Gjest Jupiter Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 For noen måneder siden ble det slutt mellom meg og eksen. Der og da var jeg tom, kanskje i sjokk? Jeg prioriterte studiene (høgskole), festa, flørtet og holdt meg aktiv. Alt gikk bra. Og NÅ tenker jeg bare "Hva i helvete driver jeg med?" . Jenta var og er alt jeg drømmer om. Hun fikk nok, og med grunn ser jeg nå. Jeg tok ikke hensyn da jeg fikk bo hos henne. Tok henne for gitt. Hun prøvde si ifra på en bra måte men jeg tok ikke hintet så kastet hun meg ut. Jeg tok det lett. (ego? ). Nå som jeg har skjønt greia og savner henne veldig aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. .. Flere som har fått en reaksjon lenge etter? Hvordan skal jeg gå frem? Vet ikke om hun har fått ny kjæreste eller noe. Vet ingenting om henne siden jeg ikke gar henne på fb, og bevisst ikke har kontaktet henne og vært kald når jeg har tatt kontakt ang ting jeg la igjen. Fikk også andre til å hente disse..... hun har holdt seg unna noe jeg skjønner godt, hun mener alvor. Jeg innser at hun ikke vil kontakte meg heller, selv om jeg lenge tenkte hun ville komme krypende.... (ego?) Hva skal jeg gjøre?
Moderfavn Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Skriv et brev, og forklar at du har vokst på dette og ser ting på hennes måte nå. Er du heldig,finnes det håp. Men du får trå pent og forsiktig, for jeg tenker hun neppe godtar å fortsette der dere slapp. Spør om et møte på nøytral grunn. En cafe dere har gode minner fra, kanskje? Hvis hun virkelig elsket deg, kan det hende hun er villig tilå høre på deg. Kanskje kan dere bli noe igjen.
Gjest Jupiter Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 Takk for svar! Jeg kunne prøvd å få ned ord på det, selv om det er litt vanskelig. (Hun betyr så mye at jeg ikke vil spolere sjansen) Vel... Jeg var bra sausa i Egotåka en god stund, vondt når den letter, men litt greit og kanskje... Etter å ha hørt kompiser ha konflikter med sine respektive om teite bagateller ser at hun aldri hang seg opp i småting men tok meg for den jeg var. Helt til ting gikk ut over henne, da sa hin ifra. Jeg tenkte at siden hun sa ifra så ofte var hun ei som gnaget så det var like greit at det ble slutt. Men å se at grunnen til "gnaget" var at jeg egentlig aldri hørte etter var virkelig vondt. Var ute på cafe med vennene mine i går og ei jeg kjenner var litt ivrig etter å bli bedre kjent. Det eneste som gikk igjennom hodet var hvordan eksen passet meg på alle måter og hvordan denne jenta ikke nådde opp. Etter det gikk det full fart ned. Var på skolen, men husker omtrent null av dagen.:-/ Så.. skikkelig panikk. Hm
Moderfavn Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Du sier du kan prøve å få ned ord på det... Se hva du nettopp har gjort her da mann. Ektefølt, direkte og nakent. Bare litt lett omskriving, og så sitter du der med det du vil si henne. 1
Gjest Jupiter Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 Du har rett, her sitter jeg og stresser med hvordan få sagt det. Ønsker jo å være oppriktig, så da hopper jeg i det og sier rett frem det jeg tenker. En ting er sikkert, om jeg kommer for sent så har jeg ihvertfall satset på ei det virkelig er verdt satse på. Så mange egenskaper i en og samme person er sjeldent man finner. -Og selv om det kanskje var oppmuntrende for egoet å høre kompiser mase om å kjøre på med dating med random jenter vet jeg at det var tull å høre på dem. Ser også tråder hvor det rådes til alt mulig spill og triks... den kan jeg nok si ikke funker for meg. Akkurat denne jenta hadde blitt sittende i bakhodet merker jeg. Da hopper jeg i det, så kan jeg komme med en tilbakemelding om hvordan det gikk. :-)
Bloodless Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 (endret) Om du nå vinner henne tilbake, så ikke gå i samme fella og ta henne for gitt en gang til. Håper det ordner seg. Lykke til. Endret 9. januar 2013 av Bloodless
Moderfavn Skrevet 9. januar 2013 #7 Skrevet 9. januar 2013 Du har rett, her sitter jeg og stresser med hvordan få sagt det. Ønsker jo å være oppriktig, så da hopper jeg i det og sier rett frem det jeg tenker. En ting er sikkert, om jeg kommer for sent så har jeg ihvertfall satset på ei det virkelig er verdt satse på. Så mange egenskaper i en og samme person er sjeldent man finner. -Og selv om det kanskje var oppmuntrende for egoet å høre kompiser mase om å kjøre på med dating med random jenter vet jeg at det var tull å høre på dem. Ser også tråder hvor det rådes til alt mulig spill og triks... den kan jeg nok si ikke funker for meg. Akkurat denne jenta hadde blitt sittende i bakhodet merker jeg. Da hopper jeg i det, så kan jeg komme med en tilbakemelding om hvordan det gikk. :-) Selv om det skulle gå helt galt, vil du i det minste ha rettet litt opp i tingene ved å vise henne at hun tross alt betydde/betyr veldig mye for deg. Om så det skjer at hun avviser deg nå, har du gledet henne, og forbedret minne hun vil ha av deg resten av livet. 2
Gjest Jupiter Skrevet 10. januar 2013 #8 Skrevet 10. januar 2013 Hei igjen!:-) Takk for oppbackinga, og jeg er glad jeg gjorde et forsøk! Satt meg ned for å skrive, fikk ned alt, men like før jeg var ferdig tenkte jeg at hvis jeg først skal prøve vil jeg si dette til henne direkte. Så mye mot jeg fikk til å skrive, kunne jeg like gjerne dra den helt ut. Så jeg reiste til henne..... Hun åpnet og jeg spurte om hun hadde tid og lyst til å høre hva jeg hadde å si, noe hun ville. Det beste var at med en gang jeg så henne ble jeg helt rolig, hun har den effekten på meg. Jeg sa alt sammen, og hun ble veldig glad, takket meg for at jeg sa hva jeg hadde innsett, og var så glad for at hun ihvertfall etter en stund ble forstått. I stedet for aldri... Hun har vært veldig lei seg fordi hun bestemte seg for å la meg gå, men visste det var nødvendig. Hun hadde sagt sitt, og det fungerte ikke. Selv tenker jeg at jeg nok hadde reagert umodent om hun kom til meg. Jeg måtte se det selv. Hun hadde ønsket hele tiden jeg kom hjem, men slått seg til ro med at det kanskje ikke skjedde, derfor ble hun mildt sagt overrasket i går. :-) Det ble en hyggelig kveld, hvor vi pratet ut om alt og det var god stemning. Jeg følte meg virkelig hjemme igjen. Etterhvert ville hun vise meg en video av en helg hun var med søsteren sin på hytta, der hun klarte å kløne skikkelig ved å ramle fra taket (gikk bra). Jeg fliret men merket hun var helt stille, hun hadde sovnet inntil meg. Noe så forbanna nydelig! Klarte ikke få meg til å gå, så jeg sovnet der selv. I morges spiste vi frokost og hun dro på jobb. Og jeg sitter i bilen utenfor skolen med et svært glis, dette blir en herlig dag!!!:-):-):-)
Moderfavn Skrevet 10. januar 2013 #9 Skrevet 10. januar 2013 3 x 3 HURRA for at du dro dit. Så fantastisk bra!!! Lykke til videre på ferden. Kanskje blir det happy ending denne gangen. "Og de levde lykkelig alle sine dager?"
Marsipan Skrevet 10. januar 2013 #10 Skrevet 10. januar 2013 Hurra for happy endings!! Ikke skli tilbake i gamle mønstre nå, da. Du må jobbe nå for å være den kjæresten du, og hun, ønsker du skal være! Lyke til, begge to;)
Gjest gutten Skrevet 10. januar 2013 #11 Skrevet 10. januar 2013 Vakreste jeg har lest i dag, herlig at sånt skjer, vær smart gutt og hold henne tett og si hvor glad du er i henne. Ikke tro gresset er grønnere på den andre siden, det er det nok ikke.
Gjest Jupiter Skrevet 10. januar 2013 #13 Skrevet 10. januar 2013 Wow, takk alle sammen! -Ingenting kan slå nytt håp OG en heiagjeng i tillegg!:-D Nå går jeg inn for å oppføre meg. Tror nok motivasjonen er så sterk at jeg klarer holde meg unna fella denne gangen. (Kanskje fordi jeg fant ut feilene i stedet for å "jatte med" etter å ha fått det prenta inn av en annen.) Nå håper jeg lykke er hva vi begge får. Vil anbefale andre om å ta sjansen om de føler noe sterkt. Kanskje det "fell som drit i nysnø", noe alle kanskje tror, og derfor ikke prøver. Men det KAN også virkelig slå positivt ut, som med meg! :-D Virkelig glad jeg tok sjansen, og til Moderfavn: Fikk en ekstra driv da jeg hadde deg "på laget", så tusen takk! !:-)
Anciol Skrevet 10. januar 2013 #14 Skrevet 10. januar 2013 Nice:) kjempebra at du tok tak i dette og gjorde som du gjorde:) Go Boy! Lykke til!
Moderfavn Skrevet 10. januar 2013 #15 Skrevet 10. januar 2013 Så fint å høre. Det er bare å rope ut dersom du i fremtiden trenger noen til å heie deg frem. Jeg stiller opp.
Gjest Jupiter Skrevet 10. januar 2013 #16 Skrevet 10. januar 2013 Takk, jeg skal gjøre mitt beste!:-) Moderfavn: Takk for det! Tenker jeg bør holde meg i dette sporet her, men spørs om jeg ikke skulle oprettet bruker her inne så kunne jeg vært med i heiaklubben jeg også!:-) Når jeg ser hvor oppløftende det er, så frister det å heie litt sjøl. :-)
Gjest Gjest Skrevet 10. januar 2013 #17 Skrevet 10. januar 2013 Så utrolig godt å lese denne kjærlighetshistorien <3 Fint at du hadde mot til å stille opp personlig. Og for en mottakelse du fikk; det at hun sovnet inntil deg betyr jo at hun er trygg, rolig og avslappet med deg, og lot alle forsvar falle. Ønsker dere lykke til med ny start!
Gjest sdf Skrevet 11. januar 2013 #18 Skrevet 11. januar 2013 Hva var det som gjorde til at du skjønte hvordan du selv hadde oppført deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå