AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #1 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har lest det mange ganger her inne og igår hadde jeg en diskusjon med exen. Jeg har nemlig blitt kjent med en gutt etter det ble slutt med oss og han mente bestemt at ingen, virkelig ingen gutter gidder å bli kjent med eller henge med jenter hvis det ikke var mulighet for å få sex. Sant altså?! Han er nemlig ikke en sånn type gutt trodde jeg, og jeg trodde aldri han skulle sagt noe sånt. Anonym poster: 6b741ad107559a892b4db34061e718c2
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #2 Skrevet 9. januar 2013 Det stemmer nok det. Men nå er det en viss forskjell på gutter og menn da. Gutter tenker ikke på mye annet enn fotball, biler, øl og sex. Menn, derimot, er litt mer voksne enn som så. Anonym poster: 6b7be976369cb6dadfbaf6c74b058212 5
MilleLille Skrevet 9. januar 2013 #3 Skrevet 9. januar 2013 Tror nok det er veldig både og. Jeg har hatt mange guttevenner opp gjennom årene, og mange av dem har faktisk prøvd seg på meg etter det har gått en stund... Og det er uten at jeg har gitt noe som helst inntrykk av at jeg vil mer enn å være venner. Synes det er slitsomt, for jeg elsker virkelig å ha guttevenner. Så kjæresten din har nok mye rett, men det MÅ ikke være sånn, altså. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #4 Skrevet 9. januar 2013 Det er nok slik det er ja. Mest for gutter, kan kanskje finne noen unntak blant eldre "gutter", de er jo mye flinkere til å kamuflere sine egentlige hensikter. Anonym poster: b9014a224cfe87c8ef672c2ab1f50e4a
Whu Skrevet 9. januar 2013 #5 Skrevet 9. januar 2013 Jeg har lest det mange ganger her inne og igår hadde jeg en diskusjon med exen. Jeg har nemlig blitt kjent med en gutt etter det ble slutt med oss og han mente bestemt at ingen, virkelig ingen gutter gidder å bli kjent med eller henge med jenter hvis det ikke var mulighet for å få sex. Sant altså?! Han er nemlig ikke en sånn type gutt trodde jeg, og jeg trodde aldri han skulle sagt noe sånt. Anonym poster: 6b741ad107559a892b4db34061e718c2 Det er ganske enkelt. Hvis jenta er tynn og fin, så vil alltids gutten ha lyst til å ha sex med henne, men de kan også være venner hvis de "overlever" å ha sex. Hvis jenta er tykk og ikke så fin, så går det greit å bare være venner. Det er derfor to muligheter for at en gutt og en jente kan være venner uten at gutten tenker på å p**** jenta. Selvsagt, det trenger jo ikke å være sånn at det blir et problem, men det vil jo alltids være i bakhodet til gutten, tror jeg. 5
Whu Skrevet 9. januar 2013 #6 Skrevet 9. januar 2013 Det er nok slik det er ja. Mest for gutter, kan kanskje finne noen unntak blant eldre "gutter", de er jo mye flinkere til å kamuflere sine egentlige hensikter. Anonym poster: b9014a224cfe87c8ef672c2ab1f50e4a Godt poeng! Jeg også har observert at det er kamuflasje, og ikke at de er "voksen" eller sånt tøv.
Gjest Herr Heftig Skrevet 9. januar 2013 #8 Skrevet 9. januar 2013 Jeg gjør det,og også de fleste jeg kjenner (tror jeg da, jeg kan ikke lese tankene deres).
glidemiddel Skrevet 9. januar 2013 #9 Skrevet 9. januar 2013 Selv om det ikke er hele hensikten, så er det ofte en stor del av hensikten. Det er ikke akkurat så ofte at en gutt blir venn med en ultrafeminin gutt sammenlignet om personen var ei jente. Om ikke nødvendigvis for kun for sex, så er det trivelig å ha en jente som venn i livet enn ingen jente i livet i det hele tatt. Det betyr ikke at gutter og jenter ikke kan være venner, men som oftest så er det ikke et rent vennskap vi tankene når vi får interresse for dere. 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #10 Skrevet 9. januar 2013 Det er nok slik det er ja. Mest for gutter, kan kanskje finne noen unntak blant eldre "gutter", de er jo mye flinkere til å kamuflere sine egentlige hensikter. Anonym poster: b9014a224cfe87c8ef672c2ab1f50e4a Vil bare legge til eget innlegg, at et viktig unntak er selvsagt dersom du ikke er spesielt attraktiv selv, men har ei skikkelig deilig venninne, da kan du få deg en god guttevenn, ihvertfall i en periode. Anonym poster: b9014a224cfe87c8ef672c2ab1f50e4a
Gjest Sunheart Skrevet 9. januar 2013 #11 Skrevet 9. januar 2013 Det går virkelig ikke an å bare være kompis med en mann har jeg funnet ut..Trodde jeg hadde flere guttevenner jeg, helt til jeg fikk kjæreste... Har også opplevd at guttevenner av oss som par, plutselig prøver seg når det blir slutt mellom meg og kjæresten. Jeg som trodde de bare var venner. Jeg har gitt opp å ha mannlige venner som IKKE kommenterer eller kommer med hint! 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 9. januar 2013 #12 Skrevet 9. januar 2013 Når guttevennene dine trekker seg unna deg når du får deg kjæreste er ikke det nødvendigvis fordi de ser at du er opptatt, men kan være fordi de ikke ønsker å "utfordre" typen din, de er rett og slett litt redd for at han skal bli sjalu. De kan jo også være at du får mindre tid til dem.
Gjest Sunheart Skrevet 9. januar 2013 #13 Skrevet 9. januar 2013 Når guttevennene dine trekker seg unna deg når du får deg kjæreste er ikke det nødvendigvis fordi de ser at du er opptatt, men kan være fordi de ikke ønsker å "utfordre" typen din, de er rett og slett litt redd for at han skal bli sjalu. De kan jo også være at du får mindre tid til dem. Nei, har opplevd å bli slettet på faebook og, med den at de ble såret når jeg fikk meg kjæreste :O WTF?? 1
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #14 Skrevet 9. januar 2013 Når guttevennene dine trekker seg unna deg når du får deg kjæreste er ikke det nødvendigvis fordi de ser at du er opptatt, men kan være fordi de ikke ønsker å "utfordre" typen din, de er rett og slett litt redd for at han skal bli sjalu. De kan jo også være at du får mindre tid til dem. tenkte jeg og. Uansett, kan lett bli venn med en jente uten sex i tankene, men er jeg med en jente så havner hun ofte i tankene, og det er den veien det går. først venn så tenker jeg sex. men det betyr jo ikke at jeg prøver meg, bare at jeg tenker veldig mye på sex. ikke at jeg hadde sagt nei om hun spurte(med mindre hun virkelig er stygg) Anonym poster: 83843da9dc81fc65a642cbf758c955ba 2
Gjest Herr Heftig Skrevet 9. januar 2013 #15 Skrevet 9. januar 2013 Nei, har opplevd å bli slettet på faebook og, med den at de ble såret når jeg fikk meg kjæreste :O WTF?? Kan ikke se at det står noe om såret i innlegget mitt, men det jeg mente var uansett at de gjør det av respekt for typen din "guy code" om du vill.Det med facebook slettinga er nok et eksempel der du har rett, evt. at det er tilfeldig.
Gjest Sunheart Skrevet 9. januar 2013 #16 Skrevet 9. januar 2013 MIN erfaring er iallefall at de tenker noe mer hele tiden, så vanskelig å bare være venn med en gutt, når du vet han egentlig vil noe mer..
Ferny Skrevet 9. januar 2013 #17 Skrevet 9. januar 2013 Det går virkelig ikke an å bare være kompis med en mann har jeg funnet ut..Trodde jeg hadde flere guttevenner jeg, helt til jeg fikk kjæreste... Har også opplevd at guttevenner av oss som par, plutselig prøver seg når det blir slutt mellom meg og kjæresten. Jeg som trodde de bare var venner. Jeg har gitt opp å ha mannlige venner som IKKE kommenterer eller kommer med hint! Ha, ha. Mer motsatt her. Gikk greit når jeg hadde kjæreste (et par som prøvde seg, men ikke noe ille), men med en gang jeg var singel prøvde de seg etter tur. Det var helt komisk! En fyr jeg var interessert i rett etter bruddet lurte faktisk på om han bare skulle droppe å prøve seg på meg, ettersom jeg tydeligvis hadde en gjeng friere på slep allerede (det var ganske opplagt). Pinlig. Har gitt opp guttevenner som singel - med mindre DE er i forhold.
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #18 Skrevet 9. januar 2013 Det stemmer nok det. Men nå er det en viss forskjell på gutter og menn da. Gutter tenker ikke på mye annet enn fotball, biler, øl og sex. Menn, derimot, er litt mer voksne enn som så. Anonym poster: 6b7be976369cb6dadfbaf6c74b058212 Det er vel i grunn menn jeg tenker på. 32-35 år gamle.. TS. Anonym poster: 6b741ad107559a892b4db34061e718c2
Ferny Skrevet 9. januar 2013 #19 Skrevet 9. januar 2013 Nei, har opplevd å bli slettet på faebook og, med den at de ble såret når jeg fikk meg kjæreste :O WTF?? Ja - det samme har jeg opplevd. Veldig spesielt. Særlig når det er kompiser man aldri så mye som har kysset engang! Takk for det vennskapet liksom....
AnonymBruker Skrevet 9. januar 2013 #20 Skrevet 9. januar 2013 frøkna: Den var morsom å se. Shiit, da er det vel et nei da.. Så tragisk.. Anonym poster: 6b741ad107559a892b4db34061e718c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå