AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 ...gjør det vanskelig for meg å gå videre med henne, noe som smerter meg veldig ettersom jeg liker henne så utrolig godt på mange områder og har investert mye tid på henne. Jeg trodde faktisk hun var annerledes enn de andre. Kanskje jeg må tilgi henne for at hun er slik? Anonym poster: 0c10f01ccbd8bdcf0a0a0f9c3aa6e408
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Eller kanskje du bør bli voksen? Anonym poster: 6cdd0c168d0b1d41bd1eaa6b6e0341fb 25
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 Dere skjønner ikke... Jeg burde kanskje ha avklart det i åpningsinnlegget. Jeg har aldri spilt noen spill i hele mitt liv, men har kanskje vært en utfordring for kvinner i det at jeg ikke har hatt noen uttrykt interesse for et forpliktende forhold av ulike grunner. Men jeg har alltid vært ærlig og kjærlig. Jeg har ikke oppført meg annerledes mot henne bortsett fra at jeg har vært åpen om at jeg kunne tenke meg noe mer med henne. Hun har vært veldig interessert, men har den siste tiden blitt mer kjølig og avvisende mot meg. Når jeg nå trekker meg unna og hun vet at jeg har vært i kontakt med andre jenter og tenker å gå videre, så viser hun plutselig mer interesse igjen og tar initiativ. Det er det jeg mener med at The Game fungerer på henne... Anonym poster: 0c10f01ccbd8bdcf0a0a0f9c3aa6e408 Anonym poster: 0c10f01ccbd8bdcf0a0a0f9c3aa6e408
Gjest navnelapp Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 (endret) Hæ? Kan det ikkje hende at ho berre har blitt betre kjent med deg, og derfor har blitt interessert? Eg trur ikkje du skal tilskrive alt denne magiske boka du les på kveldane. Endret 9. januar 2013 av Alt godt 5
Guybrush Skrevet 9. januar 2013 #7 Skrevet 9. januar 2013 Boka simulerer virkeligheten i en komprimert utgave laget for å utnytte usikre jenter slik at man skal få seg et "enkelt ligg". Utrykkene "gresset er grønnere på den andre siden av gjerdet", "du veti kke hva du har før du har mistet det", og "man vil ha det man ikke kan få" er laaaangt eldre enn boka du refererer til. Hadde det vært bedre om hun ga katta når du trakk deg unna? Da ville du jo uansett ikke vært i noe forhold med henne. 10
Torepop Skrevet 9. januar 2013 #8 Skrevet 9. januar 2013 (endret) Dere skjønner ikke... Jeg burde kanskje ha avklart det i åpningsinnlegget. Jeg har aldri spilt noen spill i hele mitt liv, men har kanskje vært en utfordring for kvinner i det at jeg ikke har hatt noen uttrykt interesse for et forpliktende forhold av ulike grunner. Men jeg har alltid vært ærlig og kjærlig. Jeg har ikke oppført meg annerledes mot henne bortsett fra at jeg har vært åpen om at jeg kunne tenke meg noe mer med henne. Hun har vært veldig interessert, men har den siste tiden blitt mer kjølig og avvisende mot meg. Når jeg nå trekker meg unna og hun vet at jeg har vært i kontakt med andre jenter og tenker å gå videre, så viser hun plutselig mer interesse igjen og tar initiativ. Det er det jeg mener med at The Game fungerer på henne... Anonym poster: 0c10f01ccbd8bdcf0a0a0f9c3aa6e408 Anonym poster: 0c10f01ccbd8bdcf0a0a0f9c3aa6e408 Men er det ikke det du vil da? At hun vil ha deg? Du ville vel ha henne? Ikke glem at kvinner liker å bli jaktet på. Endret 9. januar 2013 av Torepop
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #9 Skrevet 9. januar 2013 Hva er ''The Game'' egentlig...? Sånn bortsett ifra at jeg tapte... Anonym poster: fee6f4bd5d35668f4793a2de5e77c5b5 1
Guybrush Skrevet 9. januar 2013 #10 Skrevet 9. januar 2013 Hva er ''The Game'' egentlig...? Sånn bortsett ifra at jeg tapte... Anonym poster: fee6f4bd5d35668f4793a2de5e77c5b5 En besteselger skrevet av Rolling Stone magazine journalisten Neil Strauss.
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2013 #11 Skrevet 9. januar 2013 ...gjør det vanskelig for meg å gå videre med henne, noe som smerter meg veldig ettersom jeg liker henne så utrolig godt på mange områder og har investert mye tid på henne. Jeg trodde faktisk hun var annerledes enn de andre. Kanskje jeg må tilgi henne for at hun er slik? Anonym poster: 0c10f01ccbd8bdcf0a0a0f9c3aa6e408 Eller kanskje du skal be henne om tilgivelse fordi du er en sabla idiot? 2
Ferny Skrevet 9. januar 2013 #12 Skrevet 9. januar 2013 Dere skjønner ikke... Jeg burde kanskje ha avklart det i åpningsinnlegget. Jeg har aldri spilt noen spill i hele mitt liv, men har kanskje vært en utfordring for kvinner i det at jeg ikke har hatt noen uttrykt interesse for et forpliktende forhold av ulike grunner. Men jeg har alltid vært ærlig og kjærlig. Jeg har ikke oppført meg annerledes mot henne bortsett fra at jeg har vært åpen om at jeg kunne tenke meg noe mer med henne. Hun har vært veldig interessert, men har den siste tiden blitt mer kjølig og avvisende mot meg. Når jeg nå trekker meg unna og hun vet at jeg har vært i kontakt med andre jenter og tenker å gå videre, så viser hun plutselig mer interesse igjen og tar initiativ. Det er det jeg mener med at The Game fungerer på henne... Anonym poster: 0c10f01ccbd8bdcf0a0a0f9c3aa6e408 Anonym poster: 0c10f01ccbd8bdcf0a0a0f9c3aa6e408 .....eller kanskje hun bare oppriktig liker deg? 3
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #13 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har ikke lest boken dere refererer til, jeg kaller det bare for The Game ettersom mange bruke slike teknikker som jeg tilfeldigvis har brukt ved et uhell for å skape interesse. Men er det ikke det du vil da? At hun vil ha deg? Du ville vel ha henne? Ikke glem at kvinner liker å bli jaktet på. Jo, jeg har lyst at hun skal ville ha meg og begjære meg av hele hennes hjerte og at jeg kan returnere det. Og jeg har jo på en måte jaktet på henne og det er ikke noen tvil for henne at jeg vil ha henne. Men jeg har lyst til at hun skal like og akseptere meg for den jeg er og uten at jeg må begynne å kalkulere hvert et steg jeg tar. Vise interesse, trekke meg tilbake, vente en dag, osv. Kanskje det bare er slik det er. Jeg tenker at hun kanskje liker meg fordi det oppstår et psykologisk tomrom når jeg nå ikke er der lengre eller at hun er usikker på seg selv og savner bekreftelsen min. Da er det vel ikke meg hun egentlig savner? Anonym poster: 0c10f01ccbd8bdcf0a0a0f9c3aa6e408 Anonym poster: 0c10f01ccbd8bdcf0a0a0f9c3aa6e408
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #14 Skrevet 9. januar 2013 En besteselger skrevet av Rolling Stone magazine journalisten Neil Strauss. Aha! Da henger jeg med, takk TS; Har du prøvd å prate med henne, om hva hun vil? Og fortalt henne hva du vil.. Anonym poster: fee6f4bd5d35668f4793a2de5e77c5b5
Guybrush Skrevet 9. januar 2013 #15 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har ikke lest boken dere refererer til, jeg kaller det bare for The Game ettersom mange bruke slike teknikker som jeg tilfeldigvis har brukt ved et uhell for å skape interesse. Jo, jeg har lyst at hun skal ville ha meg og begjære meg av hele hennes hjerte og at jeg kan returnere det. Og jeg har jo på en måte jaktet på henne og det er ikke noen tvil for henne at jeg vil ha henne. Men jeg har lyst til at hun skal like og akseptere meg for den jeg er og uten at jeg må begynne å kalkulere hvert et steg jeg tar. Vise interesse, trekke meg tilbake, vente en dag, osv. Kanskje det bare er slik det er. Jeg tenker at hun kanskje liker meg fordi det oppstår et psykologisk tomrom når jeg nå ikke er der lengre eller at hun er usikker på seg selv og savner bekreftelsen min. Da er det vel ikke meg hun egentlig savner? Anonym poster: 0c10f01ccbd8bdcf0a0a0f9c3aa6e408 Anonym poster: 0c10f01ccbd8bdcf0a0a0f9c3aa6e408 Med andre ord, om måten jeg er, snakker og oppfører meg står skrevet i en eller annen sjekkebok så er det da altså sjekkeboken som kom først? og jeg oppfører meg i henhold til den? Er det noen som kalkulerer og planlegger her, er det vel deg? 8
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #16 Skrevet 9. januar 2013 Eller kanskje du skal be henne om tilgivelse fordi du er en sabla idiot? Jeg skal være den første til å innrømme at jeg sikkert er en stor og naiv idiot, skjønt jeg ikke ser at jeg har gjort noe galt mot henne. Hva mener du egentlig? .....eller kanskje hun bare oppriktig liker deg? Jeg tror hun har vært oppriktig interessert i meg og jeg synes det var vært en helt fantastisk tanke. Nesten som et lite mirakel. Men jeg blir jo veldig usikker nå...kanskje jeg tenker for mye. Anonym poster: 0c10f01ccbd8bdcf0a0a0f9c3aa6e408
Torepop Skrevet 9. januar 2013 #17 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har ikke lest boken dere refererer til, jeg kaller det bare for The Game ettersom mange bruke slike teknikker som jeg tilfeldigvis har brukt ved et uhell for å skape interesse. Jo, jeg har lyst at hun skal ville ha meg og begjære meg av hele hennes hjerte og at jeg kan returnere det. Og jeg har jo på en måte jaktet på henne og det er ikke noen tvil for henne at jeg vil ha henne. Men jeg har lyst til at hun skal like og akseptere meg for den jeg er og uten at jeg må begynne å kalkulere hvert et steg jeg tar. Vise interesse, trekke meg tilbake, vente en dag, osv. Kanskje det bare er slik det er. Jeg tenker at hun kanskje liker meg fordi det oppstår et psykologisk tomrom når jeg nå ikke er der lengre eller at hun er usikker på seg selv og savner bekreftelsen min. Da er det vel ikke meg hun egentlig savner? Anonym poster: 0c10f01ccbd8bdcf0a0a0f9c3aa6e408 Anonym poster: 0c10f01ccbd8bdcf0a0a0f9c3aa6e408 Hm, der fikk du meg il å tenke litt..... Beste rådet jeg kan komme med nå er at du kanskje burde snakke med henne, rett og slett? Enten så er det ja eller nei fra hennes side.
Torepop Skrevet 9. januar 2013 #18 Skrevet 9. januar 2013 Jeg skal være den første til å innrømme at jeg sikkert er en stor og naiv idiot, skjønt jeg ikke ser at jeg har gjort noe galt mot henne. Hva mener du egentlig? Jeg tror hun har vært oppriktig interessert i meg og jeg synes det var vært en helt fantastisk tanke. Nesten som et lite mirakel. Men jeg blir jo veldig usikker nå...kanskje jeg tenker for mye. Anonym poster: 0c10f01ccbd8bdcf0a0a0f9c3aa6e408 Kanskje du tenker litt for mye, ja ! Snakk med henne. " er det noe mellom oss" eks
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #19 Skrevet 9. januar 2013 Jordkloden er et atlas, fordi den ser ut som atlaset. Logikk.. Anonym poster: 4bfea36085262382e65f8738df81d3f6 5
Gjest navnelapp Skrevet 9. januar 2013 #20 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har ikke lest boken dere refererer til, jeg kaller det bare for The Game ettersom mange bruke slike teknikker som jeg tilfeldigvis har brukt ved et uhell for å skape interesse. Jo, jeg har lyst at hun skal ville ha meg og begjære meg av hele hennes hjerte og at jeg kan returnere det. Og jeg har jo på en måte jaktet på henne og det er ikke noen tvil for henne at jeg vil ha henne. Men jeg har lyst til at hun skal like og akseptere meg for den jeg er og uten at jeg må begynne å kalkulere hvert et steg jeg tar. Vise interesse, trekke meg tilbake, vente en dag, osv. Kanskje det bare er slik det er. Jeg tenker at hun kanskje liker meg fordi det oppstår et psykologisk tomrom når jeg nå ikke er der lengre eller at hun er usikker på seg selv og savner bekreftelsen min. Da er det vel ikke meg hun egentlig savner? Anonym poster: 0c10f01ccbd8bdcf0a0a0f9c3aa6e408 Anonym poster: 0c10f01ccbd8bdcf0a0a0f9c3aa6e408 Det er vel kanskje akkurat då ho forstår at ho likar deg? For meg høyrest det ut som om du analyserer dette i fillebitar heilt unødvendig. Ei venninne av meg hadde ein god venn som ho hadde ein fin og varm tone med, men ikkje noko fysisk. 22.07.2011 var ho på jobb, like ved der det small, og var heilt rystet i si sjel. Ho hadde oppgåver som gjorde at ho hadde masse å gjere den helga, men då ho kom heim og fekk sett seg ned og kjent etter korleis ho hadde det, så gjekk det opp for henne at den einaste ho sakna var han. Ho ringte, han kom, og no har dei vore saman sidan då. For henne vart det veldig tydeleg at han var den ho trengte når ting var vanskeleg. Kanskje er det noko liknande som har skjedd med di "venninne", at når ho ser deg mindre så kjenner ho at ho lengtar etter deg? Det er lett å avvise ein som er "på", for då føler ein seg trygg på at ein kan få han om ein vil. Når den som har vore "på" ikkje lenger er så aktiv så kan det hende at ho forstår at ho saknar deg nettopp på grunn av avstanden. Om ho saknar deg eller om ho saknar å bli attrådd er det berre ho som kan svare på, og for å finne ut det må du snakke med henne, heilt enkelt. Lykke til! 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå