke ment for å ha en penis inni seg, og det er selvfølgelig også farer med det, for eksempel om mannen kommer litt for fort, og sæden kan kvele kvinnen. Men ellers så er det selvfølgelig større risker ved analesex enn oralsex. Men til ts, så vet jeg ikke om det er farlig, men ville nok ikke hatt det hver dag. Men to dager på rad er nok ikke noe som fører til at anus blir utvidet for alltid... Anonym poster: e9cab4984cabd37f94dead90a03b0a22 Det er vel heller det at analen kun er ment for utgang, mens munnen er faktisk ment som inngang. Ergo ikke like "invaderende". Men jeg er pro-analsex, for all del! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå