Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Skal bli mor om noen få mnd. Det jeg har problemer med er å vite hvem som er faren til ungen. Jeg har 3 stk.å velge mellom, Det var tett sex med flere de i alle i den perioden jeg ble gravid. Det er selvfølgelig en jeg liker bedre enn de andre og tenker si til han at det er hans barn. De vet om hverandre men de vet ikke at jeg har har hatt sex med de alle. Det som er det dumme er vel om det ikke er hans barn. Vil han godta farskapet uten DNA lurer jeg på. Jeg vet det ærligste er er å si jeg er usikker og be de ta DNA test en etter en om de vil. Hvis ikke vet jeg ikke om det er mulig og oppgi den jeg tror mest det er først til NAV. og så videre til neste eller at jeg må oppgi alle navnene med en gang? Jeg vil at barnet skal ha en kontakt med sin far men vil han skal ville det selv. Vil han ikke tenker jeg det kanskje er best å oppgi ukjent far. Jeg vet da det vil bli trangere økonomisk om enn om de betaler barnebidrag. Men vil de ikke betale barnebidrag får de til dette også vil jeg tro. Livet deres blir da også totalt endret om de skal jukse seg unna dette. Jeg er 21 år og har kun deltids arbeid for tiden. To av de er uten samboer eller gift men har kjærester blir det sagt. De er på ett og to år eldre. Den tredje er over tretti og har kone og 3 barn (to med nåværende kone). De er alle i arbeide. De bor alle her i nærheten så vi vil se hverandre uansett i ettertid. Dette med han som er far og har kone nå blir det som vil skape mest snakk ovs, NAV.kjenner alle her med så det blir ikke lett å angående sladrekjerringene her.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Det blir helt feil å plukke ut han du liker best og "tildele" han farskapsrollen. Gjør det skikkelig og finn ut hvem som er far til ditt barn. Det er din plikt som mor. Anonym poster: c0a4ec6158910ebf5417596fc16ec9e9 23
LittleJ Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 Stakkars unge =P Du må jo finne ut av hvem som er faren for så å la faren velge selv om han vil ha kontakt ell ikke... Normalt syns jeg fedre bør ta ansvaret uansett, men den smølja der vet jeg ikke om jeg ville vært med på hvis jeg var gutta! 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Dette var litt tragikomisk, TS. Kritikk trenger du ikke, du vet selv om hvordan ståa er. Så være så snill og ikke kritiser TS. Hun vet bedre enn noen andre hvordan situasjonen er. Anonym poster: 0e6de8c69585fa4b1d0ba5f89551fb1e 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 DNA-test fyrene uten at de vet om det. Kanskje litt knotete å få til, men det klarer du. http://www.dnamedical.no/product/forensic-proeve-45/ Koster en del med full pakke, men den kostnaden får du bare ta. http://www.dnamedical.no/product/ekstra-testperson-43/ Anonym poster: 0b44bfa5813e628c3145fa1168ff9a2a
Karenina Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 Utrolig umodent av deg å i det hele tatt VURDERE at du bare kan "velge" en og si at han er faren! Utrolig umodent av deg å ha sex med 3 stk så tett inntil uten å bruke beskyttelse også, men gjort er gjort og nå får du ta konsekvensene av det. Vær voksen, fortell det til alle 3 og ta det derfra. 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #7 Skrevet 9. januar 2013 Ts, har du sånn ca kontroll på syklusen din? Har du hatt sex med alle tre rundt eggløsningstidspunktet? Hvis du hadde sex med dem spredd utover måneden, vil det være lettere for deg å utelukke noen av dem. Anonym poster: 60adc189f34a07e5501ac141ffa24b53
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2013 #8 Skrevet 9. januar 2013 Forcei egoistisk bitch du er. Tenker bare penger og hva DU vil. Du vil altså lure ditt barn til å tro at en er far selv om han kanskje ikke er det. Slike som deg vurde ikke fått barn. En jævla skam er du som ønsker å lure en haug av personer kun for din egen vinning. KVALMT!
Guybrush Skrevet 9. januar 2013 #9 Skrevet 9. januar 2013 Personlig kan jeg ikke se for meg noe mer narcissistisk og ondskapsfult enn å lure noen til å tro at de er far til et barn. Når du ikke vet hvem som er faren så sier du selvsagt det. Så får du heller spørre om DNA-test etter at barnet er født. Kan jo være at barnet ligner på en av dem også og du da kanskje slipper å dna teste dem alle. 5
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2013 #10 Skrevet 9. januar 2013 Dette var litt tragikomisk, TS. Kritikk trenger du ikke, du vet selv om hvordan ståa er. Så være så snill og ikke kritiser TS. Hun vet bedre enn noen andre hvordan situasjonen er. Anonym poster: 0e6de8c69585fa4b1d0ba5f89551fb1e Folk som prøver å lure sitt eget barn fortjener kritikk jo!!! Uansett åssen ståa er
Rubies_ Skrevet 9. januar 2013 #11 Skrevet 9. januar 2013 Personlig kan jeg ikke se for meg noe mer narcissistisk og ondskapsfult enn å lure noen til å tro at de er far til et barn. Når du ikke vet hvem som er faren så sier du selvsagt det. Så får du heller spørre om DNA-test etter at barnet er født. Kan jo være at barnet ligner på en av dem også og du da kanskje slipper å dna teste dem alle. Enig med dette. Fy faen så ondskapsfullt det er, det du planlegger å gjøre, TS. 2
Torepop Skrevet 9. januar 2013 #12 Skrevet 9. januar 2013 (endret) Åshit! Jeg trenger vel ikke å si dette, siden du har vel selv funnet ut nå hvor dumt det er å spre bena til gud og hver mann. 3 stykker på under en mnd................................................... Men det at du vurderer å velge ut en mann til å være far er rett og slett ondskapsfullt! Det er rett og slett å være ei helvetes drittkjerring !! Du lurer ditt barn samt en mann til å tro at de er far og datter /far og sønn, for din egen fortjeneste. Men til syvende og sist (omn du ikke har sykt flaks i ditt valg da, at han faktisk er den biologiske faren) så vil dette slå deg rett i ansiktet, og det vil slå hard. Endret 9. januar 2013 av Torepop
Gjest *Maja* Skrevet 9. januar 2013 #13 Skrevet 9. januar 2013 Flaut for deg om du "velger" barnefar og han krever DNA test og den viser negativ. Stå for det du har gjort og test alle 3. 4
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #14 Skrevet 9. januar 2013 Hvorfor er det ingen som kritiserer disse mennene som alle har vært utro? Det er ikke bare ts skyld dette. Hun var ikke alene om å velge bort prevensjonen heller. Anonym poster: c088ddad22e3640a120c3e9837a1dc1f 1
Gjest Gjest Skrevet 9. januar 2013 #15 Skrevet 9. januar 2013 Hvorfor er det ingen som kritiserer disse mennene som alle har vært utro? Det er ikke bare ts skyld dette. Hun var ikke alene om å velge bort prevensjonen heller. Anonym poster: c088ddad22e3640a120c3e9837a1dc1f Kun en som hadde familie
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #16 Skrevet 9. januar 2013 Var det ikke sånn at mennene visste om hverandre da? Uansett, det er ikke deres feil at ts vurderer å bare "velge" faren til barnet, når hun egentlig ikke vet. Alle gjør feil, men man må nesten stå for de feilene man har gjort. Anonym poster: bfcc687fe75f9bbe7c22c3d2522251bd
Gjest kinkylita Skrevet 9. januar 2013 #17 Skrevet 9. januar 2013 Håhå for ei smørje du har rota deg opp i. Lykke til som alenemor! 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #18 Skrevet 9. januar 2013 Du må oppgi alle tre som mulige fedre, og så vil det tas farskapstest for å fastslå hvem som er far. Det er straffbart å jukse på dette, så jeg ville ikke tatt sjansen var jeg deg. Ungen din har rett til å vite hvem faren er. Anonym poster: 57bfb42cbe4f69af8d2ef0f820cdc59c
Vulpes Skrevet 9. januar 2013 #19 Skrevet 9. januar 2013 Jeg synes det er en særdeles dårlig idé å starte et barns liv med en stor løgn. Tenk på barnet også oppi det hele, hvordan denne løgnen kan påvirke ham/henne senere i livet. Å kalle deg for stygge ord fordi du har hatt flere partnere i løpet av kort tid synes jeg bare er forkastelig. Så lenge alt er frivillig får da folk få lov til å gjøre hva d vil, spør du meg. Det eneste dumme er mangelen på beskyttelse, men det er begges ansvar. Uansett. Jeg synes du skal fortelle alle tre kandidatene om graviditeten, for så å finne ut hvemsom faktisk er barnets far. Det blir kanskje ikke han du vil skal være faren, men det blir i hvert fall sannheten. 2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #20 Skrevet 9. januar 2013 Det må da være en (evt to) av de som er mer sannsynlig at er faren enn den(de) andre? Eller skjedde det veldig nært hverandre? Sett deg ned å prøv å husk hvilke dager du hadde sex med hvem av de, når du hadde mensen og evt når du hadde eggløsning om du vet det. Hvordan i all verden kan du finne på å ha ubeskyttet sex med tre ulike menn så nært? Håper du har sjekket deg for sykdommer også.. Anonym poster: 97eda5098a2cd7775daac9ad6874e73f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå