Gå til innhold

Hva syns du om de som henger på underforumet Seksualitet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg leste i en tråd at det er uvanlig mye dømming og ufinheter på det underforumet. Lurer på om mange har samme inntrykk?

Anonym poster: 5f3b606b204dd1f0794808dd0d706019

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

nei, jeg tenker de er ekle.

Seriøst? Hvorfor det?

Skrevet

har ikke vært der inne nesten, men jeg har møtt en jente på KG julebordet som sa hun hang mest der.

Hun kom veldig seint på kvelden. Hun virket hyggelig, og forlot julebordet etter en halvtime.

• Liker 1
Skrevet

De som mest henger der, har visst ikke andre interesser i livet. De virker litt stakkarslige syns jeg.

Anonym poster: 1c1f717d05c89667ed91453fa4c39df9

Skrevet

De som mest henger der, har visst ikke andre interesser i livet. De virker litt stakkarslige syns jeg.

Du mener litt slik som at de som henger på graviditet bare interesserer seg for foster, og de som er på bryllup bare interesserer seg for hvite blonder og dokurver, mens de som er på snikksnakk egentlig ikke har interesser i det hele tatt?

Det hadde vært ganske kjedelig om det var slik. Men folk bruker forumet på forskjellige måter, for å dekke forskjellige behov eller for å snakke om ting de ikke har muligheten til å snakke om til vanlig. Det som er stakkarslig er folk som deg, som tror du kjenner noen basert på hva de skriver på et internettforum.

Anonym poster: f76006966b58d3c38ee2304f57b9e72f

• Liker 7
Skrevet

Du må ha hengt ganske mye der siden du vet hvem som henger der mest? :tongue:

Hvorfor virker de stakkarslige?

• Liker 1
Gjest Darthoven
Skrevet

Ja, har hørt rykter om det underforumet. Har aldri turt og gå inn der, så det vil vel fortsette å bli et mysterium for meg.

• Liker 3
Skrevet

De er medlem av en hemmelig forening som skal ta over verden.

Gjest Mandalas
Skrevet

Jeg har såvidt kikket innom der et par ganger. Så ikke noe merkverdig jeg. Skal jammen inn dit igjen nå som jeg ble påminnet om det. Og jeg tenker ikke noe spesielt om de som er der.

Gjest Lille-pus
Skrevet

Jeg leste i en tråd at det er uvanlig mye dømming og ufinheter på det underforumet. Lurer på om mange har samme inntrykk?

Kan du være grei å linke inn den tråden tror du ? :)

- medlem i foreningen for hemmelig overtagelse av verden -

Skrevet

Jeg stikker egentlig innom de fleste underforumene her, og det er ofte mye gøy der inne! Det som er litt komisk er at jeg ikke egentlig synes det er så spennende å diskutere sex, men jeg synes det er ekstremt spennende å diskutere menneskers/samfunnets syn på kropp og intimitet. En litt mer "fysisk" versjon av samlivsforumet for min del.

• Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

De er medlem av en hemmelig forening som skal ta over verden.

Med sexvåpen.

Jeg må virkelig legge meg.

Skrevet

Jeg finner den ikke med søkefunksjonen, men tror den heter det verste med KG eller hva er det verste med KG?

Skrevet (endret)

Fornuftige mennesker, var tanken som slo meg...

Endret av Raven Emerald
Skrevet (endret)

Jeg tenker ikke noe spesielt om mennesker som henger under sex forumet i seg selv, slik jeg ikke tenker noe om de som henger på mat og drikke forumet eller klær og mote forumet, folk har sex og folk diskuterer sex er ikke noe mer spesielt enn det.

Når det er sagt så reagerer jeg på ” :spy::kvalm: du er så jævlig ekkel, fy søren så patetisk og jævlig du er, jeg blir helt kvalm av slike som deg, du må da for f. forstå at det ikke går an å bli rein i analen man driter jo den veien, juck :kvalm: ” på et spm om klyster og analsex. Når det klør slik i fingrene og man finner denne spysmilien så attraktiv og man bare må kose seg av å ikke tilføre noe vesentlig nyttig i det hele tatt i diskusjonen og har så lite takhøyde og hensyns behov at man klikker seg inn i en tråd bare for å si ”du er ekkel” om det gjelder fotfetisj, analsex, vaniljesex bdsm aldersforskjeller eller andre temaer som en selv ikke har noe forhold til eller ønsker seg et forhold til så synes jeg i alle fall det ødelegger ganske mye.

Det er mange temaer under seksualitet jeg ikke i mine verste mareritt kunne tenke meg å begi meg ut på, men jeg gidder ikke å komme trampende inn i tråder og berike ts om hvor "jævlig ekkel" h'n er selv om vi har forskjellige seksuelle preferanser. Og ja det er/har vært en det spyfjes en del usakligheter slik det er usakligheter på andre under forum. Man kan fint få beskjed om at andre mennesker får spy syken av deg og stilen din på klær og mote forumet, og man kan fint få beskjed om at man er et jævlig menneske som lager Toro saus på mat forumet, og man kan fint få beskjed om at man er ekkel og at folk kaster opp av ting du tenner på under seksualitet forumet, intet nytt under solen altså, dessverre.

Endret av skreppamedleppa
  • Liker 1
Skrevet

Hvordan kan man mene noe om dem uten å henge der selv ? Dersom man ikke er der kan man jo ikke vite hva som skrives der.

Jeg mener ingenting om dem, for jeg får ikke lov å henge der....

Skrevet

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=712989&st=60

Det var jeg som skrev de innleggene. Men jeg mente ikke at seksualitet nødvendigvis hadde det noe verre enn de andre underforumene.

Anonym poster: f76006966b58d3c38ee2304f57b9e72f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...