Coffee_Cup_ Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Hei dere! Jeg trenger tips til et koselig bryllupslokale i Oslo eller Akershus, jeg vet ikke helt hva jeg er på utkikk etter ennå så alle tips mottas med takk.
CathFoto Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Disen Gård Nordre Skøyen Hovedgård Årvoll Gård Kjærnsmo Gård Hellerud Gård Månefisken Eventhallen Myrens Kjøkken Strand Restaurant Ekebergrestauranten Stratos Ballroom Villa Lilleborg Villa Eckbo Bygdøy Roklubb Gamle Logen Sørbråten Gård Sjømannsskolen Alle bydelene har bydelshus/grendehus
Coffee_Cup_ Skrevet 9. januar 2013 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2013 Tusen takk for mange flotte tips!
Gjest Doh Skrevet 9. januar 2013 #7 Skrevet 9. januar 2013 Heggedal hovedgård (maks 50 mennesker) Drengsrud gård (dyrt da, og man kan ikke gjøre så mye selv)
Dyregod Skrevet 9. januar 2013 #9 Skrevet 9. januar 2013 Vi hadde bryllupsfesten på Fossekallen Restaurant. Det var veldig bra! Fine lokaler og nydelig mat!
Wonders Skrevet 10. januar 2013 #10 Skrevet 10. januar 2013 Kommer ann på hvor mange dere er,,,, Posthallen har 500 - 600 sitteplasser HELT nydelig sted til Bryllup
super-ida Skrevet 14. januar 2013 #11 Skrevet 14. januar 2013 Litt letterevå komme med tips om dunvet sånn ca hvor mange gjester og om du vil ha det på budsjett eller vil bruke litt mer penger
Coffee_Cup_ Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #12 Skrevet 14. januar 2013 Vi blir ca. 60 gjester. Jeg ønsker alt av tips, vi er helt i startfasen av planleggingen så vet ikke helt hva vi leter etter ennå. Tusen takk for alle fine tips
Topplue Skrevet 14. januar 2013 #13 Skrevet 14. januar 2013 Slottet i Bærum. http://www.annerledes.no/slottet-selskapslokale
pilutta_ Skrevet 9. februar 2013 #14 Skrevet 9. februar 2013 Trekker denne opp, jeg. Har du funnet noe interessant, Coffee_Cup? Driver og ser etter lokale selv, hittil har vi sjekket ut Risvollen, Eckbo og Øverland gård. Risvollen var litt lite, men de to siste var veldig fine.. men bah, så dyrt alt er.. Hello studentøkonomi frem til neste år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå