Gjest Jente, 20. Skrevet 13. mars 2004 #1 Skrevet 13. mars 2004 Hei!! :oops: Her en dag prøvde jeg og kjæresten min no helt nytt, og noe som var sinnsykt opphissende! Sex i baksetet i bilen:) :enig_animasjon: Vi var ute å kjørte, han kjørte....og jeg satt og tenkte/fantaserte på hvordan dette kunne være..... Plutselig før jeg vet det kjørte vi ut på en litt avsides vei og havnet etterhvert i baksetet:) Der det ble veldig veldig hett, og je må bare si; wow! Det jeg da lurer på eller jeg har mest lyst til å høre andre historier om dette:)
Gjest Moonshadow Skrevet 13. mars 2004 #2 Skrevet 13. mars 2004 Hadde sex i baksetet på bilen i båtten av Hitratunnelen
Gjest hm.... Skrevet 13. mars 2004 #3 Skrevet 13. mars 2004 sex i bil er helt sinnsykt! både i baksetet og i førersetet.
Gjest Seleena Skrevet 13. mars 2004 #4 Skrevet 13. mars 2004 For å svare på overskrift : ... Er oppskrytt
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2004 #6 Skrevet 14. mars 2004 hva om noen ser da? eller om onkel politi dukker opp..
Gjest Seleena Skrevet 14. mars 2004 #7 Skrevet 14. mars 2004 hva om noen ser da? eller om onkel politi dukker opp.. Trur ikkje akuratt det er straffbart å ha sex i bil i eit skogholdt.
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2004 #8 Skrevet 14. mars 2004 Hvordan funker det å ha sex i bilen? Har lyst til å lure med meg mannen, men da burde jeg jo vite litt mer om hvilken stilling etc. som er best... Råd til en litt uerfaren hustru....?
Gjest Seleena Skrevet 14. mars 2004 #9 Skrevet 14. mars 2004 Riderideranke Gjerne den derre kjørelærertingen som ei venninne snakka om. Der mannen spørr dama om hun vil lærekjøre, så sett ho seg i fanget hans og humper ivrig med, med ryggen mot han.... Om du skjønner.
Nusse Skrevet 14. mars 2004 #10 Skrevet 14. mars 2004 Ikke så mange personbiler som er innredet med tanke på sex nei. Det blir noe trangt å få utfoldet seg noe særlig. :oops: Stasjonsvogn derimot.... Også er det jo veldig spennende når ting skjer impulsivt og uventet
Gjest herlig Skrevet 15. mars 2004 #11 Skrevet 15. mars 2004 stilinger i bil: i førersetet kan du ri mannen/kjæresten din begge veier. dette går greit med mine 158 cm, men temmelig trangt likevel. (får litt vondt i bena) ellers kan du bli tatt bakfra i baksetet eller vanlig misjonær. mannen min er 190 og jeg som sagt 158 så vi pleier å holde oss til at jeg blir tatt bakfra i baksetet. ellers kan det bli litt komplisert:) vi liker sex i bil fordi det er spennende og det minner oss om da vi var yngre, og til stadighet måtte stoppe bilen for å ha sex. ellers liker jeg også å suge han mens han kjører bil, men da på en vei med lite biler. man kan jo lett bli oppdaget og kjøreevnen ganske svekket.
Gjest jente,20år. Skrevet 16. mars 2004 #12 Skrevet 16. mars 2004 Hei igjen:) Angående det å bli tatt på fersken; Veldig usannsynlig hvis du kjører til en avsides vei, i et skogholt, og samtidig klokka er tolv-ett på natten :-) Hvordan ha sex i bilen? vel... jeg synes ikke det var så vanskelig som folk skal ha det til jeg! Varm opp framme i bilen, med litt kyssing, klining....Kanskje onanere hverandre, veldig opphissende:) Så fortsette baki... og det som fungerte veldi bra for oss var at han setter seg i baksetet med meg oppå, med ansiktet mot han, og rir :enig_animasjon: Jeg kom som et skudd for å si det sånn, og det er lenge siden vi har opplevd noe så opphissende og godt! Et tips for trange biler; kjør fremsetene helt fram, dermed bedre plass bak!!
Suzy Skrevet 16. mars 2004 #13 Skrevet 16. mars 2004 Sex er fint i bil - foretrekker forsetet jeg - om du har bil så du kan legge det helt ned fungerer det helt supert. Men det forutsetter at hverken du eller partneren er veldig høye...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå